po dlouhý době co jsem tu nebyl bych potřeboval radu:
Passat B5 AFN
měnil jsem těsnění pod hlavou, rozvody, pumpu, termostat, trysky za sprint 764 a přetěsňoval čerpadlo (kromě gufera a plechových těsnění na bocích u nastavovače předvstřiku - chcalo mi to kolem O kroužku u vysokotlaké části).
Postavil jsem motor na značku 0 (ověřeno i při sundané hlavě že první píst je přesně v HU), vačku jsem zajistil pomocí přípravku a čepadlo zajistil měděnou trubkou

Při nasazování řemene mi vycházel řemen tažený od spodku přesně zub na zub na čepadle, povolil jsem ho a natočením mi řemen zapadl s troškou snahy. Sundal jsem aretaci na čerpadle, napnul napínak na značku po směru hodinových ručiček a dotáhnul řemenici na vačce. Po protočení motoru všechno sedělo, tak jsem to doskládal. Balónkem jsem natlačil čerpadlo naftou a nechtělo mi to chytit. povolil jsem hadičky na střikách, pak dotáhnul a motor čápnul s bílím dýmem.
Po ohřátí jsem nastavil volnoběžnou dávku na cca 3,6-4mg. Předvstřik mi ukazuje 50-60 v měřených hodnotách, při základním nastavení je ale 255... Při startování je to skoro jako by byla spadlá nafta - cca 4x cukne že má snahu a pak chytne a trochu bílého dýmu. Je to tak i když to chcípnu a hned startuju, to bude tím časováním. I mi to přijde docela líné, navíc mi kolem 2500 nestihne regulovat turbo, skočí mi regulace cca o 6% a je to cítit jako ubrání výkonu a pak táhne dál - vadný N75 nebo to souvisí s nenalazeným SW a časováním mimo? Zítra zkusím povolit čerpadlo a hodit čerpadlo na nějakou stranu, jestli se někam dostanu... Na jakou stranu to mám dát - ke spolujezdcovi, nebo směrem k řidičovi?
Nebo je to hozené o zub? Pokud jo, jak to nejsnadněji přehodím? Předpokládám, že čerpadlo pootočím o zub proti směru hodinových ručiček nebo se pletu?
Díky moc draci

EDIT:
jo a pokud někdo ví jak upravit mapu čerpadla + mapu SOI, vůbec se zlobit nebudu... Chtěl jsem vyjít z map T4, ale ta má 11mm pístek
