Proc nebrzdi rucni brzda?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tovární repas jsem zkusil před koupí fungl nových a nakonec jsem ho vracel, protože co je mi platný když mi příjde fungl nový pajšl v rozežraným a zoxidovaným obalu, kde z dosedacích ploch skoro nic nezbylo.
Je mi jasný že jsem měl třeba jen smůlu na zaměstnance který si jen ušetřil práci, ale nový je 100% záruka, že se nic podobnýho nemůže stát.
Od chvíle co jsem dal nový třmeny a desky o zadních brzdách nevím.
Při opravách mi brzdy fungovaly maximálně 14 dní a situace byla stejná jako před opravou.
A propo lanovody mám stále původní.

Je mi jasný že jsem měl třeba jen smůlu na zaměstnance který si jen ušetřil práci, ale nový je 100% záruka, že se nic podobnýho nemůže stát.
Od chvíle co jsem dal nový třmeny a desky o zadních brzdách nevím.
Při opravách mi brzdy fungovaly maximálně 14 dní a situace byla stejná jako před opravou.
A propo lanovody mám stále původní.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Přesně tak, ty repasy taky nejsou žádnej zázrak. Chápu že to je stará vrána a lidi do toho už nechtěji investovat, na druhou stranu nový vydrží dalších 15 let, než to bastlit doma s tím že to vydrží 14 dní, pak se mi vysere druhá strana, pak zase za dalších 14 dní se vysere ten první, popřípadě vedení třmenu a tak neustále dokola, no nevim, z tohohle jsem už vyrostl.
JJ, doma na koleně to repasovat nejde , navíc se prodává jen ten pístek + manžety a prachovky, tuším že u toho byly ještě nějaký okroužky . Ale ten mechanizmus se nový koupit nedá , i v ETCE je označen celý brzdič včetně mechnizmu . I já jsem byl trdohlavý a zkoušel ty repasy , ale nakonec to byly jen vyhozený peníze , stejně to nebrzdilo. Nakonec jsem koupil tovární repas od TRW a mám klid. (funglovky brzdiče RS jsou jaksi docela drahé
. Ten mechanizmus je totiž uložen v hliníku a až se hliník vymačká , tak se to začne celý křížit a skončí to že to nefunguje. Ono po 15 i více letech ty brzdiče mají prostě dost. Repas už je uložen v ocelové vložce .
Nechci ty repasy nějak vychvalovat , ale mě to brzdí a funguje tak jak má
takže i já souhlasím s ostatními , že je nejlepší staré a nefunkční brzdiče z auta vyndat a nasadit nejlíp funglovky nebo tovární repas , samozřejmně vyměnit obě strany 


Nechci ty repasy nějak vychvalovat , ale mě to brzdí a funguje tak jak má


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Mam uz druhý zadný strmeň,(použitý) zhruba po roku nefunkcna ručka na pravom kolese, aj prevadzkova brzda má menšiu silu.
Keď kúpim opravnú sadu piestika aj s tým mechanizmom, ma to zmysel zrepasovať, či kúpiť nový strmeň? Napadá ma, či ma nedokonale odvzdusneni strmen, vplyv na mechanizmus samostavu. Pedal sa neprepadava.
Keď kúpim opravnú sadu piestika aj s tým mechanizmom, ma to zmysel zrepasovať, či kúpiť nový strmeň? Napadá ma, či ma nedokonale odvzdusneni strmen, vplyv na mechanizmus samostavu. Pedal sa neprepadava.
Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.
Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
praxe je taková že nejlepší je ten nejdražší orginál, všechno orginál z autorizáku, to vydrží. to je správnéhansdob píše:ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.
Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???
ale jen do to doby pokud se to netýká mé peněženky pak měním názor
zrovna tu mám VW vše orginál to nejlepší až uviděl rozpočet z autorizáku




Jirku mohu jen doporučit , od doby co mám od něj nové zadní origo třmeny , tak o zadku nevím. Ručka mě teď zastaví i z docela velké rychlosti a auto udrží v jakémkoli svahu.Jirka. píše:Kdyby někdo chtěl tak na FI, OI a OII mám originál nový třmeny skladem za rozumný peníze.

Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 237 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km
https://imgur.com/FesKPdz
E39 530d M57D30 384 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km

https://imgur.com/FesKPdz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33545
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice