Octavia 1,8T motor AUQ žádost o log
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Octavia 1,8T motor AUQ žádost o log
Prosím je zde někdo kdo by měl nebo mi nahrál Log (pokud možno ne chip).
3 rovina nebo mírný kopec plný plyn nebo
4 rovina nebo mírný kopec plný plyn
Jde mi o skupinu 003, 115, 114
Mám podezření, že mám pomalý nárust tlaku v nízkých otáčkách, ale potřebuji to porovnat.
Pro info - zde soubor z auta - pokud někdo může posoudit nástup turba.
3 rychlostní stupeň, mírný kopec, plný plyn.
http://leteckaposta.cz/817478845
3 rovina nebo mírný kopec plný plyn nebo
4 rovina nebo mírný kopec plný plyn
Jde mi o skupinu 003, 115, 114
Mám podezření, že mám pomalý nárust tlaku v nízkých otáčkách, ale potřebuji to porovnat.
Pro info - zde soubor z auta - pokud někdo může posoudit nástup turba.
3 rychlostní stupeň, mírný kopec, plný plyn.
http://leteckaposta.cz/817478845
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33524
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Motor má najeto 132000km. Bylo vyměněno turbo- repas(Prušánky) celé sání je perfektně čisté - hlava nebyla demontována. Na zkoušku vyřazen Blow ventil i N75. Nedošlo k žádným změnám v oblasti tlaku do 2200ot. Všechny logy při zkouškách jsem najížděl za stejných podmínek.
Celý systém sání a distribuce vzduchu za turbem byl natlakován 1.5 bar dále přezkoušen vyvíječem kouře na drobné netěsnosti. Na baňce turba je nastaveno správné předpětí. Katalyzátor a výfukové potrubí je průchozí. lambda faktor je v pořádku. Z toho usuzuji, že směs je OK. Jednotka nezapisuje žádný chybový kod.
Víceméně řeším jen pomalý nástup turba.
Z těchto důvodů bych chtěl porovnat s jiným logem motoru AUQ nebo znát pohled a názor nějakého odborníka.
Celý systém sání a distribuce vzduchu za turbem byl natlakován 1.5 bar dále přezkoušen vyvíječem kouře na drobné netěsnosti. Na baňce turba je nastaveno správné předpětí. Katalyzátor a výfukové potrubí je průchozí. lambda faktor je v pořádku. Z toho usuzuji, že směs je OK. Jednotka nezapisuje žádný chybový kod.
Víceméně řeším jen pomalý nástup turba.
Z těchto důvodů bych chtěl porovnat s jiným logem motoru AUQ nebo znát pohled a názor nějakého odborníka.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Bohužel žádný log dřívější nemám. S tou váhou, jsem se nad tím také zamýšlel.Rayx píše:Nějaký log před výměnou turba máš? Z toho krátkýho cos postnul, bych řekl, že to potřebuje ještě novou váhu, nedává v zatížení co má a proto možná pomalejší nástup, ale v logu to moc vidět neníPřestože turbo natlačí požadavek, nedá víc jak 125g/s, ale podle Sebastiana by mělo být minimum 135 g/s.
Ale byla kvůli tomuto problému vyměněna za novou, momentálně nová BOSCH - je to stále beze změny.
Váha je lenivá - to uznávám, ale pokud by¨měla způsobovat, špatný náběh váha, tak směs by při náběhu byla hodně chudá. Navíc ve všech dalších režimech jízdy se chová korektně. Dle mého názoru pokud je lambda OK tak je směs dobře vypočítaná - délku vstřiku ovlivňuje právě váha.
Je to takový bludný začarovaný kruh. Schopnost motoru nasát vzduch a od toho se odvijí i schopnost turba rozběhnout se odspodu. Co mohu vyzkoušet dát tam ještě jinou váhu - jelikož ta hodnota při max boost je opravdu nižší.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Váha je tam správná - nad tím turbem já právě teď již pochybuji - to že dokáže netlačit je věc jedna, ale jak rychle se rozbíhá je věc druhá. Turbo je evidentně opískované - pokud by byla zvětšena výfuková část přímo v oblasti rotoru????? - pokud by tam byl nějaký čínský střed (váha vrtulí atd.) Prostě celá mechanika motoru je na 100% v pořádku. směs poměrově také, vše je těsné a tam kde má být průchodné - mně opravdu nezbývá nic jiného než to turbo - je to jen plácnutí do vody, pokud by ještě něco někoho napadlo ......
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem najel ještě tři logy
1. původní váha - 3.rovina, plný plyn 4. plný plyn (druhá akcelerace) http://leteckaposta.cz/966165861
2. nová v váha - 3.rovina, plný plyn 4. plný plyn (druhá akcelerace)
http://leteckaposta.cz/994831788
Hodnoty nové váhy jsou ještě nepatrně nižší jak staré - vyzkoušel jsem jen pro jistotu
1. původní váha - 3.rovina, plný plyn 4. plný plyn (druhá akcelerace) http://leteckaposta.cz/966165861
2. nová v váha - 3.rovina, plný plyn 4. plný plyn (druhá akcelerace)
http://leteckaposta.cz/994831788
Hodnoty nové váhy jsou ještě nepatrně nižší jak staré - vyzkoušel jsem jen pro jistotu
Tak on ten label nemusí být taky správně, tady mluví o max na MAF jen 120g/s
https://forum.octaviaclub.cz/topic/1761 ... /#comments
Je to turbo, ne kompresor, navíc v benzínu, asi bych to více neřešil, maximálně to ještě naloguj a nenech to padnout pod 1800ot před akcelerací. Krouták to má logicky ve srovnání s 110kW verzema posunutý na max od 1950ot, 200ot výše jak ty 110kW.
No a pokud to nemá zrovna plnou nádrž nějaký starý N95, tak tohle má předepsanou N98, třeba je to jen v tom
https://forum.octaviaclub.cz/topic/1761 ... /#comments
Je to turbo, ne kompresor, navíc v benzínu, asi bych to více neřešil, maximálně to ještě naloguj a nenech to padnout pod 1800ot před akcelerací. Krouták to má logicky ve srovnání s 110kW verzema posunutý na max od 1950ot, 200ot výše jak ty 110kW.
No a pokud to nemá zrovna plnou nádrž nějaký starý N95, tak tohle má předepsanou N98, třeba je to jen v tom

Skús natankovať nejakú 100 na pumpe kde je velký otoč, aby zas ten benzil nebol stary. Poriadne to prevetrať a uvidis ako sa to bude spravat
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion