No dej aspoň BOSAL, žádný JMJ,BM Catalyc (nebo jak se to jmenuje)..majjco píše:Keď už ste to začali, ako riešite KAT? Tie aftermarkety asi nebudú nič moc, či?
Už mi svieti nízka účinnosť katalyzátoru...
Jaký je motor 1.6 benzín (75.kw) v Leonu II
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Polož si otázku, v jakém stavu auto je a jak dlouho ho chceš mít? Podle toho investuj. Tyto motory nemaj na hrbu takový nesmysl km, jako nafta. Je hodně lidí, co tyto auta tahají z Anglie na ND, hlavně z důvodu převodovek. Auta mají najeto kolem 150tis., tak bych šel cestou použitého, ale origo. Takto jsem koupil komplet startér, který měl na hrbu cca 130tis. Km. Krásný, neorezlý. Ten můj byl ohnilej, jak brambora.
Lambdy máš OK?
Lambdy máš OK?
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
To je vtipná poznámka, běžná údržba, lambda, spojka..Dá se tomu rozumět tak, že každé 2 roky měníš lambdu a spojku? Já mám spojku od koupě a není proč ji měnit, auto má 300000km a lambdu mám druhou a motor se klidně bez ní obejde, spotřeba je do 8 litrů a často tomu dávám čočku.. Nevím vůbec co to je nějaký problém na převodovce a také se divím, že někdo odsuzuje vypínání spojky tyčkou..Proti dnešní pomatenosti jako je hydraulické vypínací ložisko je to krása..mirek999 píše:Tento motor mám ve své O2 combi. Mám jí přes 2 roky a nebyl jediný den, kdy bych litoval její koupě.To auto funguje bez problému. Běžná údržba+ spojka a lambda.
Hlavní záměr byl pro ženu, která jezdí 5 km do školky 5 km na nákup atd. Naprosto vyhovující, relativně bezpečné auto na popojíždění. Na závodění to není, ale za tímto účelem tento motor nikdo nekupuje. Spotřeba je kolem 8,5 litru. Na druhou stranu je údržba relativně za hubičku. Spojka celá za cca 2800 Kč. Sranda.

nepropadat panice...
ja nevím co riešite. Ja som kupil Peugota partnera 4 roky sem na to nesahal len bežná udržba a potom sa to rozjelo tesnení pod hlavu,rozvody,rozletla sa servopumpa začal chcat chladič a nakonec odešla prevodovka výfuk na kašu
tak sa to porobilo u toho preventivne repas napravy brzd alternátor starter a zase 2 roky len jezdíííííí a jezdíííííí 


Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
No, Altea už má natočené skoro 230 000km, z toho 150 000 na plyne.
Už sa trochu rozpadá,ale je to dosť veľké a pohodlné auto, ešte slúži dobre, tak lepím to najnutnejšie ...
Ono tá 1.6 je dosť pohodlná na jazdenie, hlavne v meste, pekne ťahá zospodu. Tá krátka prevodovka nevadí, mám 3/4 nájazdu na dialnici a keď to človek netrápi cez 140 tak je to v poho ...
Ten KAT počítam vymeniť až pred STK ... asi to dlho nevydrží, olej to docela pocucává.
Už sa trochu rozpadá,ale je to dosť veľké a pohodlné auto, ešte slúži dobre, tak lepím to najnutnejšie ...
Ono tá 1.6 je dosť pohodlná na jazdenie, hlavne v meste, pekne ťahá zospodu. Tá krátka prevodovka nevadí, mám 3/4 nájazdu na dialnici a keď to človek netrápi cez 140 tak je to v poho ...
Ten KAT počítam vymeniť až pred STK ... asi to dlho nevydrží, olej to docela pocucává.
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
SEAT LEON 1.2 TSI
Já na Touranu měnil spojku a byla tam rok stará..Kopala-šunt Valeo,dál jsem SACHS a pohoda.
Jinak na LPG je tam cca 200 tis.km najeto z celkových 215 tis.km a šlape to.Montoval Ital po roce od koupi přímo ve VW,tak že je tam Landi Renzo.
Po dovozu do ČR to na plyn škytalo,kuckalo,tak dal prodejce slevu 5 tis.kc,bo asi vstriky..říkal.No byla to jen děravá hadička od podtlaku na membránu reduktoru 😁
Jinak na LPG je tam cca 200 tis.km najeto z celkových 215 tis.km a šlape to.Montoval Ital po roce od koupi přímo ve VW,tak že je tam Landi Renzo.
Po dovozu do ČR to na plyn škytalo,kuckalo,tak dal prodejce slevu 5 tis.kc,bo asi vstriky..říkal.No byla to jen děravá hadička od podtlaku na membránu reduktoru 😁
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Ale já taky u škodovky, otec vyjížděl do kopce a pálil spojku, stejně jako jiní , ale u škodky se musela kontrolovat vůle na spojce , jinak odešlo ložisko a bohužel slavná AZNP až do konce výroby tohle nemohla vyřešit.Já mám rád chytrá auta, kde není spojka monstrum s návodem , kdy obyčejná operace oddělení převodovky od motoru je věda a dilema, jakou použít novou spojku ,abych nemusel zase vyndavat skříň jako debil. Jo, časy, kdy se mohla vymontovat spojka bez rozpojení převodovky od motoru jsou dávno pryč, dnes se moc nepřemýšlí i když to vypadá naopak.Jarda S. píše:já jednou měnil spojku po dvou týdnechjericho-3 píše:.Dá se tomu rozumět tak, že každé 2 roky měníš lambdu a spojku?dědek jí spálil na uhel
nepropadat panice...
Ja mám tiež ešte spojku z výroby, v prevodovke sa robilo dvojložisko pri cca 105tkm, ak si dobre pamätam.
Inak to auto skôr trápia polámané káble v dverách a opotrebenia napr. spínacej skrinky, a vecí ktoré sú po rokoch proste vyžité.
Inak až na senzor kľuky, čo ma potrápil na ceste z Chorvátska /auto došlo domov, akurát bez výkonu cca na 3 valce/, nikdy nekľaklo na ceste.
Podľa mňa /po viac ako 7 rokoch a nejakých kilometroch/ ten motor má zbytočne zlú povesť, sú vďaleko väčšie prúsery ako dať do oleja 25€ za rok navyše ...
Inak to auto skôr trápia polámané káble v dverách a opotrebenia napr. spínacej skrinky, a vecí ktoré sú po rokoch proste vyžité.
Inak až na senzor kľuky, čo ma potrápil na ceste z Chorvátska /auto došlo domov, akurát bez výkonu cca na 3 valce/, nikdy nekľaklo na ceste.
Podľa mňa /po viac ako 7 rokoch a nejakých kilometroch/ ten motor má zbytočne zlú povesť, sú vďaleko väčšie prúsery ako dať do oleja 25€ za rok navyše ...
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
SEAT LEON 1.2 TSI
Před chvílí jsem vysedl z Volva S 40 , které koupil majitel ojeté před 23 lety, byl jsem s ním . Mělo tehdy najeto přes 80000km , ale kdoví? Tak tohle auto prostě nechápu, zase jsem ho vyslýchal jestli něco mu nedělal někdo jiný než já a jen jednou olej..Takže to auto perfektně znám ...na motoru jsem dělal jen rozvody, jinak vše původní...Jezdí s tím v rodině kdo má ruce a nohy, osobně nechápu jak je to možné, když je to přímý vstřik , kdyby nebylo tak poodřené, apod. tak lak je perfektní, majitel dnes na něj poprvé koukal zespoda a divil se, že to není nikde shnile, pouze trubky začinají pookvétat, jinak jen lehké orezliny na nic nemající vliv. A pokud člověk tohle vidí, tak třeba na koncern může jen plivnout, a není to křivda. Nevím, jak to seveřani dělají a jakto, že to auto je takový držák..Nikdy nebylo v garáži, majitel ji nemá, auto jezdí po městě v soli a ve všech sračkách jako dnes, kdy mi táhlo auto do opravy -mimochodem Fiata Stilo ..,Já z toho měl prachy pouze za ty rozvody, jinak to auto nemělo význam opravovat. Pro živnostníka totální propadák.. 

nepropadat panice...