Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Zdravím,
potřeboval bych, prosím, poradit s následujícícm problémem. Po dlouhé době jsem otevřel víčko pro nalévání oleje a překvapil mě zvuk - kovový klapot (viz link níže), který tam dříve nebyl. Zároveň to fakt hodně kouří a z otvoru stříkájí olejové kapičky. Oproti videu je toho kouře mnohem více. Přitom zvuk motoru, pokud je víčko zavřené, je OK.
LInk na videohttps://drive.google.com/file/d/1B53wMp ... sp=sharing Bohužel má video 100 MB.) (nedokopal jsem telefon k mešímu rozlišení).
Také jsem koukal, že přibylo oleje (asi nafta v oleji). Když jsem měnil olej (cca před 10 tikm, musím se kouknout) doléval jsem do půlky mezi risky. Teď je zhruba 3 mm nad max risku. Hladimńu jsem kontroloval odhadem před 2-3 tkm a byla na střředu. Doposud mi motor olej mezi výměnama nic nežral ani nic nepřibývalo. Auto má najeto 290tkm. Vypalování DPF si kontroluji apkou a nechávám vždy proběhnout do konce.
A teď, co s tím. Řešit, nebo jen sledovat?
potřeboval bych, prosím, poradit s následujícícm problémem. Po dlouhé době jsem otevřel víčko pro nalévání oleje a překvapil mě zvuk - kovový klapot (viz link níže), který tam dříve nebyl. Zároveň to fakt hodně kouří a z otvoru stříkájí olejové kapičky. Oproti videu je toho kouře mnohem více. Přitom zvuk motoru, pokud je víčko zavřené, je OK.
LInk na videohttps://drive.google.com/file/d/1B53wMp ... sp=sharing Bohužel má video 100 MB.) (nedokopal jsem telefon k mešímu rozlišení).
Také jsem koukal, že přibylo oleje (asi nafta v oleji). Když jsem měnil olej (cca před 10 tikm, musím se kouknout) doléval jsem do půlky mezi risky. Teď je zhruba 3 mm nad max risku. Hladimńu jsem kontroloval odhadem před 2-3 tkm a byla na střředu. Doposud mi motor olej mezi výměnama nic nežral ani nic nepřibývalo. Auto má najeto 290tkm. Vypalování DPF si kontroluji apkou a nechávám vždy proběhnout do konce.
A teď, co s tím. Řešit, nebo jen sledovat?
SII, 103KW, CFFB, DSG6
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
No to se mi povedlo. Taková hrubka hned v názvu.
Prosím admina, jestli by šla hrubka opravit (přibívá na přibÝvá).
Moc dík
Prosím admina, jestli by šla hrubka opravit (přibívá na přibÝvá).
Moc dík
SII, 103KW, CFFB, DSG6
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33833
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
odpojuj jeden vstřik po druhém, když klepec přestane vstřik v prdeli, toto je forum kde se opravují auta a řeší problémy češtináři to je někde jinde
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej

Zkusím. Dík za radu!
A co to kouření a přibývání oleje. Mohla by to vyřešít případná výměna špatného vstřiku nebo je to otázka něcěho jiného (např. pístních kroužků)?
SII, 103KW, CFFB, DSG6
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33833
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
když ti to nespaluje, klepe nespálená nafta teče kam? no do oleje a děje se co? olej přibývá co?
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Ok, takze vstriky.
SII, 103KW, CFFB, DSG6
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Muže ti i podfukovat vstřik.
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Chapu, ze by to zpusobovalo kour a tlakovani pod ventilovym vykem. Mohlo by to ale zpusobovat ,i i redeni oleje naftou?
Postup pro odhaleni problemu by asi tedy byl. Pokus s odpojenim vstrikovacu. Pak je vymontovat a pak slat na stolici. Namotovat s novymw podlozkama?
Postup pro odhaleni problemu by asi tedy byl. Pokus s odpojenim vstrikovacu. Pak je vymontovat a pak slat na stolici. Namotovat s novymw podlozkama?
SII, 103KW, CFFB, DSG6
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33833
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
nove podlozky by ti meli dat ve zkusbne, nektere motory umi patna tloustka podlozky pekne rozhodit, pisu nektere! prevazne nevadi, a dosedaci plochy by mely byt lizle frezou
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
No, já si myslím Miloši že on to sám dělat nebude, když se ptá na takové věci 

Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
No nebudu, maximalne u toho mozna budu k ruce. Bohuzel neznam automechanika, ktery by rekl je to asi tohle, udelame to. Tak se vyptavam, no.
Pokud byste mi doporucili nekoho sikovnyho, nejlepe v Praze, tak budu rad.
Pokud byste mi doporucili nekoho sikovnyho, nejlepe v Praze, tak budu rad.
SII, 103KW, CFFB, DSG6
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33833
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Výmena vstřiků by zas nemusel být takový problém. Otázka je, jak půjdou vstřiky po 300 tkm ven.
SII, 103KW, CFFB, DSG6
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Tady by to mělo jít dobře
Re: Sup 2, 2.0 TDI CR (CFFB) kouří a kovově klape z pod víčka pro nalvání oleje, přibívá olej
Hlavně vstřikovače neodpojujte za chodu motoru, aby se neodpálilo ovládání v jednotce motoru...