Sorry, ze ty o rotacke tazko vediet, kedze si v teme Octavia II.pepe276 píše:Ale já ten filtr mám u rotačky, tam nafta vůbec hlavou motoru neprochází.
Trmoventil je bud hore na filtri, alebo aj je filter s 4 vyvodmi, tak je vnutri toho filtru.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak to je pěkná blbost, co jsi teď napsal. Jezdil jsi někdy na friťák??? Ten výměník má sakra velký význam. Podívej se do diskusí o ježdění na friťák, nebo se zeptej někoho, kdo na něj jezdil a on ti to potvrdí. Friťák musíš mít co nejvíc řídký a tekutý, aby se procpal filtrem a dobře se rozprášil. A toho dosáhneš tím, že ho ohřeješ. Nejlépe vodou. Jakmile se motor po pár km ohřeje, tak máš už dost odpadního tepla a můžeš vesele ohřívat a vytápět třeba celý skleník. Kdybys ohříval elektricky, tak je to zbytečně složité a bereš energii motoru. A na studený start je nejlepší mít 2 nádrže.frantisek28 píše:Ale je to tvoje auto. Ked to tak chces.
Osobne mam nazor taky, ze ten dorobeny vymennik tam nema ziaden vyznam. Ine by bolo mat el. vyhrev napr. toho filtra, aj ked studeny start by ani to neriesilo, aspon co sa tyka filtra, filtrovatelnosti pri tom studenom starte.