1.9tdi asv dusí motor.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Dvíhatka som menil pretože boli vyklepane resp už sa ozíval kovový zvuk alebo klepot.Vymenil som aj vačku.Pôvodne som chcel meniť len rozvody ale už keď boli dole rozvody tak som to nehal spraviť naraz.Vtedy sa došlo na to že v hlave sú ucpaté 3 zo 4 kanálikov na prívod oleja.Mechanik mi to spravil,vyčistil,prefúkal.Menil som aj simeringy na kluke aj na vačke.Vtedy dali dole olejovu vaňu,olejove čerpadlo a vyčistilo sa to.Nepamatam si presne či bol dole aj držiak olejoveho filtra ale zdá sa mi že ano.Vtedy po vyčisteni sa merali tlaky oleja a bolo mi povedané že za studena malo tlaky 4 a za tepla 2 bary.Bolo to cca mesiac a pol dozadu.Rozvody a dvíhatka som dal značku INA.Vačku som dal jazdenu ale v úplnom poriadku druhú.Mesiac auto jazdilo bez nejakeho problému.Olej dávam už 2 roky SHELL ULTRA 5W-40.. MENÍM OLEJ KAŽDÝCH 8 - 9tis km pretože jazdím 95% mesto (cesta do práce a z práce 26km denne).
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Hm, ucpaly se kanálky-proč, ? Tlak oleje změřit za studena,teplota oleje 10°C a nižší při otáčkách přes 3tis. Bude velmi vysoký,přes 7atm. Pak je to na čerpadlo,v kterém je přetlakventilek.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5154
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
https://uloz.to/tamhle/E3Le04QmiFCH#!ZG ... yQHGV3BD==
Tu je log skupín 1,3,11 zaradena trojka do kopca a plný plyn kým nehodilo nudzák.Viete mi prosím povedať čo je zle??
Tu je log skupín 1,3,11 zaradena trojka do kopca a plný plyn kým nehodilo nudzák.Viete mi prosím povedať čo je zle??
Koukám, že Ty jsi pěknej dáreček. S Tebou se tedy pracuje "jedna radost". Řešíš zde problém nepravidelného chodu motoru s následným zhasnutím od 20.3. a dodnes nejsi schopen změřit tlak oleje, který je nejpravděpodobnější příčinou Tvého problému a kolegové Ti vysvětlují proč. Zmůžeš se pouze na předložení nějakých "ušmudlaných" logů z 1.1. 2021. Když tomu nerozumíš a neumíš si zde na fóru alespoň přečíst jak se dělá správný log a pak ho udělat, tak to dej do servisu ať Ti to spraví. Můžeš jim tam také naznačit, jaký názor mají zkušenější mechanici zde na fóru. Nediv se pak, že Ti již nikdo nechce poradit, když nereaguješ na jejich rady.
Kromě toho, že Ti pravděpodobně vysoký tlak oleje "vyvěšuje" ventily, tak Ti také špatně fungovala regulace turba. Podle prvního logu skupin1,3,11 od otáček 2394 motor posílá ŘJ do nouzového režimu při ot. 3402 z důvodu vysokého plnícího tlaku turbodmychadla /regulace není schopna snížit tlak na požadovaný/. U druhého logu, který začíná již na správných otáčkách, ubereš plyn již při 2772 ot. a nezaznamenáš celý potřebný průběh plné akcelerace.
Kromě toho, že Ti pravděpodobně vysoký tlak oleje "vyvěšuje" ventily, tak Ti také špatně fungovala regulace turba. Podle prvního logu skupin1,3,11 od otáček 2394 motor posílá ŘJ do nouzového režimu při ot. 3402 z důvodu vysokého plnícího tlaku turbodmychadla /regulace není schopna snížit tlak na požadovaný/. U druhého logu, který začíná již na správných otáčkách, ubereš plyn již při 2772 ot. a nezaznamenáš celý potřebný průběh plné akcelerace.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip