Citigo 1,0 55kw - rachtá něco od převodovky-ještě k té klice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citigo 1,0 55kw - rachtá něco od převodovky-ještě k té klice
Je to Citigo 1,0 tříválec bez turba 55kw...rv 2017, najeto 55tis km...za studena rachtá něco kovově od převodovky, nebo spojky...šlápnu na spojku, ztichne...ujedu 2Km, něco se tam ohřeje, nebo promaže a je klid...stojím přes noc a zase znova....vyndali jsme s kamarádem převodovku a dai klukovi, co je dělá...vyměnil čtyři hlavní ložiska (nedělal ty na stupních) a my pro jistotu vyměnili spojkové ložisko....situace je naprosto stejná.....mohou to dělat, ty ložiska na stupních, nebo samotná spojka (přitlačák, lamela), nebo ještě nás naadlo něco od klikovky....nesetkal jste se s tím někdo?
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 24 zář 2021, 09:30, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33489
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33489
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ak je to prevodovka MQ100 bola na to TP
https://forum.skodahome.cz/topic/133626 ... vka-hluky/
https://forum.skodahome.cz/topic/133626 ... vka-hluky/
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33489
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dobře beru v patrnost a spojku objednám...není problém, ložisko už je stejně nové a původní lamela má tak 2mm do nýtů, takže stejně je to potřeba....ale jde mi o to, aby jsme to tam neposkládali zpátky a znova to nerachtalo....v tom případě by jsme převodovku sundávali potřetí a byli za blbce...takže.se ještě zeptám:
Axiální vůle na klice je 0,2mm - není to už moc? Jde o to, že auto má sice 55tis km ale fungovalo, jako pražský rozvoz pizzy....takže předpokládám intenzivně noha na spojce (z toho i ta sjetá lamela) a tak mě napadlo, že jak byl často vyvíjen tlak na kliku, zda není nadměrně vydřené uložení (což by pak způsobovalo hluk)
Ale netuším, zda tam je nějaké axiální ložisko, nebo zda tam je jen nikasilový nástřik jako to bylo u Hyundai i 20 (což jsem tu už taky řešil)...čili jestli to vůbec jde nějak spravit, nebo je klika nedílnou součástí polomotoru?
Axiální vůle na klice je 0,2mm - není to už moc? Jde o to, že auto má sice 55tis km ale fungovalo, jako pražský rozvoz pizzy....takže předpokládám intenzivně noha na spojce (z toho i ta sjetá lamela) a tak mě napadlo, že jak byl často vyvíjen tlak na kliku, zda není nadměrně vydřené uložení (což by pak způsobovalo hluk)
Ale netuším, zda tam je nějaké axiální ložisko, nebo zda tam je jen nikasilový nástřik jako to bylo u Hyundai i 20 (což jsem tu už taky řešil)...čili jestli to vůbec jde nějak spravit, nebo je klika nedílnou součástí polomotoru?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tam je průser už v konstrukci převodovky pořád se tam točí zpatecka udělala se kvuli tomu i inovace kde se měnil počet zubů kdyžtak jednu ok skříň mám na rozvodech jídel padali jak o závod ty kluci to vůbec nešetří
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Hmmm a teď si můžu vybrat....
Jinak na téhle převodovce měnil kluk co dělá převodovky nějaká ta 4 hlavní ložiska (proto jsme jí sundávali)...nejsou pouze ty na rychlostech (což je asi tedy i to na zpátečce)...to je zase na hovno kšeft

Jinak na téhle převodovce měnil kluk co dělá převodovky nějaká ta 4 hlavní ložiska (proto jsme jí sundávali)...nejsou pouze ty na rychlostech (což je asi tedy i to na zpátečce)...to je zase na hovno kšeft
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Neřešit jednou jsem ho dělal na spodku problém sehnat ojniční pánve to samé bude asi i s hlavními a axialem protože škodovka dodává pouze polomotor
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!