2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla
Dobrý den,
prosím jakou hodnotu bych měl číst při volnoběhu a ohřátém motoru ve VCDS u parametru MAIN INJECTION: START OF ACTIVATION ??
Případně pokud není definováno, tak s jakou hodnotou se potkáváte v praxi?
Před rozvody (již dělal někdo přede mnou) jsem měl -0.7° po špatné aretaci čerpadla +1.0° a protože jsem nebyl spokojen s napínací kladkou, tak jsem to rozhodil ještě jednou a vědomě čerpadlo vracel zpět a jsem na -4.0°.
Nemám tedy problém to na vršku doladit po sundání krytu rozvodů, ale popravdě, už když jsem do toho šel, tak jsem nevěděl, zda se tato hodnota má blížit nule jako poloha vačky, nebo ne.
prosím jakou hodnotu bych měl číst při volnoběhu a ohřátém motoru ve VCDS u parametru MAIN INJECTION: START OF ACTIVATION ??
Případně pokud není definováno, tak s jakou hodnotou se potkáváte v praxi?
Před rozvody (již dělal někdo přede mnou) jsem měl -0.7° po špatné aretaci čerpadla +1.0° a protože jsem nebyl spokojen s napínací kladkou, tak jsem to rozhodil ještě jednou a vědomě čerpadlo vracel zpět a jsem na -4.0°.
Nemám tedy problém to na vršku doladit po sundání krytu rozvodů, ale popravdě, už když jsem do toho šel, tak jsem nevěděl, zda se tato hodnota má blížit nule jako poloha vačky, nebo ne.
....320cd
to budeváha píše:Tak aby jsi nebyl prekvapeny...Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.


"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pro ty méně chápavé já mu nepíšu, aby to nearetoval, ale že po výměně rozvodu samo že na přípravky a po protočení už většinou čerpadlo nesedí i výrobce udává že se kontroluje pouze vačka a klika a žádné další štelování čerpadla se neprovádí.octaviask píše:to budeváha píše:Tak aby jsi nebyl prekvapeny...Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.ale to ho zivot vyškolí....potom bude hladat aretovacie značky čerpadla aj tam kde nie sú
Když by radši napsal, jaký má problém, proč to řeší
Já teď dělal rozvody na Peugeot 1.6hdi a tam bylo čerpadlo o 1/3 mimo aretaci a taky to jezdilo. Mám dojem že už jsem se setkal s.motorem kde se čerpadlo nedalo ani zajistit a nebyly na něm ani značky. A u koncernu po dvou otáčkách už čerpadlo taky nejde zajistit,je to kousek mimo díru,neřeším to a taky se nikdy nic nevrátilo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Pretoze casovanie kedy piestik vytvara tlak musi byt zhodne s timingom rozvodov a casovania vstreku
Tyka sa to 1-piestikových CR pump...3 piestiky to majú fuk...
Kritická je 1 piestiková CP4 ak má už niečo za sebou..

Kritická je 1 piestiková CP4 ak má už niečo za sebou..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
No první pumpy měly rysku na postavení při rozvodech, vysvětlované tak, že pumpa v určité poloze-patrně výtlaku nebo vyvážení má vliv na namáhání rozvodu, popřípadě jeho chod ,takže jsem to tak vždy dával, stejně jako jsem obdobně chápal úpravu zubů na rozvodovém kolečku na klice u PD..Výrobce asi má důvod a mechánovi to nijak montáž rozvodů nezkomplikuje. Samozřejmě pokud se na to vykašle, nic nelze na chodu poznat, ale kdoví ? Mechán není konstruktér nebo inženýr , aby to posuzoval.. 

nepropadat panice...