N 75 - kde je?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PetrB
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 lis 2007, 21:13
Odpovědi: 0

N 75 - kde je?

Příspěvek od PetrB »

Ahoj, potřeboval bych poradit, jelikož to auto mám chvilku a jsem z toho trošku na větvi kde co je.VAG-COM mi píše hlášku:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-10 - - - Sporadicky
no a tak jsem si sehnal ventil N75 s tím, že ho vyměním a po odkrytování té hliníkové krytky jsem zjistil, že tam mám ty ventily dva, úplně stejné a nějak nedokážu identifikovat, který mám vyměnit.Mezi nimi je jeden jiný menší.Na tu regulaci turba je to ten levý nebo pravý při čelním pohledu na ty ventily?
Jinak porucha se projevuje jako kotva při předjíždění a dosažení cca 120km/h.Po vypnutí klíčku a pozdějším nastartování to zase jede normál a udělá to zase něky a ne pokaždé.Intervaly se začínají zkracovat.
Ford Galaxy 1,9 TDi 85 kW AUY, r.v.2005
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

s bílou čepičkou, je ten správný
Uživatelský avatar
Captain
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 19 srp 2007, 14:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Západ

Příspěvek od Captain »

poznáš to podle hadiček , kam vedou. Jeden bude ovládat EGR ventil. a druhej je ten N75. Jdi po hadičce od regulace lopatek na turbu, vede do N75
Openíze ani tak nejde, jeko o jejich množství !!!
Onky
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 18 lis 2007, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Onky »

no ale neni vubec jisty ze je to ventil Mne to dela taky a resilo se to tu uz asi 1milion krat :-) mozna je to turbo zatuhle zadelane lopatky Na Vagu to pise to same regulace.....
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

většinou to jsou lopatky.. jinak N75 má vždy bílou hlavičku..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
PetrB
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 lis 2007, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetrB »

Tak jsem vyměnil ten ventil ( jinak na Galaxy II je to ten levý) s bílým plastem .Jenže jsem vyrazil na zkušební jízdu a hned po ujetí 1 km, asi při 2800 toček opět kotva a ta samá porucha! Tak jsem to zastavil vypnul klíčky asi za 5 vteřin nastartoval a jel jsem dál. Pak jsem tomu po zahřátí dával pokouřit, čtyřku jsem ani nezařadil, jel jsem i 4600 otáček a různě jsem to testoval a nic!!
Takže mne asi čeká čištění turba nebo má někdo ještě jiný nápad??
Ford Galaxy 1,9 TDi 85 kW AUY, r.v.2005
venca55
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 19 pro 2006, 21:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od venca55 »

Koukni na vzduch. filtr a jestli je dobrý, tak je to na 100% zatuhlé turbo.
Venca
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

čeká tě turbíčko (noteeth)
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
PetrB
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 lis 2007, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetrB »

Všechny filtry jsem dělal před 1000 km
Ford Galaxy 1,9 TDi 85 kW AUY, r.v.2005
dist01
Aktivista
Příspěvky: 1348
Registrován: 29 kvě 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od dist01 »

jak je to z regulací u 2.0TDI?
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomikaaa »

a co tak prietokomer vzduchu ??
Uživatelský avatar
dongrofo
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 07 lis 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Zitny ostrov

Příspěvek od dongrofo »

Vycistit turbo a pripadne vymenit vahu. Ja som mal presne tento problem a vymena vahy problem nevyriesila. Takze turbo von a vycistit...
Ibiza 6L Cupra TDI
EX: Ibiza 6K2•1.9 TDI ASV•188hp/430Nm•soft by BH motorsport
tomikaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 26 bře 2007, 18:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomikaaa »

dongrofo píše:Vycistit turbo a pripadne vymenit vahu. Ja som mal presne tento problem a vymena vahy problem nevyriesila. Takze turbo von a vycistit...
ked sa to "opravi" po starte, podla mna to bude ten prietokomer ...
Uživatelský avatar
matus
Přispěvovatel
Příspěvky: 555
Registrován: 22 čer 2007, 13:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od matus »

ja som riesil podobny problem na b5 passat pri diag. VAGom vsetko vyzeralo na turbo v pr..... po vymene podtlakovych hadiciek auto ide ako nove "dokonca majitel tvrdil ze lepsie ako nove"
skusil by som najprv to a potom vyberal turbo
PetrB
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19 lis 2007, 21:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od PetrB »

Všechny hadičky jsem prošel a nikde jsem nic nenašel, vypadají v poho.
Ford Galaxy 1,9 TDi 85 kW AUY, r.v.2005
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“