pri vymene cerpadla stejny problem bezezmeny cerpadla jsou obe v poradku vstriky jsem mel 2 sady a vzdy furt stejny problem davka cerpadla i predvstrik vse OK cerpadla byla stejny model i typ ale nemyslim si ze by byla furt stejná zavada auto startuje na brnk a v tahu atd jede bez problemu kdy jede teda na 4 pak kdyz jedu furt pod plynem auto se zahreje tak muzu jet klidne 170kmh točit to ale kdyz pustil plyn a brzdím treba do zatačky pak pridam a uz jede na 3 valce kdyby bylo neco s cerpadlem vstriky nebo s pistem nebo já uz ani nevim auto nemá vykon a kuckalo by v tahu nebo tak ale proste v tahu auto jede kdyz drzím plyn tak jede nesmím ubrat
a hulí to,když běží na 2-3? Co zkusit ještě předvstřik na hranční hodnoty a nebo i lehce za. Ty pružiny,jak tady někdo píše,bych taky neměnil resp.bych v nich problem neviděl,ale to stejně poznáš,až a jestli pudeš na ty hydra.
kdyz jede na 3 tak to hulí bilo sedí kouř smrad nespalená nafta, cerpadlo dava naftu zadné bublinky atd nejdou ani nafta nepadá atd proste dle meho nejaky problem but v hlave nebo cert ví a jinak zkousel jsem i u predvstriku zvíšit nad hranici ale bezezmeny proste furt tomu neco vadí
vstriky u rotačky nezjistiš ale koukal jsem bylo to vse k 0 cerpadlo sem projizdel pres vag a ok kabeli ok a ventily noo uvidim az sondam vačku a kouknu na hydra + pruziny nechce se me sundavat moc hlava kdyz vodu nebere netlakuje a komprese OK
Vstřiky korekce. Co ukazuje VAG v hodnotách,když to vynechá ? Korekce vstřiků ukáže i ty ventily.
Přidřený ventily poznáš jen při sundání hlavy a pružin.
Jinak už jsi jdu pro věšteckou kouli.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Prostě tam má málo paliva v určitém režimu a ty "nejslabší válce" kolabují. Může ještě zkusit snížit číslo voln. dávky na 2,5mg/H, což je sice pod limit novějších motorů, ale starší to měly povoleno. Pokud nechce dát čerpadlo otestovat do Bosch servisu, tak ještě může zkusit změřit tlak v tělese čerpadla a při jeho nízkých hodnotách zkusit ztvrdit pružinu u regulačního ventilu. Elektrikou to podle mne nebude. Pokud by byl problém s N-146 nebo N-108, tak by to diagnostika napsala.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
prave zajimavé je ze cerpadlo co tam bylo tak jsem zkusil vse okolo vstriky jiné rozvody kontrola- komplet palivo hadice atd bez publinek vse OK a tak teda rikam si tak teda cerpadlo KO dal jsem jiné ze stejneho motoru cerpadlo fungovalo normalne v tom aute , vse jsem prehodil nastavil a problem furt stejny bezezmeny takze malo paliva to nebude nemyslim si ze by cerpadlo bylo spatne kdyz v jiném aute fungovalo a kdyby davalo malo paliva tak v tahu proste auto by kuckalo nebo pri delším staní by padala nafta dlouhé starty atd tady bude nejaká fakt nevim jaká krpa
Když Ti studený motor vrní jako kočička a po sehřátí zlobí, je to důkaz toho, že je nedostatek paliva. Po spuštění motoru je vždy určitá doba /dle ostatních veličin dodaných Řj motoru/, dle kterých je na určitou dobu zvýšená dodávka paliva a zvýšen předvstřik. Proto ten hladký běh motoru. Po zahřátí motoru pak ŘJ nařídí vstřikovat množství paliva dle datového pole v paměti ŘJ. Tohle množství však některým /slabším/válcům nestačí a proto dojde k jejím výsadkům. To se děje zejména po ubrání plynu, kdy požadavek na množství paliva dle zatížení je minimální. Proto nedojde k "výbuchu" v slabém válci a z výfuku jde nespálená nafta. Při věším zatížení motoru /více sešlápnutém plynu/ je větší "záloha" paliva, aby motor nevysazoval.Vyloučíme-li kvalitu paliva, vstřiky, elektriku, málo pravděpodobné závady a nesprávné nastavení motoru, pak se prostor zúží na množství vstříknutého paliva nebo správný okamžik vstřiku. Jestliže se problém nevyskytnul najednou, ale postupně, ukazuje to na čerpadlo, které není schopno dodat odpovídající množství paliva ve všech režimech motoru.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip