CAYC piliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ono je to taky tím, že do toho filtru je vidět a pak spousta lidí řeší píčoviny. Dřív jsi vyměnil baňku a neřešil jsi nic, teď každý chytrolín koukne do nádoby kudy proteklo několik set litrů všeho možného a hrůzou mu vstávají vlasy co tam najde a už se špekuluje.
Pak stačí na net umístit fotku vysypaného vstřikování a bordelu ve filtru, každá slabší povaha jde okamžitě filtr rozebrat a už je vezou... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Tak po dlhšej dobe dávam aktuálny stav.
V servise mi dali nové vstrekovače, vysokotlaké čerpadlo, podávacie čerpadlo, rozvody. Nádrž ostala pôvodná, bola dole a bola vyčistená, bolo v nej veľa špôn.
Trubky boli prefúknuté.
Auto mám od 21.12., ide nádherne, zvuk vstrekovačov úplne nádherný.
Zaskočený som spotrebou, tá išla neuveriteľne dole. Na voľnobeh 0.3l/h, predtým 0.6 až 0.7, tie isté podmienky. Samozrejme tú spotrebu myslím skôr na každodenné trasy, konkrétne z firmy domov (10km) som mával asi 7.5l/100km, teraz som na úrovni 5l/100km.
Ešte to súvisí s týmto vláknom: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175943
"turbo kamna power" spomínal, že po repase mu spomínaný problém zmizol. A môžem potvrdiť, že aj mne. Teda ešte to nechcem zakríknuť, ale od pondelka som už niečo najazdil a zatiaľ som to trhanie ani raz necítil.
Neviem, ako predísť tomu, čo sa stalo. Môžem iba dúfať, že Golf niečo vydrží.
V servise mi dali nové vstrekovače, vysokotlaké čerpadlo, podávacie čerpadlo, rozvody. Nádrž ostala pôvodná, bola dole a bola vyčistená, bolo v nej veľa špôn.
Trubky boli prefúknuté.
Auto mám od 21.12., ide nádherne, zvuk vstrekovačov úplne nádherný.
Zaskočený som spotrebou, tá išla neuveriteľne dole. Na voľnobeh 0.3l/h, predtým 0.6 až 0.7, tie isté podmienky. Samozrejme tú spotrebu myslím skôr na každodenné trasy, konkrétne z firmy domov (10km) som mával asi 7.5l/100km, teraz som na úrovni 5l/100km.
Ešte to súvisí s týmto vláknom: https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=175943
"turbo kamna power" spomínal, že po repase mu spomínaný problém zmizol. A môžem potvrdiť, že aj mne. Teda ešte to nechcem zakríknuť, ale od pondelka som už niečo najazdil a zatiaľ som to trhanie ani raz necítil.
Neviem, ako predísť tomu, čo sa stalo. Môžem iba dúfať, že Golf niečo vydrží.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
pouzivat profesionalne lubrikanty do nafty napr BG duiesel fuel lubricant......nie VIFKO z benzinky!!!
Pouzivat kvalitne filtre paliva..nie tie po 10€....pripadne pridat jemnejsi filter k hlavnému filtru...
menit filter kazdy rok ....
modlit sa....že po repase CR systému neostal v systéme bordel
pri vymenach filtra stát nad mechanikom a nedovolit mu odvzdusnovat system spôsobom: budem tocit kym to nechyti....
Pouzivat kvalitne filtre paliva..nie tie po 10€....pripadne pridat jemnejsi filter k hlavnému filtru...
menit filter kazdy rok ....
modlit sa....že po repase CR systému neostal v systéme bordel
pri vymenach filtra stát nad mechanikom a nedovolit mu odvzdusnovat system spôsobom: budem tocit kym to nechyti....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
A ty myslíš, že špony patří do systému a majitel to nemá řešit? Vždy jsem měl zato, že vstřikování , hlavně to moderní vyžaduje perfektní čistotu v soustavě , protože i u V3S tam špony nemají co dělat..MirekX píše:Ono je to taky tím, že do toho filtru je vidět a pak spousta lidí řeší píčoviny. Dřív jsi vyměnil baňku a neřešil jsi nic, teď každý chytrolín koukne do nádoby kudy proteklo několik set litrů všeho možného a hrůzou mu vstávají vlasy co tam najde a už se špekuluje.Pak stačí na net umístit fotku vysypaného vstřikování a bordelu ve filtru, každá slabší povaha jde okamžitě filtr rozebrat a už je vezou...
nepropadat panice...
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
profesionalne lubrikanty můžeš používat doma se starou večer. Nevím, co máš proti VIF, ale dovolím si tvrdit, že právě díky VIFu moje CAYC najelo 300tkm, než bylo třeba začít řešit vstřikovačeoctaviask píše:pouzivat profesionalne lubrikanty do nafty napr BG duiesel fuel lubricant......nie VIFKO z benzinky!!!
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Normalne chapem dnešnej dobe......pri cene a komercii toho VIF...je mi tazko uverit ake realne pozitiva to moze mat?
s BG robime roky, má to výsledky....logicky im verím nasobne viac. Defakto je to fuk
neexistuje na to uni recept ani zarucena prevencia..a uz vobec nie pri autach ktore maju dnes 200t km....to mozete riesit pri novych.
s BG robime roky, má to výsledky....logicky im verím nasobne viac. Defakto je to fuk
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
V živote sme v robote žiadne aditiva nepoužívali tie auta mali cez 400tis na vstrekovanie nebolo stiahnuté,kde kto v ktorej firme leje do auta nejaké aditiva a tankovalo sa kade tade, pozri 4x4club jeden chalan tam robil pokus s naftou od rôznych pump a aj s aditivom vif dával to do mraziaka na - 22C,
Ja vifko používam dlhé roky ešte od starých rotáciek, teraz to dám raz za čas do dodávky keď ma to napadne
Ja vifko používam dlhé roky ešte od starých rotáciek, teraz to dám raz za čas do dodávky keď ma to napadne
BMW 330 ix
Já dávám VIF už dlouhá léta a mám s tím dobrou zkušenost. Kamarád je voják z povolání a děla v Náměšti na letišti. Vžali kanistříky objeli pumpy natankovali naftu a nechali ji venku. Tehdy bylo -25. Já jel v tu dobu ze slovenska a natankoval si prémiovou naftu u Shellu za tehdy krásných 43kč. Pak když jsem mluvil z kamošem a on povídá....to sis natankoval močku ta byla první která začala tuhnout a zamrzat když jsme dělali ten pokus. Vic jsem si ji nekoupil a nekoupim a Shellu se vyhnu obloukem.
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Neviem, či náhodou nie je v platnosti EU nariadenie, že nafta musí obsahovať biozložku. Potom záleží, že ako je kvalitná tá biozložka. Ale je to iba jedna pani povedala.Pepíček píše:Třeba síť čerpaček KM Prona nabízí naftu s názvem Diesel Pro Plus. Je to arktická nafta a prý bez biosložek.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]