VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.
https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv
https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv
https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv
https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv
https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv
https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv
https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.
https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv
https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv
https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv
https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.jiri.koz píše:čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.
https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv
https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv
https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv
https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
Palivové čerpadlo - tandemové které pohaní váčka. Pokud se nemylím tak bys ho tak měl mít ne ? Psal jsi 2.0 tdi..miras82 píše:Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.jiri.koz píše:čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?miras82 píše:Zdravím, mám problém s VW Transporter 4Motion 2013 2.0 TDI 103kW CAAC. Při jízdě na trojku nebo čtyřku(např. předjíždění) skočí kolem 4000ot. do nouze. V paměti závad je chyba 5211 - Palivo, systémový tlak/tlak Rail P0087 00 (096) - příliš nízký. Regulátor na railu a snímač tlaku vyměněn. Ventil dávkování paliva na čerpadle také vyměněn. Filtr nový(ve starém žádná nečistota). Přikládám pár logů. Všem díky za postrknutí.
https://uloz.to/file/TDArt4QUXCaP/log-0 ... 021-11-csv
https://uloz.to/file/2kCkQrN2JwbV/log-0 ... 021-10-csv
https://uloz.to/file/2CAILDMDu8Ve/log-01-ide00021-9-csv
https://uloz.to/file/uVxZRypBttZA/log-01-ide00021-4-csv
Re: VW Transporter 4Motion 2013 CAAC - nízký tlak railu
Je tam elektrické. Vedle pal. filtru. Ale změřím tlak na něm.jiri.koz píše:Palivové čerpadlo - tandemové které pohaní váčka. Pokud se nemylím tak bys ho tak měl mít ne ? Psal jsi 2.0 tdi..miras82 píše:Jak to myslíš? Na rozvodech? Na tom to asi nemá vliv. Ale je tam cedulka o výměně rozvodů asi 5000km zpět. Měřil jsem přepady. Za cca 3 minuty to bylo u dvou cca 15ml a u dvou cca 30ml.jiri.koz píše: čerpadlo jsi kontroloval i vizualně ?
no mělo by se udělat, nedávno jsem řešil něco podobnýho, ale padalo to do nouze při přidání plynu do kopce, nemuselo se ani na plný plyn, tlak nastoupil a padl a hned nouzák, když se tomu dávalo tak to neudělalo, prošel jsem vše okolo railu, vstřiky, dostatečnou dodávku paliva po celou dobu a všechno cajk, nakonec jsem nechal otestovat čerpadlo a bylo ko, přitom žádný známky opotřebení, i čerpadlář na to koukal, po repasu vše ok, dokonce odezva na plyn lepší, docela jsem se s tím taky trápil, to čerpadlo mělo dobrý startovací množství, maximální, ale ve střední zátěži dávalo snad o 20l/h míň
Tak to je hodně podobné. Uvidím jak vyjdou vstřiky. Nic jiného už tam stejně není...Huml píše:no mělo by se udělat, nedávno jsem řešil něco podobnýho, ale padalo to do nouze při přidání plynu do kopce, nemuselo se ani na plný plyn, tlak nastoupil a padl a hned nouzák, když se tomu dávalo tak to neudělalo, prošel jsem vše okolo railu, vstřiky, dostatečnou dodávku paliva po celou dobu a všechno cajk, nakonec jsem nechal otestovat čerpadlo a bylo ko, přitom žádný známky opotřebení, i čerpadlář na to koukal, po repasu vše ok, dokonce odezva na plyn lepší, docela jsem se s tím taky trápil, to čerpadlo mělo dobrý startovací množství, maximální, ale ve střední zátěži dávalo snad o 20l/h míň
