1.9tdi asv dusí motor.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Je to tak, DP copy:

Kontrola tlaku oleje

Odšroubovat spínač tlaku oleje a zašroubovat -V.A.G 1342-.
Zašroubovat spínač tlaku oleje do -V.A.G 1342-.
Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).
Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)
Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)
Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:
Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.
Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od theo »

Obrázek

Dneska výpis z diagnostiky..Váhu som odpájal ja,či sa niečo zmení..Zmenilo sa akurad to,že nad 2tis otáčkach to neťahalo vôbec..A ledva ledva som sa dostal k 2500..Prvá chyba je seknutý drátik v kabeláži egr nemám mám tam náhradu takže tu chybu ani neriešim..Skôr ma zaujma ta druhá chyba že velký tlak..Čo stím??
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4991
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přefukuje turbo,regulace nechodí. Zkontroluj dráty,ty chybi by spolu souvisely,zkratovaný drýty v mot.prostoru.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od theo »

Regulacia na turbe??? Turbo je nový repas mám ho cc 3tis km...Doteraz všetko fungovalo bez problému..
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3642
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak udělej log turba a váhy, ať vidíme, jak to bez problémů funguje.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Kenapuc
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 srp 2018, 06:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Kenapuc »

theo píše:Ja furt nechápem čo stímto má tlak oleja???
Dobře znovu. Když je tlak oleje moc vysoký, "nafoukne" hydroštely tolik, že zůstávají pootevřené ventily a motor ztrácí kompresi. Po chvíli ten přebytečný olej z hydroštelu vyteče, ventil dovře a motor zase běží normálně.

A nebo se ti zavzdušňuje nafta, ale to by se asi chovalo jinak než že to běží "jako na 3 válce".
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od theo »

Zajtra spravím log a hodím ho sem.A každého koho som sa pýtal na ten tlak oleja,tak nepočuli nikdy o takom volačom že by tlak oleja bol vysoký..
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4991
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak ses na tlak oleje ptal špatných.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když se mi tohle stalo u rotačky Passata, tak jelikož jsem věděl, že majitel je prase a olej téměř nemění, tak jsem tu hustou sračku vypustil, dal tam nový řídký olej a filtr a motor natočil a nechal blafat do ohřátí a pak jej vypustil a dal tam ten, co tam patřil. Pak to sem tam udělalo, ale poté už byl klid, když se soustava pročistila ..
nepropadat panice...
theo
Přispěvovatel
Příspěvky: 107
Registrován: 12 kvě 2019, 10:52
Odpovědi: 1
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od theo »

Bola dole olejova vaňa,sitko a čerpadlo,všetko prečistene,boli mene dvíhatka aj vačka cca všetko robené mesiac dozadu aj s rozvodmi..Do vtedy som nepozoroval že by sa mi niečo take dialo..Je možné by tam mechanik niečo zle poskladal??
Uživatelský avatar
Kenapuc
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 srp 2018, 06:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Kenapuc »

theo píše:Zajtra spravím log a hodím ho sem.A každého koho som sa pýtal na ten tlak oleja,tak nepočuli nikdy o takom volačom že by tlak oleja bol vysoký..
Diagnostikou tenhle problém nenajdeš, je potřeba prostě vyšroubovat tlakový spínač u filtru a připojit tam měřák tlaku.
theo píše:Bola dole olejova vaňa,sitko a čerpadlo,všetko prečistene,boli mene dvíhatka aj vačka cca všetko robené mesiac dozadu aj s rozvodmi..Do vtedy som nepozoroval že by sa mi niečo take dialo..Je možné by tam mechanik niečo zle poskladal??
Prostě občas odejde regulační ventil tlaku, nepřepouští přebytečný tlak zpátky, pak je tlak oleje vysoký a dělá to přesně tohle.
Nikdo tady nevíme co, čím a jak čistil, takže ti neřekneme co se mohlo stát. Ale začni tím že změříš tlak oleje. Na 90% bude problém tam.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3642
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kenapuc: Tazatel má mimo problémů se zdecháním studenýho motoru i chyby v paměti závad. Sleduj celý téma, když chceš poradit. Takhle je to akorát matoucí.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Kenapuc
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 30 srp 2018, 06:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Kenapuc »

Pája 19: Ze tří chyb si dvě způsobil sám - píše to u toho. Chyba s vyšším tlakem turba způsobí maximálně nouzák do dalšího nastartování, rozhodně ne že to pojede na tři válce.
To co popisuje je přesně chování špatné regulace tlaku oleje, kdy je tlak oleje vysoký. Říká mu to tady polovina lidí, pořád hledá chyby okolo, ale ten tlak oleje ještě nezměřil.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4991
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nehledě nato,proč měnil zdvihátka,vačku,dole vana,atd. Již tam byl nějaký problém?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3642
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kenapuc píše:Pája 19: Ze tří chyb si dvě způsobil sám - píše to u toho. Chyba s vyšším tlakem turba způsobí maximálně nouzák do dalšího nastartování, rozhodně ne že to pojede na tři válce.
To co popisuje je přesně chování špatné regulace tlaku oleje, kdy je tlak oleje vysoký. Říká mu to tady polovina lidí, pořád hledá chyby okolo, ale ten tlak oleje ještě nezměřil.
Změřit tlak jsem mu radil první já, ale jemu to připomenout určitě nezaškodí. :D

Když otevřít lapťop a čarovat s VAGem je mnohem jednodušší, než měřit tlak oleje. (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“