1.9TDi AFN předvstrik
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, hledal bych to určitě v čerpadle.
Napadlo mě vyndat ventil 108 a podívat se, jestli tam není nějaký mechanický problém. Třeba něco, co ho blokuje nebo mu nedovoluje chodit. Přece není možný, že tak jednoduchý čerpadlo bude takhle školit.
Napadlo mě vyndat ventil 108 a podívat se, jestli tam není nějaký mechanický problém. Třeba něco, co ho blokuje nebo mu nedovoluje chodit. Přece není možný, že tak jednoduchý čerpadlo bude takhle školit.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Zase jestli je to nejakej repas, je otázka jestli se v tom vrtat.
Jinak zamozřejme potom jak píše kolega...dole na čerpadle pod tou krytkou je přesuvník, můžeš zkontrolovat, jestli se pohybuje, jestli neni zadřenej. Ten přesuvník se pohybuje resp. je ovládanej tlakem nafty. Je tedy důležitý jakej tlak v tom čerpadle je. U vstupu do čerpadla je přetlakovej ventil, kterej tohle má na svědomí...(tlak v čerpadle)...V tom ventilu je pružinka a váleček, nekdy se to rozpadne , nebo zasekne a v čerpadle neni tlak.
Pokud už nemáš kde brát, můžeš zkusit přehodit ten přesuvník a ovládací ventil z tvýho původního čerpadla, když tam to chodilo.
Jinak zamozřejme potom jak píše kolega...dole na čerpadle pod tou krytkou je přesuvník, můžeš zkontrolovat, jestli se pohybuje, jestli neni zadřenej. Ten přesuvník se pohybuje resp. je ovládanej tlakem nafty. Je tedy důležitý jakej tlak v tom čerpadle je. U vstupu do čerpadla je přetlakovej ventil, kterej tohle má na svědomí...(tlak v čerpadle)...V tom ventilu je pružinka a váleček, nekdy se to rozpadne , nebo zasekne a v čerpadle neni tlak.
Pokud už nemáš kde brát, můžeš zkusit přehodit ten přesuvník a ovládací ventil z tvýho původního čerpadla, když tam to chodilo.
***VAG,PSA,Renault***
Podle toho co si doposud napsal/zejména, že u minulého čerpadla ta regulace chodila/, tak se opravdu domnívám, že na vině bude ventil N-108 /nefunkční nebo ucpaný/, případně zablokovaný nastavovací pístek předvstřiku /přesuvník/. Pokud chceš zkoušet el. obvod N-108 u třipinové svorkovnice, tak musíš měřit při rozpojené svorkovnici nejdříve správný odpor mezi vodiči vedoucími do ventilu N-108. To se Ti zřejmě povedlo i když jsi nevěděl, které to jsou. Ve svorkovnici je společně s piny k cívce N-108 také pin pro ventil odpojení paliva N-109. Na ten je po zapnutí zapalování přiváděn + /kostru dostává od vysokotlaké hlavy čerpadla/. Pokud není vidět, který z těch tří pinů to je, tak připojíš jeden kontakt měřáku na přišroubovaný konec vodiče na ventilu N-109 a druhý na jednotlivé piny. Na kterém naměříš 0 ohmů, tak ten to je. Zbylé dva piny vedou k cívce N-108. Měl bys na nich naměřit 12-20 Ohmů. Když bys potom měřil na protilehlé straně svorkovnice /"na samici" /jednotlivé kontakty, tak musíš při zapnutém zapalování naměřit vůči kostře napětí akumulátoru jak oproti pinu k N-109, tak na jednom z kontaktů k pinům N-108. Tím druhým pak bude vedena kostra od ŘJ k N-108.
Pohyblivost jehly ve ventilu N-108 si také můžeš prověřit na rozpojené svorkovnici, přerušovaným přikládáním + od baterky k pinu N-108, který odpovídá protilehlé svorce pod napětím. Na druhý pin N-108 máš připojenu kostru od baterky. Měl bys slyšet cvakání jehly. To samé si můžeš napřed vyzkoušet i na starém čerpadle.
Pohyblivost jehly ve ventilu N-108 si také můžeš prověřit na rozpojené svorkovnici, přerušovaným přikládáním + od baterky k pinu N-108, který odpovídá protilehlé svorce pod napětím. Na druhý pin N-108 máš připojenu kostru od baterky. Měl bys slyšet cvakání jehly. To samé si můžeš napřed vyzkoušet i na starém čerpadle.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Já se taky divím, pokud to bylo na ofiko opravě tak to odvézt tam , kde to dělali. Tohle je ten největší opruz, přivezeš repasovanou nebo někdy i novou věc a předpokládáš, že je to košer a ono to nejde, tak bádáš, zkoušíš, čas utíká a nakonec se vrátíš na začátek.., Ono stačí, když jsem přivezl opravené zazátkované čerpadlo a zátka na přívodu nebyla..A byly tam takové pitomé zátky , které mohly spadnou do čerpadla. A já čerpadlo nemohl uvést do chodu..Tak si říkám, nespadla mi tam v tašce ta ucpávka dovnitř?? Nakonec jsem zavolal a chtěl mechána, který to dělal a říkám mu, dával jsi všude ty zátky nebo ne? On chvíli přemýšlel a pak povídá...když tak uvažuju, tak na přívod ne, jo jo máte pravdu..Tak jsem v klidu a pohodě pokračoval a našel chybu... 

nepropadat panice...
Psal že to má z kelly, tam se žádných informací nedovoláš, dělá to nějakej smluvní opravce nejspíš v polsku a seká to jak Baťa cvičky
Teď tam mám GIV s tekoucím čerpadlem,vyndám je a dám k Doležalovi do Troubska, víc to neřeším, vím že pak bude fungovat
Nemám tucha co to v Kelly stojí ale málo taky určitě ne
Teď tam mám GIV s tekoucím čerpadlem,vyndám je a dám k Doležalovi do Troubska, víc to neřeším, vím že pak bude fungovat
Nemám tucha co to v Kelly stojí ale málo taky určitě ne