Octavia II: Nefunkční kompresor klimatizace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

zrovna pristi tyden, budu jeden menit. Muzete mi nekdo poradit jak se dela ten proplach?? :) dik
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556
Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od pokornasek.pepan »

vyndáš expanzní ventil dáš místo něj redukci,jestli máš chledič kde je součástí vysoušeč tak ho odpojíš a vyhodíš(po proplachu dáš novej),spojíš k sobě potřebnejma propojkama hadice.napojiš vys.+niz. tlak a v protisměru proplachuješ.. cca 1 1/2 hod.

pokud máš chladič kde se dá vysoušeč vyměnit tak ho vyndáš a zazátkuješ-proplachuješ chladič bez vysoušeče(vysoušeč dáš po proplach novej)

až to dáš všechno dohromady tak uděláš vakuaci aspon 30 minut... (dávám jí aspon na těch 30 někdy i na hodinu podle toho jak rychle to stíhám složit)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

vypada to celkem slozite :roll: ale zkusime to
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ono hlavně potřebuješ mašinu která to umí.a že jsou oleje různý je sice pravda ale i hoši na školení přiznávaj že se používá ve značkovejch servisech pouze jeden typ.Je to hlavně o tom jak někdo psal pokud si dáš tu práci a olej v kompresoru vyměníš tak mu to jenom prospěje.
Nasty
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 27 dub 2009, 11:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Nasty »

Díky za rady i názory. Jsem v kontaktu s Ladasem.

Po instalaci nového (repasovaného) kompresoru tedy na 100% doporučujete provést odborné vyčištění soustavy?

Díky.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14462
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Na kolik kč přijde u OII tahle anabáze?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
pevniacik
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 17 srp 2014, 12:23
Odpovědi: 0

Octavia II: Nefunkční

Příspěvek od pevniacik »

ahoj, zrejme mam problem s kompresorom na OCT 2, 2008, 2,0 TDI, Ak budem fungovat s uplne vypnutov klimou taktiez aj ventilatorom na OFF rezime nic ine sa nemoze pokazit vsak? dakujem za odpoved mozno absrdna otazka no aj tak
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

OII dělá jeden kluk v budějcích za 1500,- Když se mění a neproplachuje kondenzátor tak 1000,- Vzhledem k tomu že nový chladič i s vysoušečem stojí od Nissensu 1300 s daní a mít na autě ještě typ se zátkou,tak bych to na svým autě měnil radši celý..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

nazdar, viete niekto kde by mi spravili preplach na okte 1 ? vytiahol som
zadretý kompresor - behr a je to plne pilín
vymeniť okrem vysúšača aj expanzný ventil?
vďaka
prípadne čo v domácich podmienkach?
pýtal som sa po servisoch a v Košiciach to nikto nerobí podľa nich (LOL)
Macek1488
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 12 zář 2015, 11:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od Macek1488 »

Zdravim, potreboval bych radu uz nevim co delat. Furt mi nejak zlobi klimatizace na OII 1.9 77kw
klimatizace je naplnena 2 dny a vymenenj i kompresor. Je pravda ze jsem nedelal proplach ale ve starym zadny spony nebyli a v podstate me delal to atejny co ted ten novej. Sledoval jsem to na vagu a tlak je kolem 4-5baru, po zapnuti se nekdy tlak zvedne treba i na 9baru a nekdy taky ne, kdyz se tlak zvedne je i studena trubka od klimy, kdyz zustane na tech 4-5 je vlazna, kdyz ten tlak stoupne tak se roztoci i sahary co jsem vypozoroval je ze pri vyssich otacka treba 3500 se klima vypne nejde do neho proud a zatizeni skoci na 0 pak kdyz klesnou tak proud zacne jit a zatizeni taky, zatizeni je kolem 1Nm pri to vyssim tlaku je vetsi kolem 3 to uz klima zacne chladit ale ne uplne z vydechu jde cca 10-12 stupnu. Jsu uz zoufalej a nevim cim by to mohlo byt muze byt spatna ridici jednotka ? Nebo cidlo tlaku g65 ? Ve vagu to nic nehlasi zadnou chybu, diky za kazdou radu podnet, nejakej napad co bych mel jeste zkontrolovat ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“