jak to vypada kdyz odejde turbo ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ruya
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 črc 2007, 19:24
Odpovědi: 0

jak to vypada kdyz odejde turbo ?

Příspěvek od ruya »

Nez se vrhnu na VAG kterej mam pomerne daleko tak by mne zajimalo jak se chova auto bez turba ?
Ztratil jsem totiz znicehonic vykon na galaxy02 pd 85 (rano jela ok a ted vecer uz ani tuk).
Chova se to pomerne podivne .. nejen ze nezrychluje ale i musim o hodne vic tocit abych dosahl nejaky rychlosti a je to ctelne znat hlavne do kopce (je to proste jak kdyz vas nekdo drzi za zadek) dokonce se mi zda ze mezi 2000 -2500 ot. vubec pedal plynu nereaguje protoze to absolutne odmita zrychlovat.

Nemuze to byt jen napr ucpanej paliv. filtr ? Ale u filtru bych spis cekal ze zacne auto kuckat spatne startovat atp .. coz se nedeje .. motor bezi jak hodinky nicmene vykon je v tahu.
dik
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Odpovědi: 0
Bydliště: praha

Re: jak to vypada kdyz odejde turbo ?

Příspěvek od Romulus »

ruya píše:Nez se vrhnu na VAG kterej mam pomerne daleko tak by mne zajimalo jak se chova auto bez turba ?
Ztratil jsem totiz znicehonic vykon na galaxy02 pd 85 (rano jela ok a ted vecer uz ani tuk).
Chova se to pomerne podivne .. nejen ze nezrychluje ale i musim o hodne vic tocit abych dosahl nejaky rychlosti a je to ctelne znat hlavne do kopce (je to proste jak kdyz vas nekdo drzi za zadek) dokonce se mi zda ze mezi 2000 -2500 ot. vubec pedal plynu nereaguje protoze to absolutne odmita zrychlovat.

Nemuze to byt jen napr ucpanej paliv. filtr ? Ale u filtru bych spis cekal ze zacne auto kuckat spatne startovat atp .. coz se nedeje .. motor bezi jak hodinky nicmene vykon je v tahu.
dik
Zkus ještě mrknout na váhu (crazy)
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

Když se vysype turbo, tak to začne žrát litr oleje na kilometr a z vejfuku se budou valit oblaka bílého dýmu. Někdy to pak odnese i motor, když si pořádně natáhne olej do sání.
Tvůj případ -> nejspíše ta váha. Nebude v závadách ale jen nedává ty správný hodnoty.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
ruya
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 28 črc 2007, 19:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od ruya »

Higins77 píše:Když se vysype turbo, tak to začne žrát litr oleje na kilometr a z vejfuku se budou valit oblaka bílého dýmu. Někdy to pak odnese i motor, když si pořádně natáhne olej do sání.
Tvůj případ -> nejspíše ta váha. Nebude v závadách ale jen nedává ty správný hodnoty.
dikes .. to prvni muzem vyloucit urcite (tj zere olej , kouri atd) ..
to druhy vypada pravdepodobne protoze z neznamyho duvodu uz to rano pomerne jelo (pomerne znamena ne tak dobre jako pred tim kiksem ale rozhodne lip nez po kiksu).
m78k
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 30 lis 2007, 15:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od m78k »

blbě :x
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

když nevíš jestli ti tlačí turbo, tak zkus zmácknout hadici za turbem,když ti někdo přidá
CFHC
Uživatelský avatar
Ondrus84
Přispěvovatel
Příspěvky: 188
Registrován: 10 pro 2007, 17:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Domašov

Příspěvek od Ondrus84 »

Jo tak mě se tohle stalo. Jel jsem z Prahy a najednou za mnou mlha,auto nešlo zastavit.tak jsem to chcípnul přes 3stupeň. A jel si druhý den do www.turbocar.cz pro nové turbo.Naštěstí motor přežil. Spapal jen 1,7litru oleje.
Punto 1.2 60ELX Obrázek
Stilo mJet 1.9 16V Obrázek
Ex:A6 AVANT 2.5TDi(AKE),Lybra 1.6i,Bravo HGT 20V,AR 166 V6T.B.,Stilo Abart 20V,Marea 20V,Fabia SDi,Vento TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“