1.9TDi AFN předvstrik

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JozefC
Aktivista
Příspěvky: 1080
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2016, 06:14

Příspěvek od JozefC »

Ešte, či si meral ventil na predvstrek, alebo na prívod paliva. Ak by bol problém vo vedení, alebo súčiastke, mal by si zápis v dtc a malo by blikať žhavenie a to je ok. Sa s tým serete tvl. Jednoduchý a blbý systém pre babičky :roll:
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

prave taky jsem si říkal, že kdyby byla chyba někde ve vedení nebo v pojistce nebo v samotným ventilu, tak rj vyhodí chybu a blikalo by zhaveni, ale za pokus nic nedám
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Správně by chyba měla být zaznamenána. Někdy však nebývá. Máš zaznamenánu chybu ventilu N-108, když jsi měřil v rozpojené třípinové svorkovnici ? Třeba tam je jen chyba ventilu uzavření paliva N-109.
A když už jsme u toho měření, tak musíš jasně napsat co jsi měřil a kde. Z toho Tvého vyjádření to zřejmé není. Já jsem Ti popisoval způsob měření pro desetipinovou svorkovnici jako je na druhém obrázku. Ty máš však starší provedení se sedmipinovou a třípinovou jako na prvním obrázku. Tam by to bylo potřeba měřit jen na těch pinech příslušících ventilu N-108. Pokud bude celý obvod ventilu N-108 v pořádku, může být i samotný ventil mechanicky zablokován. Pokud však N-108 řešit nechceš tak to neřeš.



Obrázek
Obrázek
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

postavil jsem rozvod uplne znovu, snazil jsem se to nastavit úplně co nejpřesněji jak to jde, startovalo to o něco líp, ale zas mi nejde nastavit předvstřik, pořád 255, tak jsem posunul čerpadlo směrem od motoru, tak jsem to nastartoval, točilo to ještě o něco déle, zapnu základní nastavení a předvstrik 38 a auto chciplo hned jak jsem to přečetl, tak zkouším to čerpadlo fakt o malinko posunout zpátky k motoru a nastartuju o něco líp a predvstrik 255, posunul jsem to čerpadlo fakt malinko
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

a v té tří pinove jsem měřil piny myslím 2 a 3, prostě tam kde mi to ukázalo odpor, kdyz jsem měřil třeba 2 a 1 tak mi to nic neukázalo
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10326
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Rozbliká se žhavení, když diagnostiku dáš do základního nastavení kanál 000?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

ano, rozblika
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Nepročítal jsem celé vlákno, ale zeptám se. Snímač zdvihu jehly máš kde? Když ho odpojíš, diagnostika řiká co?
***VAG,PSA,Renault***
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

snímač zdvihu jehly myšleno jako řidiči vstřik? jsem ještě nezkoušel ale připomínám, že tohle už je druhý čerpadlo, předtím jsem kupoval jetý a tam jsem normálně nastavil předvstřik, akorat na to čerpadlo to chytalo jen se sprejem a nemělo výkon, ale předvstřik šel naladit, tak se koupilo repasovany, ze bude klid, ale nejde nastavit předvstřik
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20131
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Už se budu opakovat ale ptal jsi se toho odkud to máš??
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Myslel jsem jako že snímač na třetim válci...Pokud ti ale na předchozim čerpadle šel naladit předvstřik, tak i kdyby jsi měl na tomhle zadřenej přesuvník a povedlo se ti to naladit manualně na čerpadle dobře, dostaneš se někam jinam než na 255. Z toho mi plyne, že pokud nemáš zapsanou závadu a snímač zdvihu má správněj odpor, prostě nesnímá...Pokud ho odpojíš, zapíše chybu?

Jo už to vidim, měl jsi i 38...tak to měří (crazy) Rukou to nenastavíš, nech to lehce přitažený, šroubovák a kladívkem to vyladíš...Pokud se ti to povede na 60-70 a bude to i tak haprovat, jakože co start to jiná hodnota, tak ten přesuvník zřejmě nechodí.
***VAG,PSA,Renault***
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

neptal, je to repas z kellyny

jenze ja jsem mel hodnotu 38, fakt lehce jsem potukl a hodnota 255, takze si myslim ze i kdybych měl kladívko a lehce potukl, tak mi to stejne nepomůže, vím když jsem nastavoval předvstřik na tom minulým čerpadle, ale tohle se chová uplne jinak
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10326
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Hlavně kdybys měl skutečně předvstřik over 255, motor by šel strašně tvrdě. Ten zvuk oproti 38 by se obrovsky změnil. To by poznal i hluchej.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
RadekA6
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2020, 20:04
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od RadekA6 »

není možný aby to skočilo až tak, navíc to ani nechtělo nastartovat a kdyz jsem zapl základní nastavení tak to chciplo, kdyz byl předvstřik 38
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

RadekA6 píše:není možný aby to skočilo až tak, navíc to ani nechtělo nastartovat a kdyz jsem zapl základní nastavení tak to chciplo, kdyz byl předvstřik 38
v základním nastavení to musíš mít vždycky, když to měříš.
Jestli jsi tam měl 38 a v základnim nastavení to zdechlo a nešlo natočit...stříkalo to pozdě ;)
Jestli se ti to ale na předešlym povedlo nastavit, tak v tomhle čerpadle je evidentně problém...
***VAG,PSA,Renault***
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“