Kanál 13 korekce vstřikovačů

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Nová, docela děsná zkušenost s 1.6TDI CR. Kde lze naučit minimální vstřikované množství v základním nastavení. Po výmeně vadný dvouhmoty auto koktalo, jako na tři válce. Nejvíc markantní při rozjezdu v nízkých otáčkách. Jeden válec přez 3mg/str zbytek 0.8, 0.9, 1,2mg. Zvukově chod hroznej. Vypadalo to na repas vstřikovače. Spustil jsem základní nastavení, stojíš na brzdě a plynu...po dvaceti minutách noha dřevěná, tak jsem to vzdal a šel domu. Ráno okta chytla, chcípla, pořád dokola, hulila jak stará avie. Zvonilo v tom, nepoužitelný auto. Po ohřátí značně lepší, ale tvrdší chod. Zkusil jsem znovu nakodovat vstřiky, nic platný. Spustil jsem učení hodnoty znovu, brzdu zapřel o sedačku, na plyn cihlu a ani po 40 minutách hotovo. Vytáčení na 3500ot/min...až je vám ho líto. Nekde na cizím foru psal týpek, že to běželo hodinu a nic. Jinej podobný, dal repas a chod beztak hroznej. (wallbash) Už jsem byl rozhodnutej, že vstřiky pujdou na test. A hle, napotřetí se nastavení dokončilo asi po deseti minutách (crazy). Haleluja...V měřených hodnotách uložený dávky v bináru, po nedokončeným testu tam byly samý nuly...už jsem věděl, že je vyhráno. Auto přede skoro jak nový, běží měkce, kulatě, najeto 210000km na korekcích 1, 0.8, 0.9, 1,2 , ve volnoběhu 0,4l/h :o Alespon něco na tom siemensu je dobrý...

Otázka pro znalce...2.0 a 3.0CR v boschi neco podobnýho asi neumí :?
***VAG,PSA,Renault***
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 906
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Příspěvek od passion »

Musíš to mať riadne zohriate. Inak po spustení testu minimálnej dávky vypíše not running a zvýši otáčky. Pravdepodobne to chce takto RJ sama zohriať.
Samotný test potom trvá cca 10 minút.
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Ohřáté bylo až až. Tím to nebylo. Spíš mě napadlo třeba filtr...
***VAG,PSA,Renault***
ovesnyvk
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2013, 13:25

Re: Kanál 13 korekce vstřikovačů

Příspěvek od ovesnyvk »

Ahoj, mám turka 2,5 128kw BPE a motor se třepe při volnoběhu a u zahřátého motoru neotočí startér motorem dokud neschládne- může být startér nebo udajne vtřikovače ?

Mám na vstřikách tyto hodnoty viz foto - je to u teplého motoru


je to na výměnu ? motor má novou vačku, šály, přebroušená klika, nové pístní kroužky a vše okolo.
Přílohy
triskytouareg.jpg
triskytouareg.jpg (661.19 KiB) Zobrazeno 894 x
Alu kola | Elektrony pro vaše auto :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“