Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikovačů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Škoda Octavia II 2.0i 16V 103kW - nastavení vůle vtřikovačů

Příspěvek od Černohorský »

Dobrý den, můžete mi někdo poradit???
Jak se nastavuje vůle na vtřikovačích
(nastavení vahadel - co zamačkávají vstřiky).
Jak vůbec zjistím , kdy mám natočen motor správně, kdy mám nastavovat vůli???

Motor mi dělal, že jsem jej nastartoval a šel nepravidelně, po rozjetí a ujetí několika metrů jakoby ztratil výkon a chcípnul. Pak už šel nastartovat pouze na roztažení. Koupil jsem repas turbo, vyměnil tandemové (vysokoltlaké) čerpadlo, nechal za 20t.kč v Bosch repasovat vstřiky.
Dal jsem to tam vše zpět a je to stejné. Prosím popř, radu i v tomto. Díky Ivan
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No divím se že ses do toho pustil aniž by sis tohle zjistil, taky si můžeš ty opravený vstřiky odrovnat když se nenastaví a půjdou na doraz
Dotaz jsi dal do úplně špatné sekce tak ti nikdo nereaguje počítám
jinak popsaný je to tady :

https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945

jen ty budeš povolovat o 180° - půl otáčky
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Černohorský »

Děkuju, povoloval jsem to o půl otáčky. jde mi o to, jak zjistim, že jsem to tou vačkou zamáčkl a zda dobře.
Pokud otočim vačku, vstřik zajede, zmáčkne se na doraz, ale vačkou lze točit dál o něco.
A vstřik se nehýbe. Jde mi oto, jak nastavit tu vačku? nebo to je jedno, hlavně aby byl vstřik zatlačen na max.??? zdá se mi to divné
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo, točíš motorem a koukáš jak jde vstřik dolů ( vahadlo ),jakmile se zastaví je to na max, povolíš tu kontramatku,LEHCE utáhneš vstřik nadoraz a povolíš o půl otáčky
Ten pohyb vahadla se má správně dělat hodinkama ale každej to stejně dělá od oka a funguje to
Nicméně si myslím že tu závadu co popisuješ to na 99% nevyřeší
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Černohorský »

no nevyřešilo to, nevíš, nebo nenapadá tě co s tim dál?
Turbo nové, čerpadlo tandem jiné, vstřiky v Bosch dělané
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Hele od stolu těžko radit
Čerpadlo v nádrži tlačí, neseká se ?
Turbo se měnilo proč jen tak že tě to napadlo ?
Něco v paměti závad ? Chce to načíst,měřený hodnoty a co to udělá když to zdechne
Jen tak od pasu mě napadá kabeláž na vstřiky, snímač otáček,kabeláž v motorovém prostoru,E-box ( pojistkovnice ) v motorovém prostoru,jednotka motoru...
toto se nedá opravovat jak žigulík vyměním a jede, tady se bez diagu nehneš, nic ve zlém...
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Černohorský »

diagnostiku mám. Píše to pouze snímač otáček kliky, ale ten jsem měnil před cca 2 měsíci. Kluk, co dělá škodovky, říká že to tím neni. Nevim???
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, snímač otáček kliky se ti zdá "pouze"?
Ja to vidím jako zásadní pokud motor zhasina pokud to po vymazání napíše znovu je buď po něm, nebo kabeláž k němu popř jednotka ale na tu se mi to nezdá
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Černohorský »

Děkuju, nemyslim pouze. Myslim, že to napsalo jen toto. Než jsem řešil vstřiky a turbo. Ok, prověřim to. Jen že to po roztažení běželo na volnoběh a pak to při rozjezdu zhaslo. Ale i vonoběh byl nic moc.......
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud to psalo ještě před opravou snímač otáček,měl jsi začít prvně řešit ten,ne turbo,vstřiky,tandem...takto jsi bratru o 35tis. lehčí a výsledek nikde... :roll:
Černohorský
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 31 pro 2020, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Černohorský »

Jasně. Turbo bylo K.O. - hřídelka ohnutá, nebo vyběhaná a vstřiky pro jistotu.
Vidim, že tomu rozumíš. Přesně o 38 jsem minus (zatim). Neni to mé auto, on si to něchá. ........Čerpadlo stálo 1500, už jsem ho tam nechal, nechtěl jsem ho zas vyndavat.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20226
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, tak teď už nic když je to v této fázi, zkus ten snímač vyměnit, chyba se nesmí znovu objevit a bacha na výrobce,neber nějaký ty levný...
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od JozefC »

Ty vole nezasieraj tu fórum. Myslíš, že ak dáš príspevok do každej témy, tak budeš mať skôr odpoveď? Nedá sa na to pozerať.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“