VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Příspěvek od miras82 »

Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.

https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv

https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv

https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv

https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
jiri.koz
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2012, 10:41

Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Příspěvek od jiri.koz »

miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.

https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv

https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv

https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv

https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Příspěvek od miras82 »

jiri.koz píše:
miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.

https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv

https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv

https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv

https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?
Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.
jiri.koz
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2012, 10:41

Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Příspěvek od jiri.koz »

miras82 píše:
jiri.koz píše:
miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.

https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv

https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv

https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv

https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?
Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.
Palivové čerpadlo - tandemové které pohaní váčka. Pokud se nemylím tak bys ho tak měl mít ne ? Psal jsi 2.0 tdi..
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu

Příspěvek od miras82 »

jiri.koz píše:
miras82 píše:
jiri.koz píše: čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?
Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.
Palivové čerpadlo - tandemové které pohaní váčka. Pokud se nemylím tak bys ho tak měl mít ne ? Psal jsi 2.0 tdi..
Je tam elektrické. Vedle pal. filtru. Ale změřím tlak na něm.
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Tlak na podávacím čerpadle je v 3800ot. 3,9 baru. Jinak 4,2-4,4 baru. Takže tím to taky nebude. Vstřiky jdou ven, tak se uvidí.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

rovnou nech zkontrolovat railový čerpadlo ;)
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Huml píše:rovnou nech zkontrolovat railový čerpadlo ;)
Myslíš, že to bude čerpadlo. Nikde ani šponka.

Když se mění ventil dávkování na čerpadle musí se dělat základní nastavení nebo vymazání adaptačních hodnot?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no mělo by se udělat, nedávno jsem řešil něco podobnýho, ale padalo to do nouze při přidání plynu do kopce, nemuselo se ani na plný plyn, tlak nastoupil a padl a hned nouzák, když se tomu dávalo tak to neudělalo, prošel jsem vše okolo railu, vstřiky, dostatečnou dodávku paliva po celou dobu a všechno cajk, nakonec jsem nechal otestovat čerpadlo a bylo ko, přitom žádný známky opotřebení, i čerpadlář na to koukal, po repasu vše ok, dokonce odezva na plyn lepší, docela jsem se s tím taky trápil, to čerpadlo mělo dobrý startovací množství, maximální, ale ve střední zátěži dávalo snad o 20l/h míň
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Huml píše:no mělo by se udělat, nedávno jsem řešil něco podobnýho, ale padalo to do nouze při přidání plynu do kopce, nemuselo se ani na plný plyn, tlak nastoupil a padl a hned nouzák, když se tomu dávalo tak to neudělalo, prošel jsem vše okolo railu, vstřiky, dostatečnou dodávku paliva po celou dobu a všechno cajk, nakonec jsem nechal otestovat čerpadlo a bylo ko, přitom žádný známky opotřebení, i čerpadlář na to koukal, po repasu vše ok, dokonce odezva na plyn lepší, docela jsem se s tím taky trápil, to čerpadlo mělo dobrý startovací množství, maximální, ale ve střední zátěži dávalo snad o 20l/h míň
Tak to je hodně podobné. Uvidím jak vyjdou vstřiky. Nic jiného už tam stejně není... :) No každopádně napíšu jak jsem dopadl.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“