Nová, docela děsná zkušenost s 1.6TDI CR. Kde lze naučit minimální vstřikované množství v základním nastavení. Po výmeně vadný dvouhmoty auto koktalo, jako na tři válce. Nejvíc markantní při rozjezdu v nízkých otáčkách. Jeden válec přez 3mg/str zbytek 0.8, 0.9, 1,2mg. Zvukově chod hroznej. Vypadalo to na repas vstřikovače. Spustil jsem základní nastavení, stojíš na brzdě a plynu...po dvaceti minutách noha dřevěná, tak jsem to vzdal a šel domu. Ráno okta chytla, chcípla, pořád dokola, hulila jak stará avie. Zvonilo v tom, nepoužitelný auto. Po ohřátí značně lepší, ale tvrdší chod. Zkusil jsem znovu nakodovat vstřiky, nic platný. Spustil jsem učení hodnoty znovu, brzdu zapřel o sedačku, na plyn cihlu a ani po 40 minutách hotovo. Vytáčení na 3500ot/min...až je vám ho líto. Nekde na cizím foru psal týpek, že to běželo hodinu a nic. Jinej podobný, dal repas a chod beztak hroznej.

Už jsem byl rozhodnutej, že vstřiky pujdou na test. A hle, napotřetí se nastavení dokončilo asi po deseti minutách

. Haleluja...V měřených hodnotách uložený dávky v bináru, po nedokončeným testu tam byly samý nuly...už jsem věděl, že je vyhráno. Auto přede skoro jak nový, běží měkce, kulatě, najeto 210000km na korekcích 1, 0.8, 0.9, 1,2 , ve volnoběhu 0,4l/h

Alespon něco na tom siemensu je dobrý...
Otázka pro znalce...2.0 a 3.0CR v boschi neco podobnýho asi neumí
