Problem - Haldex nevypína
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ved ono huci furt ked bezi motor. Skus sa kuknut do Haldexu a sleduj snimac pozdlzneho zrychlenia. Mozno snimac pozdlzneho zrychlenia udava podstatne mensiu rychlost ako je skutocna rychlost vozu z udaja tachometra. Haldex si mysli ze skutocna rychlost je mensia ako namerana tachometrom a teda predpoklada ze si na lade a furt aktivuje regulacny ventil na 100%
No takto, ono je velmi vela teorii o haldexe a 50% z nich su jedna tetka povedala lebo vsetci to tak vravia.
Snimac pozdlzneho zrycjlenia pokial nevykazuje el. chybu neovplyvni rozbeh respektive aktivaciu haldexu pretoze...treba nastudovat naco tam ten snimac je...
po druhe, treba si to poriadne pozriet, co sa vlastne deje tomu autu pretoze z logickeho hladiska pri vyrovnanych otackach prednej a zadnej napravy nemoze vzniknut tlak ktory by stlačil lamelky haldexu. Pokial su komponenty v haldexe OK. Sa bavime o tom ze je tam kopec ventilov, tlakovy regulator na vratke..atd, je to jemna hydraulika ktora ma vymenny interval oleja 60t km.
ventil ktorý je v haldexe je regulačný, reguluje tlak ktorý vytvorí tlakova pumpička v haldexe (nie podavacie cerpadlo) ale mechanicka pumpa.
Skus si pozriet to vagu ak ma pamat neklame, jednotka haldexu a hladaj HI/LOW hodnoty..to by malo byt regulovanie tlaku tj pri HI mas na 100% zopnuty haldex pri LOW...nemas skoro ziadny pritlak.
pre tych ktorych by to zaujimalo,
uploadol som vam SSPcko haldexu jak to vlastne funguje
PS: prevadzkovy tlak pri beznej jazde je cca 4bar (generovane motorcekom haldexu) tlak ktory pôsobí na lamelky pri plnej aktivacii je cca 100bar, potom zacnu prepustat pretlakove elementy
Snimac pozdlzneho zrycjlenia pokial nevykazuje el. chybu neovplyvni rozbeh respektive aktivaciu haldexu pretoze...treba nastudovat naco tam ten snimac je...
po druhe, treba si to poriadne pozriet, co sa vlastne deje tomu autu pretoze z logickeho hladiska pri vyrovnanych otackach prednej a zadnej napravy nemoze vzniknut tlak ktory by stlačil lamelky haldexu. Pokial su komponenty v haldexe OK. Sa bavime o tom ze je tam kopec ventilov, tlakovy regulator na vratke..atd, je to jemna hydraulika ktora ma vymenny interval oleja 60t km.
ventil ktorý je v haldexe je regulačný, reguluje tlak ktorý vytvorí tlakova pumpička v haldexe (nie podavacie cerpadlo) ale mechanicka pumpa.
Skus si pozriet to vagu ak ma pamat neklame, jednotka haldexu a hladaj HI/LOW hodnoty..to by malo byt regulovanie tlaku tj pri HI mas na 100% zopnuty haldex pri LOW...nemas skoro ziadny pritlak.
pre tych ktorych by to zaujimalo,
uploadol som vam SSPcko haldexu jak to vlastne funguje

Kód: Vybrat vše
https://ulozto.cz/!gohM39gAzLfo/ssp-206-pdf
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
zabudol som dopisat že haldex som dal z funkčneho sharana angličana v ktorom nerobil žiadne problemy,povozil som sa nanom a tak kupil a vymenil haldex,novy olej novy filter a aj ten stary olej bol ako novy. Myslim v tom anglickom haldexe.Išiel kompletny aj s diferencialom,je to elektrika? aj ked nevykazuje žiadne zavady v riadiacich jednotkach potrebnych na funkciu haldexu. Za radu vopred každemu dakujem. (to vo Vagu pozriem,ten tlak) 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 170
- Registrován: 28 pro 2010, 01:34
- Bydliště: Ba - SK
Odpovědi: 0
nazdar chlapi . riešim teraz rovanky problem u vw bora ASZ 4motion rok 2003 . Auto ma realnych 250tkm a haldex permanentne zopne obe nápravy hned po štarte motora . Ako prve som to napichol na comp , a samozrejme je to bez zavad . dnes som robil par testov .. odstate auto na mieste bez pohybu, zdvihol som jedno zadne kolo do luftu a išlo snim potočiť krasne a lahko ..po zapnuti kluča na kontrolky - koleso vo vzduchu išlo stale pretáčat bez problemu . No po štarte motora už snim išlo hnuť len v rozmedzí “zubovej” vole diferaku ...po vypnuti a vytiahnuti kluča zo spinačky kolesom nešlo stale pretočiť . hned som odpojil baterkovy minus kontakt aby som vedel ci to robi elektronika , a stale rovnako- koleso bolo tuhe . počkal som 20minut .. koleso už išlo pretočiť ale s problemami.. po 40minutach bolo koleso zasa volné a išlo sním otáčať pekne lahko . teda problem bude asi v samotnej hydraulike . Mal to niekto zvas uz rozhodené, prípadne vyriešil niekto z vas uspešne tento problém ? Za každý postreh ďakujem