CAYC piliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
salko: Přímo se tim chlubí na svých stránkách https://km-prona.cz/cerpaci-stanice/produkty
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Nafta od EuroOil taky nemá biosložku.
https://www.ceproas.cz/eurooil/sortiment-paliv
https://www.ceproas.cz/eurooil/sortiment-paliv
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Přídávají biosložku, ale bere se na celkové prodané množství, tedy pokud má EuroOil nebo KM Prona naftu bez biosložky, tak tu "obyčejnou" dávkují biosložkou více aby splnili % na svoje celkové prodané množství.salko píše:Neviem, či náhodou nie je v platnosti EU nariadenie, že nafta musí obsahovať biozložku. Potom záleží, že ako je kvalitná tá biozložka. Ale je to iba jedna pani povedala.Pepíček píše:Třeba síť čerpaček KM Prona nabízí naftu s názvem Diesel Pro Plus. Je to arktická nafta a prý bez biosložek.
To je jak emise automobilek, můžou prodat V8, ale pak potřeba nějaké elektro aby se to resetovalo.
Tak tak mal pravdutiguan2 píše:Já dávám VIF už dlouhá léta a mám s tím dobrou zkušenost. Kamarád je voják z povolání a děla v Náměšti na letišti. Vžali kanistříky objeli pumpy natankovali naftu a nechali ji venku. Tehdy bylo -25. Já jel v tu dobu ze slovenska a natankoval si prémiovou naftu u Shellu za tehdy krásných 43kč. Pak když jsem mluvil z kamošem a on povídá....to sis natankoval močku ta byla první která začala tuhnout a zamrzat když jsme dělali ten pokus. Vic jsem si ji nekoupil a nekoupim a Shellu se vyhnu obloukem.
BMW 330 ix
Pár krát som skúsil zobrať premiovú naftu zo Shellu a motor po nej cukal.
Žeby preto, lebo tam bola dlho ?
Inak tankujem v 95% prípadoch na slovensku na ČS Oliva. Naftu majú z OMV a benzín Slovnaft. A nebadám rozdiel voči bežným benzinkám Shell, Benzina, OMV, Slovnaft. Vlastne badám rozdiel v cene kde na plnej nádrži ušetrím aj 5€.
Žeby preto, lebo tam bola dlho ?
Inak tankujem v 95% prípadoch na slovensku na ČS Oliva. Naftu majú z OMV a benzín Slovnaft. A nebadám rozdiel voči bežným benzinkám Shell, Benzina, OMV, Slovnaft. Vlastne badám rozdiel v cene kde na plnej nádrži ušetrím aj 5€.
Já si kdysi na shellu natankoval včetně nafty i vodu. Blbý bylo že to bylo v mrazech,takže domů z práce jsem.dojel a.rano už ne. Na dně nádrže 4 cm.vody...
Já vif leju i do benzínu, nicméně v práci hromada aut na naftu i benzín, TSI, PD, CR, tankuje se kde se dá a kromě pár nějakých renaultů a Fiatů (dodávky) kde opravdu při 300 tis nějaký ten vstřik odešel,se nic neřešilo. Superby mají nalítáno 300-400 tis, některé za sebou křest benzínem a nikdy se nic neřešilo. Filtry se mění co 30tis a bývají na dně nádobky částečky bronzu. Spousta PD co má najeto 400 tis a víc a vstřiky se dávaly na jednom.
Já vif leju i do benzínu, nicméně v práci hromada aut na naftu i benzín, TSI, PD, CR, tankuje se kde se dá a kromě pár nějakých renaultů a Fiatů (dodávky) kde opravdu při 300 tis nějaký ten vstřik odešel,se nic neřešilo. Superby mají nalítáno 300-400 tis, některé za sebou křest benzínem a nikdy se nic neřešilo. Filtry se mění co 30tis a bývají na dně nádobky částečky bronzu. Spousta PD co má najeto 400 tis a víc a vstřiky se dávaly na jednom.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
To netvrdím, jen z vlastní zkušenosti potvrzuji, že téměř v každým filtru u CR najdu sem tam šupinku kovu (poměrně velký kousky) Odkud se berou netuším, možná z podávačky. Nikdy to nic nezpůsobilo a nikdy jsem z toho nic nedělal a neřešil to. U PD byly filtry zase černý jako bota, nemá cenu to řešit, je to prostě normální jev.jericho-3 píše:A ty myslíš, že špony patří do systému a majitel to nemá řešit? Vždy jsem měl zato, že vstřikování , hlavně to moderní vyžaduje perfektní čistotu v soustavě , protože i u V3S tam špony nemají co dělat..MirekX píše:Ono je to taky tím, že do toho filtru je vidět a pak spousta lidí řeší píčoviny. Dřív jsi vyměnil baňku a neřešil jsi nic, teď každý chytrolín koukne do nádoby kudy proteklo několik set litrů všeho možného a hrůzou mu vstávají vlasy co tam najde a už se špekuluje.Pak stačí na net umístit fotku vysypaného vstřikování a bordelu ve filtru, každá slabší povaha jde okamžitě filtr rozebrat a už je vezou...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Update: auto ma opäť nechalo na ceste. Skoro navlas rovnako. Naštartoval som, prešiel som cca 700m, na križovatke som zaradil jednotku, pohol som sa a golf zhasol. Aspoň sa mi podarilo prejsť za križovatku.
Snažil som sa 2x naštartovať, išlo to vyslovene naprázdno, ako v prvom prípade. Žiadna kontrolka chyby motora, ani žhavenie, pokus o štartovanie bolo akoby bez odporu.
Prišli mechanici, čo menili vstrekovací systém, skontrolovali pamäť závad, už tam bol zaznamenaný nízky tlak paliva, predpokladajú, že to bolo z toho môjho pokusu o štartovanie.
Skúsili naštartovať a nakoniec to chytilo a jazdí to.
Ako niekto napísal na začiatku, mala sa stanoviť príčina, prečo auto prvý krát zhaslo. A to sa doteraz nestalo.
Auto mám, čakám, kedy opäť zhasne a čo sa mi to podarí naštartovať. Mechanici zatiaľ nevedia, ako postupovať.
Snažil som sa 2x naštartovať, išlo to vyslovene naprázdno, ako v prvom prípade. Žiadna kontrolka chyby motora, ani žhavenie, pokus o štartovanie bolo akoby bez odporu.
Prišli mechanici, čo menili vstrekovací systém, skontrolovali pamäť závad, už tam bol zaznamenaný nízky tlak paliva, predpokladajú, že to bolo z toho môjho pokusu o štartovanie.
Skúsili naštartovať a nakoniec to chytilo a jazdí to.
Ako niekto napísal na začiatku, mala sa stanoviť príčina, prečo auto prvý krát zhaslo. A to sa doteraz nestalo.
Auto mám, čakám, kedy opäť zhasne a čo sa mi to podarí naštartovať. Mechanici zatiaľ nevedia, ako postupovať.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Vstřiky byly opravdu nové nebo repas?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Mám svou teorii, že pokud se s autem nejezdí nějak moc, tak v nádrži nebývá obyčejně ani moc nafty, protože kdo by zbytečně tankoval plnou.
A pokud v nádrži šplouchá většinou maximálně jen polovina obsahu, je tam logicky dost prostoru pro srážení vlhkosti a dříve či později možné problémy.
Ale jak jsem už psal, je to jen teorie.
A pokud v nádrži šplouchá většinou maximálně jen polovina obsahu, je tam logicky dost prostoru pro srážení vlhkosti a dříve či později možné problémy.
Ale jak jsem už psal, je to jen teorie.

Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Nové, VDO, videl som, keď priniesli všetky diely. Čerpadlá, vstreky, rozvody.Vstřiky byly opravdu nové nebo repas?
Mňa stále oslovuje tá teória ohľadom EGR. Ale z mojej pozície (amatér) neviem, či existuje nejaký test, ktorý preverí funkciu EGR. Ako som už písal, EGR je tam originál nové, minulý rok v lete sa dávalo.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4280
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
asi jsem divnej ale jezdim prd a nádrž se snažim mít plnouRichi píše:Mám svou teorii, že pokud se s autem nejezdí nějak moc, tak v nádrži nebývá obyčejně ani moc nafty, protože kdo by zbytečně tankoval plnou.



Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw