OII PD Nejede nad 3000
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OII PD Nejede nad 3000
Zdravím, ze zoufalosti jdu pro radu sem. Jedná se o Octavii II Motor BLS. Originál motor se rozsypal současně s turbem. Byl koupen repasovaný motor + turbo, namontováno do auta. Auto jede, nicmně nechce jet nad 2500-3000otáček. Ztratí sílu a občas je cítit jemné zaškubnutí v 2500otáčkách v zátěži do kopce. Diagnostika je bez závad. Rozvody nastaveny na přípravky + kontrola vagem. Regulace turba chodí v celém rozsahu. Už nevím po čem jít. Nějaké tipy ? Díky
Re: OII PD Nejede nad 3000
Můj tip je, že silně podfukujou vstřiky, nebo se přivírá chcípklapka. Pak může být motor splácaný z různých dílů, jako třeba vačka, která tam nepatří. Zrovna u BLS jsou 2 druhy vaček, a to s, nebo bez DPF. Popátrej po tomhle, no.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Re: OII PD Nejede nad 3000
Vstřiky zkontrolovány a vypadají ok. Vačka má dvě drážky, takže by měla být na DPF, což odpovídá. Dnes auto vyhodilo chybu P0299. V minulosti byl problém s DPF, nešlo zregenerovat. Problém se před rozpadem starého motoru nedořešil. Je možné že by DPF bylo ucpáno ? Diferenční snímač tlaku vyměněný. Jaké hodnoty zkontrolovat, a v jakých rozsazích by měly být ? Díky
Re: OII PD Nejede nad 3000
Pokud jsi o tom problému věděl, měl jsi automaticky nechat DPFko vyčistit, teď to budeš dělat na dvakrát..
Re: OII PD Nejede nad 3000
Ano byla to chyba... Nicméně DPF vyčištěno. Ucpané nebylo. Podtlaky zkontrolovány-Vše se zdá v pořádku. Po výmazu chyb auto jede relativně normálně. Zhruba po ujetí 1km začne cukat při 2500 otáčkách. Rychlostní stupeň nehraje roli. Jakmile se cukání projeví, je znát úbytek výkonu. Auto přestává táhnout a po ujetí cca dalšího kilometru(možná i méně) již nechce jít nad 3000otáček, nebo jde ale velmi neochotně...
Re: OII PD Nejede nad 3000
co tam je za repas, podle popisu mi to přijde, že to bude mít moc zavřený lopatky, každopádně bych zkontroloval jak se vtahuje táhlo a jakej je podtlak
Re: OII PD Nejede nad 3000
Takto se mi choval tehdy Roomster 1.4TDi po repasu v Turbocaru...
Bohužel jsem taky myslel že je ucpaný DPF tak jsem ho nechal vyčistit,nepomohlo, tak znovu turbo ven, zrovna u té 1.4ky nic moc práce, pak už to bylo dobrý...
Bohužel jsem taky myslel že je ucpaný DPF tak jsem ho nechal vyčistit,nepomohlo, tak znovu turbo ven, zrovna u té 1.4ky nic moc práce, pak už to bylo dobrý...
Re: OII PD Nejede nad 3000
Takže našel se problém v podtlacích. Baňka co otevírá klapku na chladiči výfukových plynů pro EGR má prasklou membránu. Nicméně je to prasklé tak blbě, že při měření na místě krásně těsní. Jakmile ale auto zavibruje, díra se rozevře a podtlak je pryč. Nyní sháním druhou baňku, ale asi budu muset sehnat celý chladič. Doufám že to můj problém vyřeší.