DieselGate svolání do servisu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 859
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Ono to je těžký, ja jezdím do práce 20 tam a 20 zpátky. Dvakrát za měsíc jedu dálku. Nedovedu si představit že bych měl mít benzín nebo natož dvě auta....benzin a naftu.
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já mám benzin, většinou jedna cesta 15 km tam a pak zpátky a bez jakéhokoliv servisu jen jezdím, benzin neměřím, ale je v normě. Když jedu dál, auto delší cesty miluje a čím jedu dál, jede líp a líp. V podstatě nechápu, jak někdo může blafat s dieselem , neustále řešit vstřiky, egry, turba a dvouhmoty, a přitom jezdit takový kousek. Samozřejmě pokud někdo potřebuje větší vůz pro rodinu, tak jej využívá ve všech případech, popřípadě když se přiživuje na firemním dieselu, tak je to jasné. Ale když jako já jezdím většinou sám, tak třídveřák mi stačí, jsou větší dveře, méně klik, stahovaček atd. Pořád platí jedno, čím jednodušší auto, tím spolehlivější, lehčí ..samozřejmě často musí řidič použít ruce, musí sem tam sáhnout na větráček, přivřit ručně klapku, musí oželet vytápění prdelky , popřípadě vědět kam jede. A odměnou je spolehlivý vůz s minimálním servisem, ale zase přijde o příběhy ze servisů a v hospodě si ani nemůže pokecat o tom, jak mu v tom servisu Bosch zkurvili ty trysky, nebo jak jsem koupil tu vadnou pumpu H2O z Číny s nápisem made in Germany.. :)
nepropadat panice...
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4296
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

když budeš mít palivo za rozumnou cenu tak to smysl dávat začne (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když jsem měl svůj první diesel, byl jsem nadšen, byl to Golf l , 1,6 ccm bez turba. Těšil jsem se k pumpě, jak málo to žralo. Ale od té doby se situace změnila, z bezporuchového jednoduchého motoru, samoopravitelného doma se stala ze známých důvodů háklivá potvora, kterou musíš dopovat aditivy, drahými oleji a s fatálními průsery. A musíš používat servisy na vstřikovače , hlavy apod. a včas obměňovat část dílů..To už není pro mě, mám rád logiku, perfektní práci a hospodárnost. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“