
1.9TDi AFN předvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Správně by chyba měla být zaznamenána. Někdy však nebývá. Máš zaznamenánu chybu ventilu N-108, když jsi měřil v rozpojené třípinové svorkovnici ? Třeba tam je jen chyba ventilu uzavření paliva N-109.
A když už jsme u toho měření, tak musíš jasně napsat co jsi měřil a kde. Z toho Tvého vyjádření to zřejmé není. Já jsem Ti popisoval způsob měření pro desetipinovou svorkovnici jako je na druhém obrázku. Ty máš však starší provedení se sedmipinovou a třípinovou jako na prvním obrázku. Tam by to bylo potřeba měřit jen na těch pinech příslušících ventilu N-108. Pokud bude celý obvod ventilu N-108 v pořádku, může být i samotný ventil mechanicky zablokován. Pokud však N-108 řešit nechceš tak to neřeš.


A když už jsme u toho měření, tak musíš jasně napsat co jsi měřil a kde. Z toho Tvého vyjádření to zřejmé není. Já jsem Ti popisoval způsob měření pro desetipinovou svorkovnici jako je na druhém obrázku. Ty máš však starší provedení se sedmipinovou a třípinovou jako na prvním obrázku. Tam by to bylo potřeba měřit jen na těch pinech příslušících ventilu N-108. Pokud bude celý obvod ventilu N-108 v pořádku, může být i samotný ventil mechanicky zablokován. Pokud však N-108 řešit nechceš tak to neřeš.


Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
postavil jsem rozvod uplne znovu, snazil jsem se to nastavit úplně co nejpřesněji jak to jde, startovalo to o něco líp, ale zas mi nejde nastavit předvstřik, pořád 255, tak jsem posunul čerpadlo směrem od motoru, tak jsem to nastartoval, točilo to ještě o něco déle, zapnu základní nastavení a předvstrik 38 a auto chciplo hned jak jsem to přečetl, tak zkouším to čerpadlo fakt o malinko posunout zpátky k motoru a nastartuju o něco líp a predvstrik 255, posunul jsem to čerpadlo fakt malinko
snímač zdvihu jehly myšleno jako řidiči vstřik? jsem ještě nezkoušel ale připomínám, že tohle už je druhý čerpadlo, předtím jsem kupoval jetý a tam jsem normálně nastavil předvstřik, akorat na to čerpadlo to chytalo jen se sprejem a nemělo výkon, ale předvstřik šel naladit, tak se koupilo repasovany, ze bude klid, ale nejde nastavit předvstřik
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
Myslel jsem jako že snímač na třetim válci...Pokud ti ale na předchozim čerpadle šel naladit předvstřik, tak i kdyby jsi měl na tomhle zadřenej přesuvník a povedlo se ti to naladit manualně na čerpadle dobře, dostaneš se někam jinam než na 255. Z toho mi plyne, že pokud nemáš zapsanou závadu a snímač zdvihu má správněj odpor, prostě nesnímá...Pokud ho odpojíš, zapíše chybu?
Jo už to vidim, měl jsi i 38...tak to měří
Rukou to nenastavíš, nech to lehce přitažený, šroubovák a kladívkem to vyladíš...Pokud se ti to povede na 60-70 a bude to i tak haprovat, jakože co start to jiná hodnota, tak ten přesuvník zřejmě nechodí.
Jo už to vidim, měl jsi i 38...tak to měří

***VAG,PSA,Renault***
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
v základním nastavení to musíš mít vždycky, když to měříš.RadekA6 píše:není možný aby to skočilo až tak, navíc to ani nechtělo nastartovat a kdyz jsem zapl základní nastavení tak to chciplo, kdyz byl předvstřik 38
Jestli jsi tam měl 38 a v základnim nastavení to zdechlo a nešlo natočit...stříkalo to pozdě

Jestli se ti to ale na předešlym povedlo nastavit, tak v tomhle čerpadle je evidentně problém...
***VAG,PSA,Renault***