Proc nebrzdi rucni brzda?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Odpovědi: 0
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

Mám všechno nový lanovody desky kotouče jen ten třmen mám ho za 1400 + záloha 800 asi ho teda v pátek vemu
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tovární repas jsem zkusil před koupí fungl nových a nakonec jsem ho vracel, protože co je mi platný když mi příjde fungl nový pajšl v rozežraným a zoxidovaným obalu, kde z dosedacích ploch skoro nic nezbylo. :?
Je mi jasný že jsem měl třeba jen smůlu na zaměstnance který si jen ušetřil práci, ale nový je 100% záruka, že se nic podobnýho nemůže stát.
Od chvíle co jsem dal nový třmeny a desky o zadních brzdách nevím.
Při opravách mi brzdy fungovaly maximálně 14 dní a situace byla stejná jako před opravou.
A propo lanovody mám stále původní.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2062
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Přesně tak, ty repasy taky nejsou žádnej zázrak. Chápu že to je stará vrána a lidi do toho už nechtěji investovat, na druhou stranu nový vydrží dalších 15 let, než to bastlit doma s tím že to vydrží 14 dní, pak se mi vysere druhá strana, pak zase za dalších 14 dní se vysere ten první, popřípadě vedení třmenu a tak neustále dokola, no nevim, z tohohle jsem už vyrostl.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

JJ, doma na koleně to repasovat nejde , navíc se prodává jen ten pístek + manžety a prachovky, tuším že u toho byly ještě nějaký okroužky . Ale ten mechanizmus se nový koupit nedá , i v ETCE je označen celý brzdič včetně mechnizmu . I já jsem byl trdohlavý a zkoušel ty repasy , ale nakonec to byly jen vyhozený peníze , stejně to nebrzdilo. Nakonec jsem koupil tovární repas od TRW a mám klid. (funglovky brzdiče RS jsou jaksi docela drahé
:x :( . Ten mechanizmus je totiž uložen v hliníku a až se hliník vymačká , tak se to začne celý křížit a skončí to že to nefunguje. Ono po 15 i více letech ty brzdiče mají prostě dost. Repas už je uložen v ocelové vložce .
Nechci ty repasy nějak vychvalovat , ale mě to brzdí a funguje tak jak má 8) takže i já souhlasím s ostatními , že je nejlepší staré a nefunkční brzdiče z auta vyndat a nasadit nejlíp funglovky nebo tovární repas , samozřejmně vyměnit obě strany (crazy)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4283
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

já měl u passatu mechanismus už ve vložce ale byl to nějaký bronz no co je to platný když orezla hřídelka (wallbash) po rozborce a přegumičkování to funguje/nefunguje ručku vytáhnu pokaždý jinak (LOL) a i po ovzdušnění se při delším brždění propadá pedál (wallbash)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Mam uz druhý zadný strmeň,(použitý) zhruba po roku nefunkcna ručka na pravom kolese, aj prevadzkova brzda má menšiu silu.
Keď kúpim opravnú sadu piestika aj s tým mechanizmom, ma to zmysel zrepasovať, či kúpiť nový strmeň? Napadá ma, či ma nedokonale odvzdusneni strmen, vplyv na mechanizmus samostavu. Pedal sa neprepadava.
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2010, 11:15

Příspěvek od ondrix »

Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ano, ty peníze se vrátí nejen brzdovou pohodou, ale i ušetřenými nervy. Každý mechán si tím prošel, protože nechce jen vyměňovat, ale tady musí...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.


Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2062
Odpovědi: 0
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Kdyby někdo chtěl tak na FI, OI a OII mám originál nový třmeny skladem za rozumný peníze.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33542
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše:
ondrix píše:Strata času s opravovanim strmeňov. A už vôbec nekupovať žiadne náhrady!!! Rovno kúpiť originál strmene a na 10rokov pokoj. Tiež som si týmto prešiel. Vymenil som dva typy strmeňov a ani jeden riadne nebrzdil. Teraz ručná na 3 zuby ako od výroby.


Kde koupit originál třmen tak aby nestal víc než to 10 let staré auto ???
praxe je taková že nejlepší je ten nejdražší orginál, všechno orginál z autorizáku, to vydrží. to je správné

ale jen do to doby pokud se to netýká mé peněženky pak měním názor

zrovna tu mám VW vše orginál to nejlepší až uviděl rozpočet z autorizáku :x mám to tu :roll: ;) nějak to sprav at to moc nestojí ;)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 543
Odpovědi: 0
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Jirka. píše:Kdyby někdo chtěl tak na FI, OI a OII mám originál nový třmeny skladem za rozumný peníze.
Jirku mohu jen doporučit , od doby co mám od něj nové zadní origo třmeny , tak o zadku nevím. Ručka mě teď zastaví i z docela velké rychlosti a auto udrží v jakémkoli svahu. ;)
Leon ST FR CUNA 135 kW DSG 231 000 km FR = Furt Rozbitý
E39 530d M57D30 382 000 km
Ex Bora Variant ASZ 513 000 km :roll:

https://imgur.com/FesKPdz
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Odpovědi: 1
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Na VW si poradit umím (Jirku jsem nezkoušel třeba příště jestli bude levnější než u nás ) ale spíše mi jde o jiný. Hlavně opel třeba. Teď už jsem řešil 4 reklamace na nefunkční brzdič chjooo. Všechny uznány. Ale prace čas lidi.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33542
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hansdob píše: Ale prace čas lidi.

se dej do kel a zašktrni zaplatit práci, ono je pak přejde řešit reklamace ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“