octavia 1 tdi r.2000 chyba klimatizace- vyřešeno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

octavia 1 tdi r.2000 chyba klimatizace- vyřešeno

Příspěvek od patrikE39 »

zdravím. řeším problém s nefunkční klimou s panelem climatronic. v paměti závad byla chyba A/C snímač tlaku.. ten jsme vyměnil, naplnila se klima a závada vyskakuje stále stejná a klima nejede.. nezapnou se po spuštění klimy ani sahary. jedna vrtule byla špatná a nešla jedna poloha tak to jsem vyměnil, motory po připojení na baterku jedou, ale na autě a ani jedna vrtule nespíná. dále jsem měřil napětí na spojku kompresoru a při zaplé klimě pouze 1V ... na forech jsem se dočetl že mám změřit v konektoru ke kompresoru jaké je napětí i při vyplém motoru, s tím že cokoliv jiné než 0 je špatně. při vyplém klíčku je na konektoru 0,5V .. vychází z toho tedy že bude vadná jednotka která spíná sahary a udajně i klimakomresor? díky
Naposledy upravil(a) patrikE39 dne 29 čer 2021, 17:24, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

A test akčních členů, klimakompresor cvaká?
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

ahoj.. právě na kompresor jde napětí při běžícím motoru a zapnutém climatornu jen 1V ... a pořád vyhazuje závadu tlakového čidla s když je nové. dá se nějak na test obejít to čidlo?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já to myslel tak, jestli systém může elektromagnetickou spojku vůbec ovládat.
x.gon
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Registrován: 17 led 2011, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno Venkov

Příspěvek od x.gon »

Začal bych pojistkou na baterce 30A první z leva, vytáhnout a zkontrolovat kontakty..
Multivan T5, 2.5tdi 128kw
Octa 2 FL 1.9TDI 77KW
Honda Hornet 600
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

ahoj to jsem dělal také.. je ještě někde jinde pojitka nebo relé?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

V RJ climatronik (adresa 08) je v meraných hodnotách stav elektromagnetickej spojky kompresora. Tam sa dozvieš či je na spojku posielané plné napetie. Ak nie je ,tak je tam udaný dôvod prečo.
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

jurosdi píše:V RJ climatronik (adresa 08) je v meraných hodnotách stav elektromagnetickej spojky kompresora. Tam sa dozvieš či je na spojku posielané plné napetie. Ak nie je ,tak je tam udaný dôvod prečo.

ted momentálně nemám vag možnost a můj kabel po 13letech přestal fungovat. .. nicméně odkud "vylézají" kabely pro napájení spojky kompresoru? at si mužu napětí změřit i na druhém konci.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Z jednotky větráků.
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

Tomas.cz píše:Z jednotky větráků.
díky... vyndal jsem ji a piny na jednotce s označením +NTC .... WP jsou zelené... je teda asi předpoklad že jednotka bude uvnitř vyhnilá, že?
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Tak to rozeber a uvidíš, né?
Oct asv 2000, DieselPower
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

vyměnil jsem jednotku za druhou z funkčního auta a žádná změna.a stále hlásí závadu tlakovího čidla i když je nové tak po každém smazání a chvilce chodu znovu naskočí. kam z něj prosím vedou kabely? abyh si je mohl proměřit. díky
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 918
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »


díky.. dneska jsme to měl napíchlé na originál TXT texa diagnostiku a v jednoce klimatizace vyskakuje "A/C spínač tlaku - 00792 mechanická porucha."
když to smažu tak to do deseti sekund vyskočí znova. dělá to se starým i novým čidlem tlaku a uplně stejně i když ho odpojím.. závadu smažu i při odpojeném a do 10 sekund vyskočí znovu a při připojeném uplně stejně.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 918
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Zmeraj, čo ide zo snímača. Je to 50Hz PWM signál s približne 12V špičkou. Ako rastie tlak, zväčšuje sa šírka pulzu.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“