Díky!
Cerpadlo 2.0 TDi CEGA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Cerpadlo 2.0 TDi CEGA
Zdravím. Věděl by někdo, zda je 100% vysokotlaké cerpadlo na Octavii II 2.0 TDi RS CEGA záměne za cerpadlo s číslem : 0 445 010 533 (03l 130 755 AB) - pro ten kód sem nasel určen na motorizace 2.0TDI 81kW/103kW/125kW (CFFB, CFGB, CLJA, CLCA)
Díky!
Díky!
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Prave už ho tam mam, ale řeším problém s výkonem. Auto mělo na brzde kolem 140koni a 320nm, čili 30 koni někde chybí.. Turbo s regulaci Ok, dpf vyřešen, vstriky po kontrole ale ještě budem zkoušet jiné. Diag cistej bez závad. Tak mi napadá asi nedává jiné množství nafty to cerpadlo.. je na nem i ventil N290.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
A co množství nafty skrz regulátor na cerpadle? Nemůže se to lišit v dodáványm množství nafty piezo vs elektromagnety vstriky?
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
@Vedo125
Jsem myslel, žes to vyřešil, když jsi vlákno v pátek smazal
Nevím no, ale ETKA jen pro CEGA záměrně píše, jak už zmínil váha
03L130755 odpadlo
03L130755A (Bosch 0445010543)
nebo v repasu
03L130851X odpadlo
03L130851AX (Bosch 0986437410)
stejně jako pro ostatní, Jetta, Leon, motory CBDA, CBDB
to co tam máš nyní je nahrazeno 03L130755AA, bacha dvě AA ne jedno
Jsem myslel, žes to vyřešil, když jsi vlákno v pátek smazal
Nevím no, ale ETKA jen pro CEGA záměrně píše, jak už zmínil váha
03L130755 odpadlo
03L130755A (Bosch 0445010543)
nebo v repasu
03L130851X odpadlo
03L130851AX (Bosch 0986437410)
stejně jako pro ostatní, Jetta, Leon, motory CBDA, CBDB
to co tam máš nyní je nahrazeno 03L130755AA, bacha dvě AA ne jedno
A nemůže kecat regulační ventil N290 na tom cerpadle přímo? Regulátor na rail listě je davanej novej. Jde mi o to asi se v něčem neliší ten regulátor na cerpadle, ze muže poskytovat menší množství nafty když není přímo určen pro CEGU s piezo vstrikama.
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX