DieselGate svolání do servisu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já mám benzin, většinou jedna cesta 15 km tam a pak zpátky a bez jakéhokoliv servisu jen jezdím, benzin neměřím, ale je v normě. Když jedu dál, auto delší cesty miluje a čím jedu dál, jede líp a líp. V podstatě nechápu, jak někdo může blafat s dieselem , neustále řešit vstřiky, egry, turba a dvouhmoty, a přitom jezdit takový kousek. Samozřejmě pokud někdo potřebuje větší vůz pro rodinu, tak jej využívá ve všech případech, popřípadě když se přiživuje na firemním dieselu, tak je to jasné. Ale když jako já jezdím většinou sám, tak třídveřák mi stačí, jsou větší dveře, méně klik, stahovaček atd. Pořád platí jedno, čím jednodušší auto, tím spolehlivější, lehčí ..samozřejmě často musí řidič použít ruce, musí sem tam sáhnout na větráček, přivřit ručně klapku, musí oželet vytápění prdelky , popřípadě vědět kam jede. A odměnou je spolehlivý vůz s minimálním servisem, ale zase přijde o příběhy ze servisů a v hospodě si ani nemůže pokecat o tom, jak mu v tom servisu Bosch zkurvili ty trysky, nebo jak jsem koupil tu vadnou pumpu H2O z Číny s nápisem made in Germany.. 

nepropadat panice...
Když jsem měl svůj první diesel, byl jsem nadšen, byl to Golf l , 1,6 ccm bez turba. Těšil jsem se k pumpě, jak málo to žralo. Ale od té doby se situace změnila, z bezporuchového jednoduchého motoru, samoopravitelného doma se stala ze známých důvodů háklivá potvora, kterou musíš dopovat aditivy, drahými oleji a s fatálními průsery. A musíš používat servisy na vstřikovače , hlavy apod. a včas obměňovat část dílů..To už není pro mě, mám rád logiku, perfektní práci a hospodárnost. 

nepropadat panice...