Felicia 1,9 rozvodový řemen???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia 1,9 rozvodový řemen???
Včera mi dotáhli na laně Feldu 1,9 pickup s tím, že mu auto přestalo jet při jízdě do kopce.
Samozřejmně jako první jsem sundal kryt rozvodů a řemen nikde. Resp. byl srolovaný dole. A teď kontrolní otázka: potká se tento motor? Některé motory se totiž nepotkají a to především ty starší. Např. Opel Astra 8ventil se může točit stále dokola a nic. Už jsem to řešil několikrát, ale u feldy 1,9 ještě ne. Ale předpokládám, že to bude asi potkané jelikož se jedná o motor VW a ty jsem zatím řešil všechny potkané.
Samozřejmně jako první jsem sundal kryt rozvodů a řemen nikde. Resp. byl srolovaný dole. A teď kontrolní otázka: potká se tento motor? Některé motory se totiž nepotkají a to především ty starší. Např. Opel Astra 8ventil se může točit stále dokola a nic. Už jsem to řešil několikrát, ale u feldy 1,9 ještě ne. Ale předpokládám, že to bude asi potkané jelikož se jedná o motor VW a ty jsem zatím řešil všechny potkané.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Já jsem ho zrovna upozornil, že jestli to bude potkané, což už teď vím, že je (změřil jsem před chvílí tlaky ve válcích), tak to nemá cenu opravovat. On to ovšem chce. Je to zákazník ikdyž trochu ,,vadný," ale když mi řekne, že chce auto pozlatit dám mu ho pozlatit.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Jojo. Nad tím jsem uvažoval taky. Právě mám nějaké hlavy v pácu. To auto rezavé není vůbec. Asi před půlrokem jsem s tím byl na STK a tam si pochvalovali, jak je to i ze spodu velmi zachovalé. Mimochodem už tenkrát jsem se ho ptal, kdy na tom byly dělány rozvody. Protože žádný štítek tam není nalepený. Jen mávl rukou. Holt kdo chce kam, pomozme mu tam.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Dal bych rovnou jinej motor. Kdyby totiž byly ohnutý ojnice tak všechno bude zbytečná práce. Koukni sem a řekni, jestli stojí za to opravovat potkana https://www.sbazar.cz/lansorge/detail/1 ... elicia-19d
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Právě že zažil. Jeden pán ráno pospíchal a bylo -20°C. Auto nechytlo, tak vylil na motor kýbl horký vody a natekla i do rozvodů. Tam pravděpodobně ihned zmrzla a při startování rupnul řemen a ohnula se i ojnice. Nic vytrženýho nebylo, ale prorazilo se zdvihátko.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Tohle se stane, pokud přijde nějaká kapalina nad píst. Protože pokud je to bodová rána, prdne píst. Dokonce jsem viděl borce, který u benzina písty zavařil a jelo se dál..Ale je to zajímavé, co píšeš, já jich řešil páár a vždy to bylo obdobné..vytrhané štefty, klemy, ventily..Pepíček píše:Právě že zažil. Jeden pán ráno pospíchal a bylo -20°C. Auto nechytlo, tak vylil na motor kýbl horký vody a natekla i do rozvodů. Tam pravděpodobně ihned zmrzla a při startování rupnul řemen a ohnula se i ojnice. Nic vytrženýho nebylo, ale prorazilo se zdvihátko.

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Felicia 1,9 rozvodový řemen???
[quote="kaad"]
pro mě je naftový pikap felda srcovka, svezení pro mnohé příšerné, krosové gumy, oturbený motor, na silnici to musíš volantem nahánět, všecho se třepe, elektrowebasto na zimu, spirála pod okne ze SSSR, horkozdušný ventilátor, koupil jsem to někde u tebe u přerova mám ho 17 let, původ milo olomouc
osbně bych sdělal hlavu tři ventily 170 kus tři hydra 130 kus těsnění pod hlavou, blok a hlavu bych oškrabal radegem, ventily zabrousil ruční vrtačkou, složil, nový řemen a zdar,
mi to jede na řízkový olej, krosové gumy 60% bahno zbytek písek to tě nikde nenechá, vzadu jsem zvědlý 8 vpředu 5 cm, to je prostě pracant za nulové náklkady i v extrémních situacích
pro mě je naftový pikap felda srcovka, svezení pro mnohé příšerné, krosové gumy, oturbený motor, na silnici to musíš volantem nahánět, všecho se třepe, elektrowebasto na zimu, spirála pod okne ze SSSR, horkozdušný ventilátor, koupil jsem to někde u tebe u přerova mám ho 17 let, původ milo olomouc
osbně bych sdělal hlavu tři ventily 170 kus tři hydra 130 kus těsnění pod hlavou, blok a hlavu bych oškrabal radegem, ventily zabrousil ruční vrtačkou, složil, nový řemen a zdar,
mi to jede na řízkový olej, krosové gumy 60% bahno zbytek písek to tě nikde nenechá, vzadu jsem zvědlý 8 vpředu 5 cm, to je prostě pracant za nulové náklkady i v extrémních situacích