Nízký tlak paliva CFFB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Nízký tlak paliva CFFB
Zdravím pánové, rád bych požádal o radu někoho zkušenějšího a kovanějšího v této problematice.
Motor CFFB v Sharanu r.v.2011, při plné zatěži spadne do nouzáku kvuli nizkému tlaku paliva. Proběhla výměna palivového filtru, následně kontrola tlaku na nízkotlakém okruhu (budík místo snímače teploty paliva) který se během testovací jízdy držel neustále na cca 2,5barech - při jakékoliv zatěži i ve chvíli kdy auto spadne do nouzáku.
Měnili se dva vstřikovače, které na přepadových testech plnily dvojnásobné množství nafty proti ostatním. Zbylé dva otestované na stolici. Přepadové testy jsou niní v pořadku, shodné na všech čtyřech válcích.
Auto stále padá do nouzáku při požadavku cca 1700barů..
Pro jistotu jsem vymenil regulátor tlaku na liště, projev stále stejný.
Došlo tedy na výměnu vstřikovacího čerpadla, které po rozebraní ve spec. servisu bylo poškozené.
Teď je tam repasované čerpadlo (přímo od Bosche) se kterým konečně došlo k viditelné změně - do nouzáku motor spadne o 100barů dříve, tedy již při 1600 barech není možné dosáhnout požadovaného tlaku.
Má někdo nápad kudy se ubírat?
Děkuji za každý postřeh.
Motor CFFB v Sharanu r.v.2011, při plné zatěži spadne do nouzáku kvuli nizkému tlaku paliva. Proběhla výměna palivového filtru, následně kontrola tlaku na nízkotlakém okruhu (budík místo snímače teploty paliva) který se během testovací jízdy držel neustále na cca 2,5barech - při jakékoliv zatěži i ve chvíli kdy auto spadne do nouzáku.
Měnili se dva vstřikovače, které na přepadových testech plnily dvojnásobné množství nafty proti ostatním. Zbylé dva otestované na stolici. Přepadové testy jsou niní v pořadku, shodné na všech čtyřech válcích.
Auto stále padá do nouzáku při požadavku cca 1700barů..
Pro jistotu jsem vymenil regulátor tlaku na liště, projev stále stejný.
Došlo tedy na výměnu vstřikovacího čerpadla, které po rozebraní ve spec. servisu bylo poškozené.
Teď je tam repasované čerpadlo (přímo od Bosche) se kterým konečně došlo k viditelné změně - do nouzáku motor spadne o 100barů dříve, tedy již při 1600 barech není možné dosáhnout požadovaného tlaku.
Má někdo nápad kudy se ubírat?
Děkuji za každý postřeh.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nízký tlak paliva CFFB
tlak paliva meris jen vagem coz nemusi bytpravda, dej tlakomer na 3000 atm, nebo vymen piezocidlo na liste, tlakomer kupuji v hydraulice asi petikilo, kamos co dela elektriku uz mockrat ohalil vadnou hlasku
Re: Nízký tlak paliva CFFB
Zkus vyradit termoventil u filtru
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Re: Nízký tlak paliva CFFB
U filtru to podle mě termoventil nemá
Měřil jsem přímo tlak na railu digitálním tlakoměrem do 2500baru a hodnoty souhlasí s tím co píše diag v měřených hodnotách
Měřil jsem přímo tlak na railu digitálním tlakoměrem do 2500baru a hodnoty souhlasí s tím co píše diag v měřených hodnotách
Re: Nízký tlak paliva CFF⁷B
Otacky klikovky sedi?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
Re: Nízký tlak paliva CFFB
Jak to myslíš?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nízký tlak paliva CFFB
ted bych tu hadici odfiltru k cerpdlu nahradil pruhlednou a vyloucil bublinky v palivu na tlak jsou bublinky smrtici a ta perova spona hadicky na motoru ta nic moc je vubec kulata neni zni elipsa??
Re: Nízký tlak paliva CFFB
Jednou jsem, měl něco podobného na CAY, až jsem vyměnil rail a vstřiky za jiné starší z jiného auta tak to dalo pokoj, dodnes vlastně nevím proč, páč ty jakože "špatné" vstřiky jsem obratem namontoval švagrové do OII a jezdí dodnes...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nízký tlak paliva CFFB
cerpadla nemaji stejnou dodavku paliva pokud sdelas prepad a vstrik se poblije hned pri startu, neni to unikle mnozstvi vzdy smerodatne, horsi cerpadlo maly unik a nestiha, supr cerpadlo stiha,
Re: Nízký tlak paliva CFFB
On ale čerpadlo má vyměněný za repas, vstřiky taky byly na kontrole
Otázka co je to zač ten repas čerpadla, to je právě opět sázka do loterie
Je mi divný že se ta zlomová hodnota po výměně ještě o 100bar propadla
Otázka co je to zač ten repas čerpadla, to je právě opět sázka do loterie
Je mi divný že se ta zlomová hodnota po výměně ještě o 100bar propadla

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33494
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Nízký tlak paliva CFFB
No právě, proto jsem zmínil ten repas...zrovna nedávno vstřiky do 2.0HDi, borec dovalil vstřiky i s protokolem, dali jsme je tam,nic,auto motá jak splašený, ani prd, tlak nabíhá tak nějak podivně,tak volal tam kde to dělali,obvyklý tanečky s tím jak to není možný, že je to na 100% v pořádku, tak jsme postupně nahrazovali jiným starším vstřikem a u druhého auto hrrrrrrrrrrn, chytlo jakoby nic, tak to tam poslal zpátky, vyjádření že neodborná montáž že nám to asi spadlo na zem...tak jsem tam volal že jestli si myslí že mám na čele namalovanou píču,tak že nemám,no obvyklý handrkování a stejně nic,oni chybu neudělali a nazdar...
Re: Nízký tlak paliva CFFB
No to je naprosto běžné. Já takhle bojoval s mondeem, taky vstřiky ko, nechal si je někde v Ostravě nebo Opavě, prostě blízko hranic s pl zrepasovat, v krabičce zpátky 4 vstřiky a nějaké díly snad z čerpadla na zetora, jako že byly z těch vstřiků... No po nějakém handrkování s majitelem jsem mu to namontoval a auto nejelo ani tak blbě jak předtím. Nakonec to skončilo tady v Bosch servisu, ti udělali 4 vstřiky tak jak se to má a auto jelo. Takže prvotní zděšení že by měl dát 40 tis za opravu se mu prodražilo ještě o 10 tis co nechal v té Ostravě. S nima se chtěl dokonce soudit, ale oni mu na to dali dva nebo tři doklady, nějak pěkně napsané, že právník za kterým s tím byl ho rychle vyvedl z omylu. Prostě ojeb jak má být. Proto pokud se mi tu něco objeví s tím že vstřiky nebo čerpadlo, dovezu to celé tam kde to dělají a když se jim to nepovede, tady to máte a snažte se. Už se to jednou stalo, borcovi udělali vstřiky a čerpadlo na smaxu a neujel ani 10 km a jelo to na 3 válce, tak zpátky a vyřešte si to....
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Nízký tlak paliva CFFB
Přesně tak, my všechno dáváme k p.Doležalovi ( Troubsko u Brna ) nebo ZM Auto Brno Bosonohy, není problém, pokud ano, obratem vyřeší, ne že tě pošlou do háje a zaplať si to znovu...tak stejně jsme třeba přestali vozit turba do Turbocaru Velká Bíteš, jakýkoliv problém že auto netahalo odspodu ( skoro každé 1.6HDi co nám dělali, OI TDi to samé ) a pokaždé se na to tvářili jak...
Re: Nízký tlak paliva CFFB
Tak s Bíteší já zas problém neměl. Ale my většinou pokud to není cenová darda dáváme turba nové. Ty oktávky tam se cena repasu blíží pomalu ceně nového. Ale teď nám dělali repas biturba na Mazdu a jako paráda. Funguje to. To samo nám dělali loni turbo na Iveco a taky pohoda. Naproti tomu tady v brodě dělá borec turba, jako nějak to funguje, ceny lidové, ale místo pískování svodů používá šedý sprej, na komresorovou část stříbrný sprej, moc to ve mně důvěru nebudí. Z té Bíteše to dojde opískované jak nové. Nechával jsem si dělat na manželky O1 turbo u Janouška a od začátku píská a že spodu je to takové jalové. Kdybych s tím měl jezdit já tak to asi řeším, ale u ní se to turbo ani pořádně neroztočí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km