A4 b6 neznámé záhadné vibrace
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 b6 neznámé záhadné vibrace
Ahojte chlapi,
po dlouhé době potřebuju pomoc,
řeším na dílně a4 b6 AVF 6ti kvalt. 6ti kvalt dodělávaný, ale delší dobu plně funkční. Turbo ARL Střed.
Auto pří záběru silně vibruje a kmitá do řadicí páky. Je to takový zvuk jakoby dvouhmota vibrovala ale:
na Autě je šíleně moc věcí uděláno:
- 2x blok motoru, první blok z bouračky (podezření na ohlou/naraženou kliku), druhý z auta co jezdilo a řídíl jsem ho osobně
- Hlava válců komplet udělaná včetně vložek vstřiků
- Vstřikovače 2x u - dvou nezávislých diesel servisu se kterými spolupracuji několik let a vždy bez problému
- 2x spojka - první luk a podruhé komplet sada komplet sachs -> výsledek nula - stejný
-2x komplet silebloky motoru i převodovky - Febi a předtím Swag
- Regulace Turba- nový VNT + vyčistění
- Vyčistený KAT
- Polosy 2X SKF vnějsí i Vniřní Klouby
- Repase Převodovky od Víťi Opluštila z Mikulčic ( držíme Palce všem postiženým tornádem i těm co pomáhají)
- EGR off
- CHIP off Chip On pořád stejné
- přední náprava komplet nová
spoustu dalších věcí zkoušeno , ale už jsme na konci nápadů. Káždý nápad vítan.
po dlouhé době potřebuju pomoc,
řeším na dílně a4 b6 AVF 6ti kvalt. 6ti kvalt dodělávaný, ale delší dobu plně funkční. Turbo ARL Střed.
Auto pří záběru silně vibruje a kmitá do řadicí páky. Je to takový zvuk jakoby dvouhmota vibrovala ale:
na Autě je šíleně moc věcí uděláno:
- 2x blok motoru, první blok z bouračky (podezření na ohlou/naraženou kliku), druhý z auta co jezdilo a řídíl jsem ho osobně
- Hlava válců komplet udělaná včetně vložek vstřiků
- Vstřikovače 2x u - dvou nezávislých diesel servisu se kterými spolupracuji několik let a vždy bez problému
- 2x spojka - první luk a podruhé komplet sada komplet sachs -> výsledek nula - stejný
-2x komplet silebloky motoru i převodovky - Febi a předtím Swag
- Regulace Turba- nový VNT + vyčistění
- Vyčistený KAT
- Polosy 2X SKF vnějsí i Vniřní Klouby
- Repase Převodovky od Víťi Opluštila z Mikulčic ( držíme Palce všem postiženým tornádem i těm co pomáhají)
- EGR off
- CHIP off Chip On pořád stejné
- přední náprava komplet nová
spoustu dalších věcí zkoušeno , ale už jsme na konci nápadů. Káždý nápad vítan.
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4999
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Překopávka, kde se to mezi sebou pere. Odpojit -odlehčit motor od karoserie a zjistit, co vlastně ty vibrace vytváří. Je to nezáviděníhodná situace, protože se není od čeho odpíchnout. /Kdysi jsem byl ve výzkumáku, kde testovali kabiny nákladˇáků a měli ve všech rozích kastle snímače vibrací a pomocí hydrauliky vytvářeli jízdní podmínky../Zkusil bych z velkého kopce v zatáčkách co dělá auto bez záběru na volnoběh , možná i bez motoru atd.
nepropadat panice...
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 31
- Registrován: 21 říj 2018, 12:37
- Bydliště: Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
nejhorší je že to nějakou dobu po přestavbě bylo v pohodě, tipuju to na ty poloosy i kdyz jsou klouby nove, v pondělí zkusím jiné poloosy komplet. Kola jsou rovná nehážou jak zimáky tak letní. Při větším zatížení kastle je to horší. Díky za vaše rady
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45