1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°

Příspěvek od mr.freezer »

Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

možný to je, jak je to víc mimo, ukazuje to pořád 0, ale mělo by to nejspíš vypisovat chybu, záleží jak moc mimo to je, nejrychlejší jak to zjistit, je to dát na přípravky
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10331
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No, nevím. Podle mě o zub posunutý rozvody u nafty by znamenalo nakopnutí. Tam není místo. U benzínu jsem to mnohokrát viděl, ale u nafty tomu nevěřím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemusí to být uplně o zub, ale když je to víc mimo, ukazuje to pak už jen 0
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9tdi PD je mozne mat rozvod o zub mimo a VCDS na 0.0°

Příspěvek od dhfool »

mr.freezer píše:Pani, je mozne, ze mam rozvod skoceny o zub, aj ked mam vo VCDS casovanie na 0.0° ale ozubene kolo na vacke je takmer na doraz na jednu stranu? 1.9 TDI PD BLT... Je mozne, ze prave kvoli tomu nejde auto odspodu do cca 2200 otacok?
Jestli myslíš doraz v těch oválný dírách na vačce, tak to nemusí mít na nic vliv. Ozubené kolo je plovoucí, proto jsou tam ty díry oválné, aby to šlo nastavit. Jen to hold vypadá blbě(posunutí kola o zub na řemenu bys měl sřouby uprostřed těch děr). Jestli chceš mít jistotu, tak to dej na přípravky...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně, celý zub to není, ten rozptyl tam je.. Ten šroub je doprava nadoraz, ne? Protože kdyby byl doleva, tak to nebude chytat zatepla..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no ono to může být nastavený správně a přitom jsou ty šrouby na kole v krajní poloze, ten seřizovací rozsah je víc jak zub, každopádně hodit na přípravky, případně opravit to postavení kola a pak se uvidí
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

Pripravky presne sadli.. takze strela vedla
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Někde musí být vada, aby šroub byl doraz a vše o.k. je podivné.. Není to nějaký kříženec a rozvody/řemen/ nesprávné?
nepropadat panice...
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 602
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku
BMW E36 316 limo
BMW E36 316 Coupe
BMW E36 316 Compact
BMW E36 318IS limo
BMW E34 520i limo
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR.. :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

RAPIDmen píše:off-topic ale ked to tu tak čitam spomeniem to tu, ducato 3,0 multijet bol robeny motor nakomplet ,,poskladane všetko okej štartovalo a cca po mesiaci za nič to naštartovat zohriate ,po ochladnuti na drc.....nakoniec to vyrešilo posunutie snad o pol milimetra rozovodovych koliec vačiek a od vtedy pol roka studene zohriate na brnk ,,čiže je to niekedy nonsens prist na zavadu aj ked sa všetko na "oko" vypada v cajku
To by mě teda zajímalo které kolo jste posouvali protože pokud to sedí na přípravky a nějakej mechanik to kolo nedá špatně tak to startuje.Navíc se to dá posunout jen na vloženým kole nahoře ne.
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

jericho-3 píše:Ano, proto nějaké litanie jestli synchronizaci do plusu nebo minusu jsou zbytečnosti..ne čísílka, ale motor sám si řekne, co mu vyhovuje. Protože u motorů jsou rozdíly, různé složeniny, vyhoněniny spolu s experimenty s jinými tryskami, dělají z informacemi z ŘJ jednotky jen fejk..U PD je vše 1A , podle přípravků a motor teplý nechytá, při napojení dostaneme informaci, že je vadný snímač vačky.. Tak se vymění a je to pořád stejné ,člověk si říká, kurva, jakto že to před opravou bylo v pořádku? A ono stačí pohnout vačkou a neposlouchat vše, co nám řekne drát..I moderní motor je jen MOTOR.. :)
Opět se ukazuje, ze o PD motorech víš uplný pytel. (LOL)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Vždycky to nastavuju tak, že časování ukazuje nula a jak proslapnes plyn, skočí tam třeba 0,5 nebo -0,5. Pokud to ukazuje pořád nulu, může to být opravdu mimo toleranci jak píše Huml. Ta ukáže maximálně 3 nebo 3,5 stupně...nevim přesně....víc neumí a skočí tam opět nula. Pak si bez problému můžeš dát vrchní kolo o zub a šrouby budeš mít právě až na okraji seřízení. Poběží to normálně, ale postaveny to je blbě, i když přípravky nasadis. Správné budeš mít ty šrouby kolem středu díry...
Takže si postavíš kliku, dáš kolik na vačku, odšroubuješ 3xM8, a pootocis to kolo v řemenu abys měl šrouby někde uprostřed. Pak to doladis na PC.
***VAG,PSA,Renault***
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

uiqjirka píše:Opět se ukazuje, ze o PD motorech víš uplný pytel. (LOL)
Je velké, štěstí, že ty jo. Vždy jen kvákneš a nejsi schopen vysvělit ani proč je ráno vidět. Tobě vzít drát , tak se rozpláčeš..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“