Chyba 1350 -cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chyba 1350 -cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus
Ahoj můžete mi někdo poradit co by to mohlo být...výkon se mi zdá být dobrý a na palubovce při vytočení se ukáže "motor do dílny" , bliká žhavení a venku je slyšet takovej sykot.Passat 2.0 tdi 125kw dsg
Toto mi ukázal vag...
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM
Díl: R4 2.0l PPD1.2 G 1881
Revize: --H22--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000078
Dílna #: WSC 49352 126 85577
VCID: 74E27F716E27
1 Fault Found:
001350 - cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus (G235)
P0546 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 13
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 194692 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.03.10
Čas: 01:32:39
info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 120.0 Nm
Rychlost: 48.0 km/h
0.00 %
Napětí: 13.90 V
Teplota: 38.0*C
Text: 1000 C
Readiness: N/A
Toto mi ukázal vag...
Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM
Díl: R4 2.0l PPD1.2 G 1881
Revize: --H22--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000078
Dílna #: WSC 49352 126 85577
VCID: 74E27F716E27
1 Fault Found:
001350 - cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus (G235)
P0546 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 13
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 194692 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.03.10
Čas: 01:32:39
info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 120.0 Nm
Rychlost: 48.0 km/h
0.00 %
Napětí: 13.90 V
Teplota: 38.0*C
Text: 1000 C
Readiness: N/A
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Snimac egt v turbu ko. Si ho promer. jsou tam tri a jedno odeslo.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
v turbuFreeman píše:A kde přesně ten snímač najdu...díkyTDIfun píše:Snimac egt v turbu ko. Si ho promer. jsou tam tri a jedno odeslo.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
sondu do turba mám novou za 1500kč
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Zkusím oživit staré téma.
Během dvou měsíců jsem odpálil tři snímače G235. Pořád stejná chyba p0546. Vyměním snímač, auto funguje dva týdny. Pak snímač asi shoří a opět chyba trvale a bliká žhavení. Auto nejede jak má, bez výkonu. První start trvá trošku déle, další starty na brnk.
Nějaká rada a tip po čem jít?
kontrola rozvodů? vačka? vstřikovače?
auto kouří studené i teplé. 5 minut jo, 5 minut ne, a tak dokola. Smrdí po naftě, štípe.
auto jede normálně, když funguje. Žádná jiná chyba.
Díky moc za reakce
Během dvou měsíců jsem odpálil tři snímače G235. Pořád stejná chyba p0546. Vyměním snímač, auto funguje dva týdny. Pak snímač asi shoří a opět chyba trvale a bliká žhavení. Auto nejede jak má, bez výkonu. První start trvá trošku déle, další starty na brnk.
Nějaká rada a tip po čem jít?
kontrola rozvodů? vačka? vstřikovače?
auto kouří studené i teplé. 5 minut jo, 5 minut ne, a tak dokola. Smrdí po naftě, štípe.
auto jede normálně, když funguje. Žádná jiná chyba.
Díky moc za reakce
Budu zjišťovat dle VIN v pondělí ve Škoda Auto.
Něco mechanického by to být nemohlo skrz agresivní smrad nafty z výfuku?
Rozvody budu kontrolovat přes víkend včetně nastavení, jak psal Huml někde. Není možné třeba, že by byly chlup posunuté a uchcávala by nafta dříve a šla do výfuku a tím by hořelo to cidlo? Origa snimače vydržely 2 týdny, jebka nasazena v úterý, čtvtek Ko.
Něco mechanického by to být nemohlo skrz agresivní smrad nafty z výfuku?
Rozvody budu kontrolovat přes víkend včetně nastavení, jak psal Huml někde. Není možné třeba, že by byly chlup posunuté a uchcávala by nafta dříve a šla do výfuku a tím by hořelo to cidlo? Origa snimače vydržely 2 týdny, jebka nasazena v úterý, čtvtek Ko.
Přidám nějakou zpětnou vazbu, ačkoli budu zřejmě úplně vědět až zítra po Diag.
Po kontrole rozvodů zjištěno, že byla hnutá výfuková vačka. Byla o půl "aretovacího kolíku". Po správném nastavení motor začal startovat na brnk. Auto přestalo bíle kouřit po nespálené naftě. Už tolik nesmrdí.
Rozvody nastavené na cca -0,4 až -0,35 při zahřátém volnoběhu.
Zítra kontrola ve Škodovce na diag a kontrole "údajů v reálném čase"
DPF mi píše
Stav zatížení filtru částic 11%
Obsah sazí ve filtru částic 58
Vypočítaný obsah popílku ve filtru částic - 17
Přičemž podle všeho by popílek neměl mít zápornou hodnotu. Snad se to na diagnostice nějak dořeší a bude celý problém 3 odpálených snímačů teploty výfukových plynů úspěšně vyřešen.
V týdnu zbytek mých poznatků. Třeba to někomu pomůže.
Po kontrole rozvodů zjištěno, že byla hnutá výfuková vačka. Byla o půl "aretovacího kolíku". Po správném nastavení motor začal startovat na brnk. Auto přestalo bíle kouřit po nespálené naftě. Už tolik nesmrdí.
Rozvody nastavené na cca -0,4 až -0,35 při zahřátém volnoběhu.
Zítra kontrola ve Škodovce na diag a kontrole "údajů v reálném čase"
DPF mi píše
Stav zatížení filtru částic 11%
Obsah sazí ve filtru částic 58
Vypočítaný obsah popílku ve filtru částic - 17
Přičemž podle všeho by popílek neměl mít zápornou hodnotu. Snad se to na diagnostice nějak dořeší a bude celý problém 3 odpálených snímačů teploty výfukových plynů úspěšně vyřešen.
V týdnu zbytek mých poznatků. Třeba to někomu pomůže.
