Roomster 1.4tdi 59kw s DPF netahá

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Jediný, co se asi neudělalo, kontrolovalo se řizení regulace tlaku nebo ne?

Nic jinýho mě nenapadá.

B011,0,Ladedruckregelung
; Zündung EIN, Motor EIN (im Leerlauf)
; Grundeinstellung aktivieren
; Bremspedal und Gaspedal gleichzeitig betätigen
; Ladedruckregelung wird abwechselnd ein- und ausgeschaltet
; Differenz zwischen "LDR aktiv" und "LDR inaktiv" muss mindestens XX.0 mbar betragen
B011,1,Motordrehzahl,(G28),Sollwert (Leerlauf): 790...1000 U/min
B011,2,Status,Ladedruckregelung,Wertebereich: Ein/Aus
B011,3,Ladedruck,(Istwert),Differenz (LDR aktiv/inaktiv): mind. XX.0 mbar
B011,4,Ansteuerung,Ladedruckregelung,Sollwert (LDR inaktiv): 0.0...10.0 %\nSollwert (LDR aktiv): 90.0...100.0 %
Naposledy upravil(a) Rayx dne 06 říj 2020, 15:31, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Máš tam mít na 1,4 průtok v tahu min 700mg, takže pokud nemáš problém v sání, máš ho na turbu, nebo na dpf. Má to zvlášt n75, nebo celou tu podtlakovou krabici?
***VAG,PSA,Renault***
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Německý labely píšou pro BMS toto

010,0,Luftgrössen
010,1,Luftmasse MAF,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 260.0...350.0 mg/Hub\nSollwert (Volllast): mind. 800.0 mg/Hub
010,2,Umgebungs-,luftdruck,Sollwert: 900.0...1100.0 mbar
010,3,Ladedruck MAP,(Istwert),Sollwert (Leerlauf): 900.0...1150.0 mbar\nSollwert (Volllast): 1850.0...2400.0 mbar\nToleranz (zum Umgebungsluftdruck): max. 50 mbar
010,4,Gaspedalstellung,,Sollwert (Leerlauf): 0.0 %\nSollwert (Volllast): 99.0...100.0 %
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Turbo musí makat i bez adaptace...dej podtlak napřímo
Pokud beze změny, koukni na tlak FAPu a pokud bude v pohodě a nebude tam -256mbar :-) , můžeš to turbo vytahnout na sluníčko.
Naposledy upravil(a) chosepm dne 06 říj 2020, 17:11, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

MemphisR píše:Elektricky ovládaná. Prověřená, tím to není, navíc to by chcípl motor, kdyby se zavírala.
nechcípl...za tepla, ubereš plyn, přivře se klapka, otevře egr...přidáš, klapka se otevře max a egr zavře...čistě teoreticky by mohla zustat přivřena, ale že by vždy na druhe slapnutí šla, asi ne...
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“