O2 fl 2012 montáž webasto

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

O2 fl 2012 montáž webasto

Příspěvek od marejo »

Ahoj prosím sehnal jsem webasto TT evo+ příslušenství, mělo by to být komplet ale všechno je rozebrané nemám se vůbec čeho chytit, nemá někdo nějaký popis montáže nebo alespoň obrázek jak mají jít hadice v motorovém prostoru ? Něco málo jsem našel v DP ale přímo postup zapojení a uchycení tam není, díky :) Obrázek
Obrázek
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

dost by pomohla alespoň informace jestli originál webasto z výroby je na straně baterky nebo na straně nádobky ostřikovačů :? :?
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

no to sis vzal velky sousto když ani neviš kam se to ma namontovat tak hodně štěsti pro začatek se to montuje na pravy předni nosnik
Tiguan 2 2.0 tdi
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

děkuju za info :) už jsem si montoval bufíky dřív do aut ale vždy podle sebe, teď mám porvé origo sadu tak to chci přesně jak to má být proto sháním informace :) viděl jsem nějaké o2 ale měly to na opačné straně zapojené jinak než z výroby proto se tady ptám :)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
MartinR
Přispěvovatel
Příspěvky: 320
Registrován: 20 říj 2006, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od MartinR »

Z výroby je na straně kde je nádobka ostřikovačů. Ta má jiný tvar, než bez webasta.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

A to máš jen tohle? Nebo máš i veškerou kabeláž, s relátkama, ovládáním, novým panelem climatronicu?

Jedna věc je HW část, druhá a mnohem složitější je ta elektronická..

Zaleží co je cílem
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Takže pro představu jsem hadice pospojoval a položil nahoru na motor, vychází to takhle pokud bude topení u ostřikovačů, jen budou hadice dole za motorem. Ano mám to kompletní jak už jsem psal, jen to je bohužel rozebrané a u demontáže z auta jsem nebyl.

Obrázek
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Tak všechno jsem zapojil, rozchodil akorát potřebuji aby se mi topení zapínalo při studeném startu, tak jsem v přizpůsobení zadal hodnotu 1 na pomocné topení, hraniční teplotu pod 10 stupňů. Topení se skutečně spustí po startu pokud je topení na HI a ventilátor min na první stupeň. Problém je že se vypne po dosažení cca 60 stupňů chladící kapaliny. V kanálu 45 hraniční teplota vody je hodnota 85 stupňů. Dokáže někdo poradit jak nastavit aby se vypnul při dosažení provozky ? Jinak přes načasování maxidotu udržuje cca 85 stupňů a po nastavené době vypne úplně. Chyby žádné.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“