Chyba 1350 -cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Freeman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 úno 2012, 18:03
Odpovědi: 0

Chyba 1350 -cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus

Příspěvek od Freeman »

Ahoj můžete mi někdo poradit co by to mohlo být...výkon se mi zdá být dobrý a na palubovce při vytočení se ukáže "motor do dílny" , bliká žhavení a venku je slyšet takovej sykot.Passat 2.0 tdi 125kw dsg
Toto mi ukázal vag...

Adresa 01: Motor Labely: Chyba přesměrování
Řídící jednotka SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM
Díl: R4 2.0l PPD1.2 G 1881
Revize: --H22--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000078
Dílna #: WSC 49352 126 85577
VCID: 74E27F716E27

1 Fault Found:
001350 - cidlo 1 teploty vyfukovych plynu: zkrat na plus (G235)
P0546 - 006 - zkrat na plus - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 5
Frekvence závad: 13
Počítadlo resetů: 40
Kilometry: 194692 km
Indikace času: 0
Datum: 2012.03.10
Čas: 01:32:39

info o závadě:
Otáčky: 2016 /min
Kroutící moment: 120.0 Nm
Rychlost: 48.0 km/h
0.00 %
Napětí: 13.90 V
Teplota: 38.0*C
Text: 1000 C

Readiness: N/A
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Bud máš někde přetržený dráty nebo je vadnej snímač. Ale častěji když to píše zkrat na plus tak je vadnej ten dílo přímo
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Snimac egt v turbu ko. Si ho promer. jsou tam tri a jedno odeslo.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Freeman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 úno 2012, 18:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Freeman »

TDIfun píše:Snimac egt v turbu ko. Si ho promer. jsou tam tri a jedno odeslo.
A kde přesně ten snímač najdu...díky ;)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Freeman píše:
TDIfun píše:Snimac egt v turbu ko. Si ho promer. jsou tam tri a jedno odeslo.
A kde přesně ten snímač najdu...díky ;)
v turbu
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Freeman
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 16 úno 2012, 18:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Freeman »

Safra...tam je zrovna tak blbej přístup...no mrknu na to, zatím díky ;)
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Odpovědi: 0
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

sondu do turba mám novou za 1500kč
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Uživatelský avatar
wendyf
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 29 říj 2011, 19:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od wendyf »

Kudy se na toto čidlo dostanu? Spodem, horem, nebo se musí vyndat celé turbo? Je na to potřeba nějaký specielní klíč? Díky
Yeti 125kW CFJA rv. 2011
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

nemáte prosím někdo charakteristiku toho čidla? ať mám co proměřit.. v else jsem nenašel :(
zlaté staré dobré dílenské příručky jak byly na O1 a podobně

jinak G235 je opravdu přímo to čidlo co je v turbu, černá svorkovnice na mezistěně
flanel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 říj 2007, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od flanel »

Zkusím oživit staré téma.

Během dvou měsíců jsem odpálil tři snímače G235. Pořád stejná chyba p0546. Vyměním snímač, auto funguje dva týdny. Pak snímač asi shoří a opět chyba trvale a bliká žhavení. Auto nejede jak má, bez výkonu. První start trvá trošku déle, další starty na brnk.

Nějaká rada a tip po čem jít?
kontrola rozvodů? vačka? vstřikovače?
auto kouří studené i teplé. 5 minut jo, 5 minut ne, a tak dokola. Smrdí po naftě, štípe.

auto jede normálně, když funguje. Žádná jiná chyba.
Díky moc za reakce
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Soft v jednotce poslední verze?
flanel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 říj 2007, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od flanel »

Budu zjišťovat dle VIN v pondělí ve Škoda Auto.

Něco mechanického by to být nemohlo skrz agresivní smrad nafty z výfuku?

Rozvody budu kontrolovat přes víkend včetně nastavení, jak psal Huml někde. Není možné třeba, že by byly chlup posunuté a uchcávala by nafta dříve a šla do výfuku a tím by hořelo to cidlo? Origa snimače vydržely 2 týdny, jebka nasazena v úterý, čtvtek Ko.
flanel
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 21 říj 2007, 11:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od flanel »

Přidám nějakou zpětnou vazbu, ačkoli budu zřejmě úplně vědět až zítra po Diag.

Po kontrole rozvodů zjištěno, že byla hnutá výfuková vačka. Byla o půl "aretovacího kolíku". Po správném nastavení motor začal startovat na brnk. Auto přestalo bíle kouřit po nespálené naftě. Už tolik nesmrdí.
Rozvody nastavené na cca -0,4 až -0,35 při zahřátém volnoběhu.

Zítra kontrola ve Škodovce na diag a kontrole "údajů v reálném čase"
DPF mi píše

Stav zatížení filtru částic 11%
Obsah sazí ve filtru částic 58
Vypočítaný obsah popílku ve filtru částic - 17

Přičemž podle všeho by popílek neměl mít zápornou hodnotu. Snad se to na diagnostice nějak dořeší a bude celý problém 3 odpálených snímačů teploty výfukových plynů úspěšně vyřešen.

V týdnu zbytek mých poznatků. Třeba to někomu pomůže. ;-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“