zima startovanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

primul píše:
senioring1 píše:Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
Zdravím,

jen se přidám s dotazem. Pokud odpojím baterii, abych mohl prověřit kabely, nestane nic s nastavením (např. ŘJ ?). Vím, že musím znát kód rádia, ale co ŘJ motoru, imobilizér, centrální zam. s DO? Když jsem měnil baterii, připojili mi v prodejně na kabeláž náhradní baterii, pak tu starou vyndali a dali novou. Prý mohou zlobit dojezdy oken (pokud si to dobře vzpomínám). Díky a předem omluva laika za dotaz.

Pri odpojení baterky sa nič nestane ( okrem rádia ), preverovanie kablov pri odpojenej baterke sa mi nezdá najvhodnejšie. Musel by si merať každý jednotlivý vodič a na tom by si strávil zbytok života.
Skús horeuvedený postup , alebo pri štartovaní choď po spojoch silových káblov , či sa nehrejú .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Dneska ráno sem šel okolo auta a říkám si: zima je, tak zkusíme jak to čapne s těma proletovanejma káblema. Baterka je tam z 2005 64Ah 300A DIN a chytlo to na první převalení jako nikdy dřív. Zkoušel sem to před úpravou kabelů i s plně nabitou 74Ah baterkou čerstvě donešenou z tepla a točilo to mnohem hůř než dnes.
Takže za mě doporučuju přejí s voltmetrem tu silovou kabeláž.
Oct asv 2000, DieselPower
nebulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 207
Registrován: 05 úno 2008, 17:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od nebulus »

Mal som požičaný menič napätia z 12V na 230V, keď som ho dal na baterku a zaťažil 800W, tak tie lisované silové koncovky na baterku sa pekne prehrievali. Pri štartovaní je záťaž relatívne krátkodobá, tak sa to asi takto neprejaví , ale verím že preletovanie nemôže uškodiť. Raz som videl na vrakáči feldu a tiež mala všetku silu spravenú nanovo a preletovanú
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Připojím se s dotazem.
Touran 2006 1,9tdi.
Po delším stání napoprvé startér téměř nezatočí, napodruhé už v pohodě.
Pokud to stojí třeba půl dne tak také zatočí hned naplno.
Baterie rok stará, ale dělá to i při startu přes kabely..
Nějaké nápady?
https://youtu.be/xV4ZoxPcDJo
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4986
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Starter.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Romaneek
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 15 úno 2006, 21:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Bor u Tachova
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romaneek »

Děkuji ;)
Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série :)
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“