2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

2.0TDi CR CFFB časování commonrail čerpadla

Příspěvek od rehak6co »

Dobrý den,

prosím jakou hodnotu bych měl číst při volnoběhu a ohřátém motoru ve VCDS u parametru MAIN INJECTION: START OF ACTIVATION ??

Případně pokud není definováno, tak s jakou hodnotou se potkáváte v praxi?

Před rozvody (již dělal někdo přede mnou) jsem měl -0.7° po špatné aretaci čerpadla +1.0° a protože jsem nebyl spokojen s napínací kladkou, tak jsem to rozhodil ještě jednou a vědomě čerpadlo vracel zpět a jsem na -4.0°.

Nemám tedy problém to na vršku doladit po sundání krytu rozvodů, ale popravdě, už když jsem do toho šel, tak jsem nevěděl, zda se tato hodnota má blížit nule jako poloha vačky, nebo ne.
....320cd
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2026
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

nechapu že si do toho šel když neviš o co vubec jde nastavit rozvody na aretace a odjezd nevymyšlet zbytečnosti
Tiguan 2 2.0 tdi
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

váha píše:
Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
to bude ;) ale to ho zivot vyškolí....potom bude hladat aretovacie značky čerpadla aj tam kde nie sú (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tom.s
Přispěvovatel
Příspěvky: 711
Registrován: 20 srp 2008, 17:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzen

Příspěvek od Tom.s »

octaviask píše:
váha píše:
Tom.s píše:a jakej máš problém? jelikož čerpadlo nemá nic společného se vstřikem ,tlačí jen do railu tlak a ani při vyměně rozvodu již většinou po protočení nejde zaaretovat.
Tak aby jsi nebyl prekvapeny...
to bude ;) ale to ho zivot vyškolí....potom bude hladat aretovacie značky čerpadla aj tam kde nie sú (LOL)
pro ty méně chápavé já mu nepíšu, aby to nearetoval, ale že po výměně rozvodu samo že na přípravky a po protočení už většinou čerpadlo nesedí i výrobce udává že se kontroluje pouze vačka a klika a žádné další štelování čerpadla se neprovádí.
Když by radši napsal, jaký má problém, proč to řeší
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 826
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Dělal jsem motor a čerpadlo bylo o čtyři zuby mimo a nikdo nic nezaznamenal, vše fungovalo jak mělo. Bavime se o CR
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já teď dělal rozvody na Peugeot 1.6hdi a tam bylo čerpadlo o 1/3 mimo aretaci a taky to jezdilo. Mám dojem že už jsem se setkal s.motorem kde se čerpadlo nedalo ani zajistit a nebyly na něm ani značky. A u koncernu po dvou otáčkách už čerpadlo taky nejde zajistit,je to kousek mimo díru,neřeším to a taky se nikdy nic nevrátilo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Nože teda máme to vysvetliť a uviesť na pravú mieru prečo kedy kde a ako? :) Tí ktorí to chápu si to buď odsrali sami na sebe...alebo sú štastnejší a prezradil im to niekto....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3700
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Vysvětli. Rád se příručím.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 826
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Nemužu se dočkat co z něj vypadne
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Pretoze casovanie kedy piestik vytvara tlak musi byt zhodne s timingom rozvodov a casovania vstreku ;) Tyka sa to 1-piestikových CR pump...3 piestiky to majú fuk...

Kritická je 1 piestiková CP4 ak má už niečo za sebou..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No první pumpy měly rysku na postavení při rozvodech, vysvětlované tak, že pumpa v určité poloze-patrně výtlaku nebo vyvážení má vliv na namáhání rozvodu, popřípadě jeho chod ,takže jsem to tak vždy dával, stejně jako jsem obdobně chápal úpravu zubů na rozvodovém kolečku na klice u PD..Výrobce asi má důvod a mechánovi to nijak montáž rozvodů nezkomplikuje. Samozřejmě pokud se na to vykašle, nic nelze na chodu poznat, ale kdoví ? Mechán není konstruktér nebo inženýr , aby to posuzoval.. :)
nepropadat panice...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Jde o to že využijou dobu kdy pístek vytlačí max tlak a dojde k otevření vstřiku tím se krotí pulzace ve vysokotlaku.A aretuje se i třípístek třeba fiat motory ty jezděj i v oplech.
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 826
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Odpovědi: 0
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Vždyt je to blbost.....ma to rail(zasobnik paliva a tam je stalý tlak)
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“