1.9tdi asv dusí motor.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to tak, DP copy:
Kontrola tlaku oleje
Odšroubovat spínač tlaku oleje a zašroubovat -V.A.G 1342-.
Zašroubovat spínač tlaku oleje do -V.A.G 1342-.
Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).
Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)
Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)
Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:
Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.
Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.
Kontrola tlaku oleje
Odšroubovat spínač tlaku oleje a zašroubovat -V.A.G 1342-.
Zašroubovat spínač tlaku oleje do -V.A.G 1342-.
Nastartovat motor (teplota motorového oleje min. 80°C).
Tlak oleje při volnoběhu: min. 0,1 MPa (1,0 bar)
Tlak oleje při 2000 1/min: min. 0,2 MPa (2,0 bar)
Jestliže není požadovaných hodnot dosaženo:
Vadné olejové čerpadlo nebo přetlakový ventil v držáku olejového filtru.
Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje překročit 0,7 MPa (7,0 bar). V opačném případě vyměnit držák olejového filtru s přetlakovým ventilem.

Dneska výpis z diagnostiky..Váhu som odpájal ja,či sa niečo zmení..Zmenilo sa akurad to,že nad 2tis otáčkach to neťahalo vôbec..A ledva ledva som sa dostal k 2500..Prvá chyba je seknutý drátik v kabeláži egr nemám mám tam náhradu takže tu chybu ani neriešim..Skôr ma zaujma ta druhá chyba že velký tlak..Čo stím??
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4990
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Dobře znovu. Když je tlak oleje moc vysoký, "nafoukne" hydroštely tolik, že zůstávají pootevřené ventily a motor ztrácí kompresi. Po chvíli ten přebytečný olej z hydroštelu vyteče, ventil dovře a motor zase běží normálně.theo píše:Ja furt nechápem čo stímto má tlak oleja???
A nebo se ti zavzdušňuje nafta, ale to by se asi chovalo jinak než že to běží "jako na 3 válce".
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4990
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Když se mi tohle stalo u rotačky Passata, tak jelikož jsem věděl, že majitel je prase a olej téměř nemění, tak jsem tu hustou sračku vypustil, dal tam nový řídký olej a filtr a motor natočil a nechal blafat do ohřátí a pak jej vypustil a dal tam ten, co tam patřil. Pak to sem tam udělalo, ale poté už byl klid, když se soustava pročistila ..
nepropadat panice...
Diagnostikou tenhle problém nenajdeš, je potřeba prostě vyšroubovat tlakový spínač u filtru a připojit tam měřák tlaku.theo píše:Zajtra spravím log a hodím ho sem.A každého koho som sa pýtal na ten tlak oleja,tak nepočuli nikdy o takom volačom že by tlak oleja bol vysoký..
Prostě občas odejde regulační ventil tlaku, nepřepouští přebytečný tlak zpátky, pak je tlak oleje vysoký a dělá to přesně tohle.theo píše:Bola dole olejova vaňa,sitko a čerpadlo,všetko prečistene,boli mene dvíhatka aj vačka cca všetko robené mesiac dozadu aj s rozvodmi..Do vtedy som nepozoroval že by sa mi niečo take dialo..Je možné by tam mechanik niečo zle poskladal??
Nikdo tady nevíme co, čím a jak čistil, takže ti neřekneme co se mohlo stát. Ale začni tím že změříš tlak oleje. Na 90% bude problém tam.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
Pája 19: Ze tří chyb si dvě způsobil sám - píše to u toho. Chyba s vyšším tlakem turba způsobí maximálně nouzák do dalšího nastartování, rozhodně ne že to pojede na tři válce.
To co popisuje je přesně chování špatné regulace tlaku oleje, kdy je tlak oleje vysoký. Říká mu to tady polovina lidí, pořád hledá chyby okolo, ale ten tlak oleje ještě nezměřil.
To co popisuje je přesně chování špatné regulace tlaku oleje, kdy je tlak oleje vysoký. Říká mu to tady polovina lidí, pořád hledá chyby okolo, ale ten tlak oleje ještě nezměřil.
Golf III Variant 1.9 TDI | Golf III Cabrio 1.8i | Škoda Superb II 2.0 TDI-PD
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4990
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Změřit tlak jsem mu radil první já, ale jemu to připomenout určitě nezaškodí.Kenapuc píše:Pája 19: Ze tří chyb si dvě způsobil sám - píše to u toho. Chyba s vyšším tlakem turba způsobí maximálně nouzák do dalšího nastartování, rozhodně ne že to pojede na tři válce.
To co popisuje je přesně chování špatné regulace tlaku oleje, kdy je tlak oleje vysoký. Říká mu to tady polovina lidí, pořád hledá chyby okolo, ale ten tlak oleje ještě nezměřil.

Když otevřít lapťop a čarovat s VAGem je mnohem jednodušší, než měřit tlak oleje.

Oct asv 2000, DieselPower