1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°
Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Re: 1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°
Jestli myslíš doraz v těch oválný dírách na vačce, tak to nemusí mít na nic vliv. Ozubené kolo je plovoucí, proto jsou tam ty díry oválné, aby to šlo nastavit. Jen to hold vypadá blbě(posunutí kola o zub na řemenu bys měl sřouby uprostřed těch děr). Jestli chceš mít jistotu, tak to dej na přípravky...mr.freezer píše:Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR.. 

nepropadat panice...
To by mě teda zajímalo které kolo jste posouvali protože pokud to sedí na přípravky a nějakej mechanik to kolo nedá špatně tak to startuje.Navíc se to dá posunout jen na vloženým kole nahoře ne.RAPIDmen píše:off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku
Opět se ukazuje, ze o PD motorech víš uplný pytel.jericho-3 píše:Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR..

- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Vždycky to nastavuju tak, že časování ukazuje nula a jak proslapnes plyn, skočí tam třeba 0,5 nebo -0,5. Pokud to ukazuje pořád nulu, může to být opravdu mimo toleranci jak píše Huml. Ta ukáže maximálně 3 nebo 3,5 stupně...nevim přesně....víc neumí a skočí tam opět nula. Pak si bez problému můžeš dát vrchní kolo o zub a šrouby budeš mít právě až na okraji seřízení. Poběží to normálně, ale postaveny to je blbě, i když přípravky nasadis. Správné budeš mít ty šrouby kolem středu díry...
Takže si postavíš kliku, dáš kolik na vačku, odšroubuješ 3xM8, a pootocis to kolo v řemenu abys měl šrouby někde uprostřed. Pak to doladis na PC.
Takže si postavíš kliku, dáš kolik na vačku, odšroubuješ 3xM8, a pootocis to kolo v řemenu abys měl šrouby někde uprostřed. Pak to doladis na PC.
***VAG,PSA,Renault***