octavia 1 tdi r.2000 chyba klimatizace- vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia 1 tdi r.2000 chyba klimatizace- vyřešeno
zdravím. řeším problém s nefunkční klimou s panelem climatronic. v paměti závad byla chyba A/C snímač tlaku.. ten jsme vyměnil, naplnila se klima a závada vyskakuje stále stejná a klima nejede.. nezapnou se po spuštění klimy ani sahary. jedna vrtule byla špatná a nešla jedna poloha tak to jsem vyměnil, motory po připojení na baterku jedou, ale na autě a ani jedna vrtule nespíná. dále jsem měřil napětí na spojku kompresoru a při zaplé klimě pouze 1V ... na forech jsem se dočetl že mám změřit v konektoru ke kompresoru jaké je napětí i při vyplém motoru, s tím že cokoliv jiné než 0 je špatně. při vyplém klíčku je na konektoru 0,5V .. vychází z toho tedy že bude vadná jednotka která spíná sahary a udajně i klimakomresor? díky
Naposledy upravil(a) patrikE39 dne 29 čer 2021, 17:24, celkem upraveno 1 x.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
jurosdi píše:V RJ climatronik (adresa 08) je v meraných hodnotách stav elektromagnetickej spojky kompresora. Tam sa dozvieš či je na spojku posielané plné napetie. Ak nie je ,tak je tam udaný dôvod prečo.
ted momentálně nemám vag možnost a můj kabel po 13letech přestal fungovat. .. nicméně odkud "vylézají" kabely pro napájení spojky kompresoru? at si mužu napětí změřit i na druhém konci.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
díky.. dneska jsme to měl napíchlé na originál TXT texa diagnostiku a v jednoce klimatizace vyskakuje "A/C spínač tlaku - 00792 mechanická porucha."
když to smažu tak to do deseti sekund vyskočí znova. dělá to se starým i novým čidlem tlaku a uplně stejně i když ho odpojím.. závadu smažu i při odpojeném a do 10 sekund vyskočí znovu a při připojeném uplně stejně.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?