Octavia Scout klepnutí při přeřazení.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Octavia Scout klepnutí při přeřazení.
Všiml jsem si, že dojde k ne příliš tlumenému rázu při přeřazení třeba ze 4 na 5 a při manipulaci s plynem. Je to dost nepříjemné a dělá mi to starost. Po kontrole na zdviži ....NIC, vše normální stav opotřebení. Kardan po rekonstrukci, obě hardyny měněny ,ale bez radiální vůle,šrouby dotaženy. Spíš mne to evokuje na dvojhmotu, kdy asi není schopna vykrýt točák a rázy na kardan při přenosu na zadní nápravu. Rázy jsou pod zadními sedačkami ,tedy od Haldexu. Jinak skvělé auto, jen jako by chyběl nějaký gumový element na tlumení. Ještě jednou říkám Hardy přední nová 6 měsíců, zadní nová asi dva roky....šrouby utaženy. Nebo mám někde v kufru předmět, který se cuká? Ne nemám.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Nelakuju.Pokud vás sdělím,že jsem je neutahoval,ale dělal to mechanik při výměně poloosy a asi na to zapomněl,tak mi to vrátíte a uděláte si zase prdel z něčeho jiného.Jsem jen zákazník a nestál jsem v dílně Měl jsem zakoupený nový náboj a jiný mechanik chtěl povolit poloosu vzduchem a ani to necvrklo.Proto dal reverz pro utažení a pak ještě dotáhl,kolo nemá žádnou vůli.Koupený náboj s ložiskem jsem vrátil prodejci.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Poloosu v servisu měnil mechanik asi před třemi měsíci a zdálo se mi, že po prudké akceleraci a deceleraci se ozývalo klepnutí a auto začalo víc plavat a v zatáčce byly slyšet zvuky, což se zhoršovalo s najetými kilometry ,domníval jsem se, že to je hardyspojka a tak mechanik neprohlédl svou práci na předních kolech protože jsem tvrdil, že to musí být hardyna a tedy nic se nezjistilo. Nespokojil jsem se s tím a zajel k jinému ,protože jsem u prohlídky kardanu a zadní nápravy byl přítomen. Proto jsem vzal do auta pasažera a stáhl okénko a usoudili jsme ,že to je ze předu .Nový mechanik vzal za kolo a to lítalo i při pohledu z vnitřní strany na ložisko. Proto jsem koupil nový náboj a ostatní už si můžete přečíst. Ložisko poškozeno není...jde hladce po utažení je vše OK.
počet aut= neurekom, aktuálně Octavia II 2008 Scout 2.0 TD BMM 103 kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Nechal bych to jezdit, kdysi v roce 2011 jsem na Mondeu MK2 řešil povolenou středovou matici na poloose, pán s tím odjel Chorvatsko a z5, kolo se mlelo, při brzdění jak to štorcovala brzda klepání.
Pročistil jsem závit, nová matka a utaženo, ložisko jezdilo bez vůle a hluku až do roku 2014 a to jezdili celkem dost, bylo to jediné velké auto v rodině.
Nakonec jsem musel měnit kromě ložiska i náboj který byl vzadu totálně roztemovám
, že skoro nešel přes kroužel ložiska vylisovat.
Pročistil jsem závit, nová matka a utaženo, ložisko jezdilo bez vůle a hluku až do roku 2014 a to jezdili celkem dost, bylo to jediné velké auto v rodině.
Nakonec jsem musel měnit kromě ložiska i náboj který byl vzadu totálně roztemovám
