Áno, točil rozhodne výrazne rýchlejšie, ako keď klasicky štartuje. Aj prvý krát v novembri a aj dnes ráno.Tomas.cz píše:Motor, pokud s ním otáčel startér, tak točil jako bez odporu, rychle...?salko píše:...pokus o štartovanie bolo akoby bez odporu.
Tohle bude potřeba upřesnit, aby nebyl problém někde jinde.
CAYC piliny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Vstřiky byly na testu? Výsledek? Čerpadlo se rozebralo? bylo opravdu vydřené?salko píše:Nové, VDO, videl som, keď priniesli všetky diely. Čerpadlá, vstreky, rozvody.Vstřiky byly opravdu nové nebo repas?
Mňa stále oslovuje tá teória ohľadom EGR. Ale z mojej pozície (amatér) neviem, či existuje nejaký test, ktorý preverí funkciu EGR. Ako som už písal, EGR je tam originál nové, minulý rok v lete sa dávalo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Samozřejmě myslím ty staré vstřiky. Od počátku mám dojem, že jsi zbytečně vyhodil peníze za opravu něčeho, co problém nebyl. Myslím, že hledáš problémy tam, kde nejsou. Podle mě by asi bylo nejlepší svěřit auto do dobrého servisu a nechat to na něm a nešpekulovat a hlavně se nesnažit jim něco podsouvat. A možná pro tebe zaslepit diagnostickou zásuvku. Moc se omlouvám, vůbec to neber osobně, ale podobní borci jsou pro servis opravdu problém... 

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


@MirekX:
Pozri, keď mi dáš adresu takého servisu, nebudem sa sa starať o nič, vypnem zásuvku, budem šťastný, budem sa venovať svojej práci a nebudem strácať čas študovaním fóra.
Ale bohužiaľ úroveň servisov tu v BA je mizerná. Každý vie iba meniť diely na základe výsledkov diagnostiky. Alebo autorizák, na ktorý nemám prachy.
Skúsim námatkovo, tých prípadov je ďaleko viac:
- 2018, https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170145
dodnes nemám ani peniaze (300€) a ani poloos. Ten servis funguje ďalej pod iným názvom, tí istí ľudia.
- 2019, buchot z prednej nápravy. Mechanik už objednával nové servo. Naštastie som išiel do pneuservisu, kde zistili, že sú to iba tyčky riadenia.
- 2015, silné klepnutie platničiek pri cúvaní. Vyjadrenie mechanika, že je to štandardné chovanie.
- Tieto vstrekovače, mechanik nechcel ani počuť, že by vypnutie motora zapríčinilo niečo iné ako piliny. Bol presvedčený, že je to jednoznačne pilinami.
Takže naozaj by som nič neriešil a ani na tomto fóre by som nebol, keby tu existoval kvalitný servis. A opakujem, ak vieš o niekom v BA, alebo niekto z prítomných vie o nejakom kvalitnom servise v BA, veľmi rád využijem jeho služby.
Pozri, keď mi dáš adresu takého servisu, nebudem sa sa starať o nič, vypnem zásuvku, budem šťastný, budem sa venovať svojej práci a nebudem strácať čas študovaním fóra.
Ale bohužiaľ úroveň servisov tu v BA je mizerná. Každý vie iba meniť diely na základe výsledkov diagnostiky. Alebo autorizák, na ktorý nemám prachy.
Skúsim námatkovo, tých prípadov je ďaleko viac:
- 2018, https://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=170145
dodnes nemám ani peniaze (300€) a ani poloos. Ten servis funguje ďalej pod iným názvom, tí istí ľudia.
- 2019, buchot z prednej nápravy. Mechanik už objednával nové servo. Naštastie som išiel do pneuservisu, kde zistili, že sú to iba tyčky riadenia.
- 2015, silné klepnutie platničiek pri cúvaní. Vyjadrenie mechanika, že je to štandardné chovanie.
- Tieto vstrekovače, mechanik nechcel ani počuť, že by vypnutie motora zapríčinilo niečo iné ako piliny. Bol presvedčený, že je to jednoznačne pilinami.
Takže naozaj by som nič neriešil a ani na tomto fóre by som nebol, keby tu existoval kvalitný servis. A opakujem, ak vieš o niekom v BA, alebo niekto z prítomných vie o nejakom kvalitnom servise v BA, veľmi rád využijem jeho služby.
Sadzomet Golf 6, 2011, 77kW [CAYC]
Přesně, určitě se ti někdo ozve tady z fóra. Dnes je bohužel situace taková, že do kvalitního servisu si třeba budeš muset kousek popojet, ale co je dnes 50km, když to ušetří 1000E....
A pokud máš možnost, podívej se (ideálně na jámě) zaspod jaký tam je EGR ventil. Psal jsi že originál měněn loni. To samý měl cca rok zpět kamarád (Altea 1,6 TDI) , měnili mu EGR, zaplatil za výměnu asi 800 Eur za originál a po půl roce zase nouzák a chcípání tak jsme na to zespod mrkli a EGR VEMO za 200E
a ještě z toho chcala chladící kapalina proudem. Tak jim pohrozil právníkem a dostal origoš s omluvou. A to už ho málem přesvědčili v tom servisu, ať tu sračku prodá že už to je před smrtí... (měl to od nova, najeto asi 120 tis....
A pokud máš možnost, podívej se (ideálně na jámě) zaspod jaký tam je EGR ventil. Psal jsi že originál měněn loni. To samý měl cca rok zpět kamarád (Altea 1,6 TDI) , měnili mu EGR, zaplatil za výměnu asi 800 Eur za originál a po půl roce zase nouzák a chcípání tak jsme na to zespod mrkli a EGR VEMO za 200E

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ono to není jen v servisech , je to všeobecně. Lidský materiál už dáávno ztratil kvalitu, mladým nemá kdo jít příkladem , ruku nikdo již nepodává a čísla u mobilů si každý ojebávák mění několikrát. A začíná to s hlavou v kapuci , aby píčusovi nebylo vidět do tváře. Mnoho lidí přemýšlí, ne co se naučit , ale jak vidělat prachy. Nemohl bych spát, kdybych udělal levotu a ojebával druhé, když jsem dal slovo. Ale co to dnes je dát slovo? 

nepropadat panice...
Tak veru ked chces kvalitny servis niekedy si treba zajst aj 200km ja vozím naše autá ked treba porobit nieco specializovane Humlovi do brna a to mám cca 200km, ale stoji to za to. To ze minies 30€ na naftu a usetri ti to mozno 500€ za opravy po nejakom servise tu v dedine
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 96
- Registrován: 14 srp 2020, 09:33
- Bydliště: Mala Ida
Ale jo, to jo. Já si zajel na repas vstřikovačů asi 150km. Udělali mi to kluci všechno komplet, repas, včetně montáže a nastavení.
U nás by to bylo: zkusíme přehodit, tak to pošlem atd.
A to ani nevěřím, ve správné nastavení vstřiků na ty stupně, protože jednou mi taky řekli: trochu jsem je přitáh a pak to jelo na hovno.
Jinak ale jsem u nás se servisem velmi spokojen, to zase nemůžu říct jediné slovo proti, to jen tak komplikované věci je lepší řešit jako celek a vyplatí se popřemýšlet.
U nás by to bylo: zkusíme přehodit, tak to pošlem atd.
A to ani nevěřím, ve správné nastavení vstřiků na ty stupně, protože jednou mi taky řekli: trochu jsem je přitáh a pak to jelo na hovno.
Jinak ale jsem u nás se servisem velmi spokojen, to zase nemůžu říct jediné slovo proti, to jen tak komplikované věci je lepší řešit jako celek a vyplatí se popřemýšlet.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140kw.
u nas 99% menici dielov
menil som spokoju - odisla prevodovka
menil som EGR - odisiel do tyzdna vstrekovac
menil som tycky stablizatora - to su vadne vsetky 4 tlmice a aj pruziny su zle, hm aj loziska vpredu uz treba vymenit...
menil som rozvody - vraj bola kriva poloos atd...
banda darmozracov co neplatia dane, fusuju, spekuluju, robia len taku robotu kde na dieloch zarobia nad 100eur a robota je nad 100eur, lacnejsie veci typu vymena tyciek stabilizatora, vymena oleja, hmmm to chod inde, toto neni zaujimave...
menil som spokoju - odisla prevodovka
menil som EGR - odisiel do tyzdna vstrekovac
menil som tycky stablizatora - to su vadne vsetky 4 tlmice a aj pruziny su zle, hm aj loziska vpredu uz treba vymenit...
menil som rozvody - vraj bola kriva poloos atd...



banda darmozracov co neplatia dane, fusuju, spekuluju, robia len taku robotu kde na dieloch zarobia nad 100eur a robota je nad 100eur, lacnejsie veci typu vymena tyciek stabilizatora, vymena oleja, hmmm to chod inde, toto neni zaujimave...
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
najlepsie ked si tie auta budete robit kazdy sam
podla toho co kto nastudujete na fore..prečo chodite do autoservisov ked sa vam nepaci ich praca?
Ak mate problem so servisom...povedzte to im....
Vacsinou ale klient cusi...a potom pinda inde..

Ak mate problem so servisom...povedzte to im....
Vacsinou ale klient cusi...a potom pinda inde..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke