Ahoj mám takový dotaz..u fabie 2 1.6tdi 55kw po výměně přídavného vodního čerpadla. Je možný, když se vodní okruh dostatečně neodvzdušní může vyletět teplota motoru na 110stupnu a pak po par vteřinách to klesne?
Druhý den po výměně jsem jel autem a teplota motoru po zahřatí vyletěla na 110stupnu a pak jestě jednou..jak dojedu dom, kouknu pod kapotu ventilator běžel a chlad.kapalina šla i pres nadobku chlad.k.
Druhý den jsem koukal kolik ubylo kapaliny..něco ubylo, tak jsem dolil a další den už to bylo vpoho.
Jen se ptám jestli je to možný, když to není dostatečně odvzdušnený.. Jinak před výměnou to nic takovýho nedělalo…
Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Jo, to je bohužel přesně to,co to dělá když je to zavzdušněný,několikrát jsem to řešil, nejlepší bývá si zaškrtit hadice aby toho fakt vyteklo co nejmíň
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Díky za info…kamínek spadl ze srdce..už jsem se obával že se něco poje…o
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Nejlepší je po takové akci plnit chladicí okruh přípravkém tomu určeným,celý systém se vyvákuuje a podtlakem se naplní nová chladící kapalina
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Jojo, to máš recht samozřejmě ale kdo to má z běžných garážníků že
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
To není nic extra drahého,myslím,že celá ta sada stojí kolem 2 tis.
Re: Odvzdusneni chladici kapaliny..1.6tdi
Jediný správný řešení je, naplnit to podtlakem, respektive podtlak plničkou. Obyčejná sada se dá sehnat za 1200 a funguje to. Když se to plní tak jak je každej zvyklej, s tím že se to za jízdy odvzdušní, dělá to právě tohle a dokonce se to může lokálně uvařit.