CFHC vstreky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
CFHC vstreky
Zdravím Vás odborníci. Po x rokoch som sa musel prihlásiť na toto najlepšie fórum, ktoré má kedysi inšpirovalo k tomu, že som si kúpil prvú rotačku. Od toho času som už mal dve autá PD a teraz posledné comon rail veľmi sklamalo...
Odišli mi všetky vstreky ,došlo k zadreniu špičiek s tým ževraj pôvodne vstreky sa nedajú opravit. Dôvod odidenia vstrekov je ževraj zlá nafta z benzínky. ( ťažko sa vyjadriť aj dokázať...) Od kedy je auto nepojazdné som objednal nové vstreky Bosch z eshopu made in Turkey, ktoré mi kamarát odmietol namontovať s tým, že má s nimi v robote zlé skúsenosti. Tak som vstreky vrátil na jeho odporúčanie... Momentálne auto v garáži a ja neviem ako ďalej. Je to s tými vstrekmi Made in Turkey ozaj tak zle? Kde mám kúpiť kvalitné vstreky ? Budem Vám veľmi vďačný za rady. Dik chlapci.
Odišli mi všetky vstreky ,došlo k zadreniu špičiek s tým ževraj pôvodne vstreky sa nedajú opravit. Dôvod odidenia vstrekov je ževraj zlá nafta z benzínky. ( ťažko sa vyjadriť aj dokázať...) Od kedy je auto nepojazdné som objednal nové vstreky Bosch z eshopu made in Turkey, ktoré mi kamarát odmietol namontovať s tým, že má s nimi v robote zlé skúsenosti. Tak som vstreky vrátil na jeho odporúčanie... Momentálne auto v garáži a ja neviem ako ďalej. Je to s tými vstrekmi Made in Turkey ozaj tak zle? Kde mám kúpiť kvalitné vstreky ? Budem Vám veľmi vďačný za rady. Dik chlapci.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 26 led 2009, 01:01
- Bydliště: Nitra, slovaKIA.
Odpovědi: 0
Re: CFHC vstreky
U beznych predajcov dielov kelly elit bardi a pod. su ine k dostaniu ani neni, ale akoze neviem preco by tie boschky mali byt zle, mozno bola chyba inde a nie v tryskach, ja mam zle skusenosti s diesel tech - pracujem s dielmi a kazdy kus na reklamaciu a potom vratili peniaze... Da sa este kupit METZGER ale ktovie ci to nie je prave bosch prebal, a stoji 330e kus alebo 250 s tym, ze vratis stary diel, kdezto boschu zozenies aj za 200 novu, ked vratis stary diel. Ako neviem co ine by si tam chcel davat, ked ine vlastne ani nie je, jedine origo VW kus okolo 500.
ALFA ROMEO 75 160ps 200Nm.
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Odpovědi: 0
Re: CFHC vstreky
V Germany alebo France sa už nevyrábajú vstreky ? Ja by som dal aj z jazdenky ale je problém nájsť s nízkym nájazdom... Čo by ste odporúčali ? Má kúpiť nové Bosch made in Turkey alebo hľadať z funkčnéj jazdenky ?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Re: CFHC vstreky
Pozor na pilinky které určtiě budou v palivové soustavě.. za chvíli by popravily i nové vstřiky.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Re: CFHC vstreky
Přesně tak, jenom vyměnit vstřiky většinou nedopadne dobře, pokud jak píšeš odešly mechanicky a ne eletricky, tak odešly z nějakého důvodu..
O "odborných" repasech je tu toho psáno tuny, mám i několik vlastních zkušeností kdy vstřik nefungoval od nova a byl normálně koupený v APM ( dnes SAG ), já vždycky seženu starší funkční vstřikovač/e, kontrola nádrže a paliváče na výskyt šupinek, pokud tam jsou, nový vstřiky půjdou za chvíli srát znovu
Vyčištění nádrže,proplach vedení,tělesa filtru
Sázka do loterie je vždy vysokotlaké čerpadlo a podávačka která může/můžou být právě zdrojem pilinek a následného odchodu vstřiků do věčných výstřikovišť, pokud jsou vstřiky mechanicky KO moc bych se divil kdyby vysokotlak byl cajk...
Následná reklamace na znovu kleklé vstřiky bude zamítnuta
O "odborných" repasech je tu toho psáno tuny, mám i několik vlastních zkušeností kdy vstřik nefungoval od nova a byl normálně koupený v APM ( dnes SAG ), já vždycky seženu starší funkční vstřikovač/e, kontrola nádrže a paliváče na výskyt šupinek, pokud tam jsou, nový vstřiky půjdou za chvíli srát znovu
Vyčištění nádrže,proplach vedení,tělesa filtru
Sázka do loterie je vždy vysokotlaké čerpadlo a podávačka která může/můžou být právě zdrojem pilinek a následného odchodu vstřiků do věčných výstřikovišť, pokud jsou vstřiky mechanicky KO moc bych se divil kdyby vysokotlak byl cajk...
Následná reklamace na znovu kleklé vstřiky bude zamítnuta
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 839
- Registrován: 21 lis 2011, 20:04
- Bydliště: ZR-Vysočina
Odpovědi: 0
Re: CFHC vstreky
Vyndej el. ventyl z čerpadla a budeš vidět hned pilinky
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Re: CFHC vstreky
Otevri palivak a koukni na ventil na cerpadle, pokud jsou piliny, tak cely system KO, casem na to zkape kazdy CR
Re: CFHC vstreky
Niečo podobne som si s CR zažil. Najprv to začalo dlhšie štartovať a potom to skapalo úplne. Výsledok - čerpadlo pustilo piliny ktoré sa dostali do celej palivovej sústavy. Oprava 3 tis EUR. Auto išlo preč a kúpil som naspäť rotacku.
Octavia Combi 2004 ALH - navrat k legende
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Octavia Combi II FL 2011, 1,6 TDI
Octavia Combi 2008, BXE
Fabia RS 2004, 170PS
Re: CFHC vstreky
Kvalitní naftu,aditiva a palivový filtr s každou výměnou oleje, víc pro to člověk udělat nemůže
Já servisoval Q7 motor CASA která měla najeto 450tis. a vše původní,čerpadlo,vstřiky,chytalo to na otočení,nekouřilo,nežralo nesmysl...
Ony jsou totiž palivové filtry za 150 korun nebo taky za 850 korun a někde ten rozdíl bude
Znám spoustu případů kdy se majitelé ulakotili,lili tam naftu z kanystrů kupovanou od tiráků a pak se hrozně divili že CR systém šel srát, když začaly první HDi,JTD apod. byla výměna vstřiků za bratru 80tis.korun,žádný repasy nebo vrakáče nebyly tak řvali co je to za krámy ale to prostě je na kvalitu ( čistotu ) nafty extrémně háklivé, nějaká nafta z tanku v JZD což bylo dříve zcela běžné = smrt
Ano,jak píšeš, rotačka je fajn,skřoupe kde co ale za chvíli ti stejně shnije pod zadkem a novější technologii se nevyhneš
Já servisoval Q7 motor CASA která měla najeto 450tis. a vše původní,čerpadlo,vstřiky,chytalo to na otočení,nekouřilo,nežralo nesmysl...
Ony jsou totiž palivové filtry za 150 korun nebo taky za 850 korun a někde ten rozdíl bude
Znám spoustu případů kdy se majitelé ulakotili,lili tam naftu z kanystrů kupovanou od tiráků a pak se hrozně divili že CR systém šel srát, když začaly první HDi,JTD apod. byla výměna vstřiků za bratru 80tis.korun,žádný repasy nebo vrakáče nebyly tak řvali co je to za krámy ale to prostě je na kvalitu ( čistotu ) nafty extrémně háklivé, nějaká nafta z tanku v JZD což bylo dříve zcela běžné = smrt
Ano,jak píšeš, rotačka je fajn,skřoupe kde co ale za chvíli ti stejně shnije pod zadkem a novější technologii se nevyhneš
Re: CFHC vstreky
Taktak. Mi 5u jezdí několik trojek oktávek s cr tři a vesměs najeto 400 a víc a nikdy nikdo vstřiky apod neřešil. Ale nafta jen na naší firemní pumpě, filtr co 30 tis nový jen Mann, ufi nebo mahle. Taky mám teď v merku 2,0 TDI s 350 tis najeto a strach z toho nemám ani trochu.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: CFHC vstreky
Tak ty z toho mít strach nemusíš protože si to pak pořešíš sám, seženeš sadu čerpadla a vstřiků za desítku,vyčistíš,přehodíš,nakóduješ a vesele jezdíš dál, horší to má ten běžný uživatel který přijede do vykutáleného "servisu" , tam mu od pasu řeknou opravu 100tis. a pak se nedivím že z toho lidi kolabují
Jak mi jeden tuhle říkal že mu dělali hlavu na B5.5 a stálo to 65tis. a jak je to super cena že ve VW mu řekli tak 120

Jak mi jeden tuhle říkal že mu dělali hlavu na B5.5 a stálo to 65tis. a jak je to super cena že ve VW mu řekli tak 120
