
Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
otázka č. 3 - až nezakládám další téma o jedné otázce.
Je to staré euro 3 a kromě hlavy jsem zaslepil egr ( starý ovládaný podtlakem)
Motor mám poskládaný, všechno na brnk, všechno jede, motor nejeví žádné známky nějakého problému, vag čistý a motor má klidný chod
Jenže...
problém je ten, že když motor vypínám - tak se "vypne" až moc rychle a auto se zatřese - jako když stojím na místě s autem, držím brzdu a se zařazenou rychlostí okamžitě pustím spojku.
Nějaké rady ?
Je to staré euro 3 a kromě hlavy jsem zaslepil egr ( starý ovládaný podtlakem)
Motor mám poskládaný, všechno na brnk, všechno jede, motor nejeví žádné známky nějakého problému, vag čistý a motor má klidný chod
Jenže...
problém je ten, že když motor vypínám - tak se "vypne" až moc rychle a auto se zatřese - jako když stojím na místě s autem, držím brzdu a se zařazenou rychlostí okamžitě pustím spojku.
Nějaké rady ?
Zkontrolovat vše kolem chcípací klapky. Ta ti totiž nefunguje. Zkontroluj podtlakové hadičky, Ventil N239 a elektriku k němu, podtlakovou baňku co ovládá chcípklapku a volný chod táhla klapky. Jestli si zaslepoval EGR, mohla ti třeba jen vypadnout hadička, jak si montoval záslepku. Je tam blbě vidět a nevšimneš si toho.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi