Ahoj všem, řeším menší problém u TDi v G4. Občas se stává že při vypnutí klíčku motor celkem hlasitě ,,klepne,,. Situace: dneska po 100km po vypnutí klíčku hlasité klepnutí při ,,doběhu,,, po hodině a dalších 10km motor zdechne ukázkově jak benzíňák, je to hodně nahodilá věc. Podtlaková hadička chcípáku vyměněna, beze změny. Chcípám se sešláplou spojkou, tudíž 2hmota snad ne-e.
Zkoušel jsem vytáhnout hadičku z ventilu pro chcípák a nasát pusou, táhlo na EGRu se opravdu lehce zahýbalo a tlak asi neunikl, nicméně se mi zdálo že musím natáhnout opravdu hodně než se táhlo vůbec pohne

Když motor zhasnu rukou přes táhlo se motor chová ukázkově, je ale cítit celkem velký odpor.

- image.png.a829bab5f9b7135d22a7a4ceea5a3809.png (551.58 KiB) Zobrazeno 1473 x
Čím to může být takováhle sporadická funkce ? Zaflákaný EGR, přidřené to táhlo v osičce té klapky na zdechnutí motoru ? EGR už má najeto asi 300k nicméně je pohledově suchý, uvnitř špinavý jen lehce dá se říct.