CAYC piliny

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Ono je to taky tím, že do toho filtru je vidět a pak spousta lidí řeší píčoviny. Dřív jsi vyměnil baňku a neřešil jsi nic, teď každý chytrolín koukne do nádoby kudy proteklo několik set litrů všeho možného a hrůzou mu vstávají vlasy co tam najde a už se špekuluje. :) Pak stačí na net umístit fotku vysypaného vstřikování a bordelu ve filtru, každá slabší povaha jde okamžitě filtr rozebrat a už je vezou... :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Tak po dlhšej dobe dávam aktuálny stav.
V servise mi dali nové vstrekovače, vysokotlaké čerpadlo, podávacie čerpadlo, rozvody. Nádrž ostala pôvodná, bola dole a bola vyčistená, bolo v nej veľa špôn.
Trubky boli prefúknuté.
Auto mám od 21.12., ide nádherne, zvuk vstrekovačov úplne nádherný.

Zaskočený som spotrebou, tá išla neuveriteľne dole. Na voľnobeh 0.3l/h, predtým 0.6 až 0.7, tie isté podmienky. Samozrejme tú spotrebu myslím skôr na každodenné trasy, konkrétne z firmy domov (10km) som mával asi 7.5l/100km, teraz som na úrovni 5l/100km.

Ešte to súvisí s týmto vláknom: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175943
"turbo kamna power" spomínal, že po repase mu spomínaný problém zmizol. A môžem potvrdiť, že aj mne. Teda ešte to nechcem zakríknuť, ale od pondelka som už niečo najazdil a zatiaľ som to trhanie ani raz necítil.

Neviem, ako predísť tomu, čo sa stalo. Môžem iba dúfať, že Golf niečo vydrží.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pouzivat profesionalne lubrikanty do nafty napr BG duiesel fuel lubricant......nie VIFKO z benzinky!!!

Pouzivat kvalitne filtre paliva..nie tie po 10€....pripadne pridat jemnejsi filter k hlavnému filtru...

menit filter kazdy rok ....

modlit sa....že po repase CR systému neostal v systéme bordel :)

pri vymenach filtra stát nad mechanikom a nedovolit mu odvzdusnovat system spôsobom: budem tocit kym to nechyti....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

Môžeš robiť čo chceš aj tak sa poserie keď ma, poznám veľa ľudí čo tam leju kade co a jazdia státisíce km tankuju hoci kde na pumpe a není problém a zase takí co od radosti vymýšľajú co tam dobrého naliat a aj tak sa to jebe.
BMW 330 ix
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

samozrejme..lebo nový cayc bol nový uz velmi davno :) a dnes ked si ho kupis tak tazko ovplyvnis co sa dialo v minulosti.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

MirekX píše:Ono je to taky tím, že do toho filtru je vidět a pak spousta lidí řeší píčoviny. Dřív jsi vyměnil baňku a neřešil jsi nic, teď každý chytrolín koukne do nádoby kudy proteklo několik set litrů všeho možného a hrůzou mu vstávají vlasy co tam najde a už se špekuluje. :) Pak stačí na net umístit fotku vysypaného vstřikování a bordelu ve filtru, každá slabší povaha jde okamžitě filtr rozebrat a už je vezou... :D
A ty myslíš, že špony patří do systému a majitel to nemá řešit? Vždy jsem měl zato, že vstřikování , hlavně to moderní vyžaduje perfektní čistotu v soustavě , protože i u V3S tam špony nemají co dělat..
nepropadat panice...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

octaviask píše:pouzivat profesionalne lubrikanty do nafty napr BG duiesel fuel lubricant......nie VIFKO z benzinky!!!
profesionalne lubrikanty můžeš používat doma se starou večer. Nevím, co máš proti VIF, ale dovolím si tvrdit, že právě díky VIFu moje CAYC najelo 300tkm, než bylo třeba začít řešit vstřikovače ;) a i po 300tkm čerpadlo v pořádku, piliny nikde, takže se jen vyměnily vstřiky a jelo to dál.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kazdy mame svoj pohlad na veci ;) videl som nadrze ludi ktori pouzivali VIF....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Veru, aj skúsenosti. Zákazníkom odporúčam vif dlhé roky a vozidlá fungujú, na vstrekovanie nešahám.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Normalne chapem dnešnej dobe......pri cene a komercii toho VIF...je mi tazko uverit ake realne pozitiva to moze mat?

s BG robime roky, má to výsledky....logicky im verím nasobne viac. Defakto je to fuk :) neexistuje na to uni recept ani zarucena prevencia..a uz vobec nie pri autach ktore maju dnes 200t km....to mozete riesit pri novych.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od rudy5 »

V živote sme v robote žiadne aditiva nepoužívali tie auta mali cez 400tis na vstrekovanie nebolo stiahnuté,kde kto v ktorej firme leje do auta nejaké aditiva a tankovalo sa kade tade, pozri 4x4club jeden chalan tam robil pokus s naftou od rôznych pump a aj s aditivom vif dával to do mraziaka na - 22C,
Ja vifko používam dlhé roky ešte od starých rotáciek, teraz to dám raz za čas do dodávky keď ma to napadne
BMW 330 ix
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Pán co dělá repase CR čerpadel a vstřiků (Třebíč) povidal, že třeba v Německu a Rakousku takový problémy nemaj a že je to českou naftou, která stojí za prd. Co je na tom pravdy, nevím, nemůžu to posoudit.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 837
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Já dávám VIF už dlouhá léta a mám s tím dobrou zkušenost. Kamarád je voják z povolání a děla v Náměšti na letišti. Vžali kanistříky objeli pumpy natankovali naftu a nechali ji venku. Tehdy bylo -25. Já jel v tu dobu ze slovenska a natankoval si prémiovou naftu u Shellu za tehdy krásných 43kč. Pak když jsem mluvil z kamošem a on povídá....to sis natankoval močku ta byla první která začala tuhnout a zamrzat když jsme dělali ten pokus. Vic jsem si ji nekoupil a nekoupim a Shellu se vyhnu obloukem.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Třeba síť čerpaček KM Prona nabízí naftu s názvem Diesel Pro Plus. Je to arktická nafta a prý bez biosložek.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
salko
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 30 srp 2011, 11:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od salko »

Pepíček píše:Třeba síť čerpaček KM Prona nabízí naftu s názvem Diesel Pro Plus. Je to arktická nafta a prý bez biosložek.
Neviem, či náhodou nie je v platnosti EU nariadenie, že nafta musí obsahovať biozložku. Potom záleží, že ako je kvalitná tá biozložka. Ale je to iba jedna pani povedala.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“