TURBO 103 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

To sice jo,ale přednější je jak.Pak už by si to kompletoval každý podle svých potřeb.
Má někdo nějaký návrh nebo nápad jak to udělat? :?
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Staci sundat vejfukovou cast a nahradit ji vejfukovou casti ze 130ky a razem jde lehce zamenit;)
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

Mohl by sem prosím někdo hodit nákres vzduchovýho systému (turbo-.....IC....sání) u toho 2.0Tdi Superba.
Zajímá mě jak je to tam dělaný.Já mám vývod vzduchu turba dolů a tady je do strany tak jestli je tam jen jiná hadice.
A ještě za kolik se dá pořídit tohle turbo?
Díky
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To valis: Čoveče, podívej se pořádně na tu fotku! Jak chceš zaměňovat výfukovou část ze 130PS, hlavně nevím co máš na mysli, svody? jestli jo, tak budu jen opakovat, to turbo je ve svodech, tudíž by jsi musel vyměnit kompletní část turba, což je blbost! Jelikož ty turba budou mít jiné rozměry vrtulky, ty rozměry nejsou odlišné zase o tolik, aby to bylo od oka hned vidět a pokud to nebude správně lícovat, tak to nebude stejně tlačit, tak jak má. Toto jsou jen pokusy.

To titan0306: Bude tam nejspíš jen jiná hadice.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Kornout píše:To valis: Čoveče, podívej se pořádně na tu fotku! Jak chceš zaměňovat výfukovou část ze 130PS, hlavně nevím co máš na mysli, svody? jestli jo, tak budu jen opakovat, to turbo je ve svodech, tudíž by jsi musel vyměnit kompletní část turba, což je blbost! Jelikož ty turba budou mít jiné rozměry vrtulky, ty rozměry nejsou odlišné zase o tolik, aby to bylo od oka hned vidět a pokud to nebude správně lícovat, tak to nebude stejně tlačit, tak jak má. Toto jsou jen pokusy.

To titan0306: Bude tam nejspíš jen jiná hadice.


Ver mi,uz jsem to delal,vymenil jsem celou vyfukovou cast a je z toho obyc 96kW turbo s vyvodem do strany ;)
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 25 led 2006, 22:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_V »

Co na to turbo GURU Andre?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To Valis: No a ten efekt? Pochopil bych to pokud by se turbo z 96kw blbě shánělo, ale takto?? Není náhodou to turbo z 103kw trochu znehodnocený, myslím výkonově?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 25 led 2006, 22:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_V »

No ono se bohužel to 96kW schání fakt dost špatně. Hlavně nové :-(
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nové seženeš v poho, spíš za kolik. Jinak starší a nebo repas. má Andre a není to problém?!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jarda_V
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 25 led 2006, 22:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jarda_V »

No jo dřív jich bylo za 8 tis plná annonce...
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

no a dnes za repas 10t, tak to už zase není takovej rozdíl, ne?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Kornout: Když odšroubuješ 130PS turbo od svodů, zůstanou tam jen natáčecí lopatky. A do toho můžeš našroubovat to druhé turbo. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To jo, ale ty vrtulky nejsou uplně stejné, tudíž nebude stejná ani ta pracovní (litinová) komora. Nebo jsou ty výfukové části identické?!
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
valis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 23 led 2006, 11:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od valis »

Podle toho oznaceni by ty turba mely bejt identicky,takze se zamenou vyfukovy casti se urcite neznehodnoti a pro nas bude urcite pouzitelnejsi nez z dvoulitra.
Kornout: Proc myslis,ze ty vrtulky nebudou stejny?
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To turbo má stejný vlastnosti jako turbo z 96kw? Asi, ne, že? Jestli tomu tak opravdu je, tak potom se tyto vlastnosti právě určují rozměry vrtulek.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“