Při příštím startu byla na přístrojovce diskotéka, údajně svítily asi 4 kontrolky (dobíjení, žhavení, immo, poslední už neví). Auto nakonec bez problémů odjelo a vše funguje. Den předem hodně pršelo, tak mě napadlo, že někam natekla voda?
Jediné, co zlobí, tak jsou kontrolky ABS a ASR, které se rozsvítí při studeném startu (dle máminých slov spíše zamžourají a po zhasnutí se už nerozsvítí). Auto musí stát déle, minimálně řekněme 6 hodin.
Původně na Vagu bylo hodně chyb. Nyní na ABS/ASR jednotce je 1044 a 668.
Výpis původních chyb:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - Intermittent
01044 - Control Module Incorrectly Coded
000 - - - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
008 - Implausible Signal - Intermittent
01314 - Engine Control Module
004 - No Signal/Communication - Intermittent
00667 - Ambient Temperature Signal
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01176 - Key
07-10 - Signal too Low - Intermittent
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent