Felicia 1,9 rozvodový řemen???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kaad
Aktivista
Příspěvky: 1277
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Felicia 1,9 rozvodový řemen???

Příspěvek od kaad »

Včera mi dotáhli na laně Feldu 1,9 pickup s tím, že mu auto přestalo jet při jízdě do kopce.
Samozřejmně jako první jsem sundal kryt rozvodů a řemen nikde. Resp. byl srolovaný dole. A teď kontrolní otázka: potká se tento motor? Některé motory se totiž nepotkají a to především ty starší. Např. Opel Astra 8ventil se může točit stále dokola a nic. Už jsem to řešil několikrát, ale u feldy 1,9 ještě ne. Ale předpokládám, že to bude asi potkané jelikož se jedná o motor VW a ty jsem zatím řešil všechny potkané.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak tento se potká na 110% ;)
Má to cenu ještě opravovat ??
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1277
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Já jsem ho zrovna upozornil, že jestli to bude potkané, což už teď vím, že je (změřil jsem před chvílí tlaky ve válcích), tak to nemá cenu opravovat. On to ovšem chce. Je to zákazník ikdyž trochu ,,vadný," ale když mi řekne, že chce auto pozlatit dám mu ho pozlatit.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak jako jo, ono nic není problém spravit, zase tak starý to není a díly na to pořád nějaký jsou,necháš udělat hlavu,hydrauliky,sada rozvodů,nějaký těsnění,žhavky, no, 10tis jen to zaduní a pokud je to nějakej zhnilej pekáč,sral bych na to...ale když majitel chce :roll:
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Na druhú stranu, zase takého jednoduchého robotníka tak ľahko nenájde...
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Koupil bych jinou hlavu a přehodil ji kus za kus. Oprava hlavy je dražší, než hodnota celého auta.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1277
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Jojo. Nad tím jsem uvažoval taky. Právě mám nějaké hlavy v pácu. To auto rezavé není vůbec. Asi před půlrokem jsem s tím byl na STK a tam si pochvalovali, jak je to i ze spodu velmi zachovalé. Mimochodem už tenkrát jsem se ho ptal, kdy na tom byly dělány rozvody. Protože žádný štítek tam není nalepený. Jen mávl rukou. Holt kdo chce kam, pomozme mu tam.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

No jo, u toho motoru není výměnný interval, tak na to lidi často serou.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Dal bych rovnou jinej motor. Kdyby totiž byly ohnutý ojnice tak všechno bude zbytečná práce. Koukni sem a řekni, jestli stojí za to opravovat potkana https://www.sbazar.cz/lansorge/detail/1 ... elicia-19d
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Proč by měly být ohnuté ojnice? Tys to u této rotačky zažil? Vytrhnou se štefty vačky z hlavy , ohnou ventily, roztrhnou vodítka, takže hlavu jinou a jede se dál..
nepropadat panice...
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Právě že zažil. Jeden pán ráno pospíchal a bylo -20°C. Auto nechytlo, tak vylil na motor kýbl horký vody a natekla i do rozvodů. Tam pravděpodobně ihned zmrzla a při startování rupnul řemen a ohnula se i ojnice. Nic vytrženýho nebylo, ale prorazilo se zdvihátko.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10317
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak asi bych sundal hlavu, což je u tohohle motoru za půl hodiny hotový, a změřil bych přesah pístů v horní úvrati. A vím hned, ne?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20090
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Přesně musíš to změřit, pár desetin okem nepoznas
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Pepíček píše:Právě že zažil. Jeden pán ráno pospíchal a bylo -20°C. Auto nechytlo, tak vylil na motor kýbl horký vody a natekla i do rozvodů. Tam pravděpodobně ihned zmrzla a při startování rupnul řemen a ohnula se i ojnice. Nic vytrženýho nebylo, ale prorazilo se zdvihátko.
Tohle se stane, pokud přijde nějaká kapalina nad píst. Protože pokud je to bodová rána, prdne píst. Dokonce jsem viděl borce, který u benzina písty zavařil a jelo se dál..Ale je to zajímavé, co píšeš, já jich řešil páár a vždy to bylo obdobné..vytrhané štefty, klemy, ventily.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33494
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Felicia 1,9 rozvodový řemen???

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="kaad"]

pro mě je naftový pikap felda srcovka, svezení pro mnohé příšerné, krosové gumy, oturbený motor, na silnici to musíš volantem nahánět, všecho se třepe, elektrowebasto na zimu, spirála pod okne ze SSSR, horkozdušný ventilátor, koupil jsem to někde u tebe u přerova mám ho 17 let, původ milo olomouc

osbně bych sdělal hlavu tři ventily 170 kus tři hydra 130 kus těsnění pod hlavou, blok a hlavu bych oškrabal radegem, ventily zabrousil ruční vrtačkou, složil, nový řemen a zdar,


mi to jede na řízkový olej, krosové gumy 60% bahno zbytek písek to tě nikde nenechá, vzadu jsem zvědlý 8 vpředu 5 cm, to je prostě pracant za nulové náklkady i v extrémních situacích
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“