Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Presne, vyplod techniky
To je jako kdyz stavis barak, tak se s tebe taky stane zednik
U auta ktery ma motor PD tak skoro mechanik
To je jako kdyz stavis barak, tak se s tebe taky stane zednik
U auta ktery ma motor PD tak skoro mechanik
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Audi Q5 2021 140kw-manuál
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Ano ten motor je OK. Jasné, nie je to rotačka ale v porovnaní s tým čo sa vyrába posledných 5-10 rokov je úplne v pohode. GO každých 150-200k je blbosť, sú to staré vergle a nikto nevie čo má koľko km. Výmena hydier a gumičiek na vstrekoch nie je GO.
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
ty hydra to bude pomalu s každýma rozvodama 
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Aj to je možné
Ja teda nie som žiadny zástanca TDI PD a je jasné že čím novší typ tým to bolo horšie, ale vidím to v kontexte s tým čo sa vyrába dnes. Investícia niekoľko 100 EUR a pár hodín práce s tým že to zas vydrží 150-200k mi nepríde tak zlá v porovnaní s inými prúsermi (aj) iných značiek.
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Musíš občas udělat olej v motoru a hlavně tam dávat olej co tam ma být a ne od kámoše za 500 kč 5l 

Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
To co VW vyrábí posledních 5-10 let je naprosto jinej level než nějaký BLS. Třeba 110kw 140kw nafty jsou naprosto bezproblémový motory, nejčastěji na tom zlobí clonka na vodní pumpě, což je řešitelný včetně nových rozvodů za pár tisíc. Jinak na tom dělám prakticky jen rozvody do zblbnutí. Občas žhavičky, výjimečně vodní cooler, překousaný hadičky od kuny, nebo nastavovač vačky kvůli blbým startům a ve 400t řemínek na olejové čerpadlo. Kdyby takhle fungovalo PD s DPF tak by si majitele mohli pískat.
Všeobecně nejspolehlivější byly CR motory v dvojkovej oktávkách a B6/7 Passatech. Tam člověk občas vyměnil EGR a třeba DPF je schopný bez problémů najet 500-600tkm pokud to nějakej blbec neprohnal dieselgate.
A říkat o investici 100 euro je docela mimo, jen semletá vačka je v originále za 17000, dpf za 50000, chladič spalin za 9000. vyvložkování hlavy je taky rána. Ano můžeš tam dát vačku za 5000, ale budeš ji co 20tkm měnit, DPF vykuchat atd, ale pak ty auta vypadaj jak vypadaj.
Všeobecně nejspolehlivější byly CR motory v dvojkovej oktávkách a B6/7 Passatech. Tam člověk občas vyměnil EGR a třeba DPF je schopný bez problémů najet 500-600tkm pokud to nějakej blbec neprohnal dieselgate.
A říkat o investici 100 euro je docela mimo, jen semletá vačka je v originále za 17000, dpf za 50000, chladič spalin za 9000. vyvložkování hlavy je taky rána. Ano můžeš tam dát vačku za 5000, ale budeš ji co 20tkm měnit, DPF vykuchat atd, ale pak ty auta vypadaj jak vypadaj.
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Treba sa naučiť čítať s porozumením. Ja som nepísal o investícii 100 EUR ale niekoľko 100 EUR čo je trochu rozdiel
Takisto som nehovoril že neskoršie CR sú horšie, skôr som mal na mysli niektoré TSI a iné značky mimo VW.
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
Ano některý značky mimo koncern, popřípadě TSI jsou hrůza. Nicméně z koncernových naft patří BLS k těm nejhorším.
-
Jarda S.
- Aktivista
- Příspěvky: 4306
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Passat B6 1.9 tdi BLS - vyšší spotřeba na volnoběh při zahřátém motoru
repas hlavy býval za 6500-7000 komplet včetně vložkování
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
