Klidně bych to dokázal sehnat, tak kdybyste to někdo chtěl tak by to vyšlo asi na 1200,- při zachování průtoku. A nebo míň když by se tam daly trochu menší ventily. Záleží taky navnitřnim průměru trubek chladící soustavy, tuto je zhruba pro 36mm, takže pokud má někdo 3 litrovýho džípa tak to bude asi dražší. Jinak sem koukal i na elektronický provedení, ale to by byla pálka asi za 5000 - 6000 tisíc
přemostění chladiče
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
přemostění chladiče
Zkoušel ste někdo přemostit chladič? Aby se auto fofrem ohřálo. Myslim si že to bude fungovat, akorát to chce hlídat teplotu, člověk by si tim ušetřil zdlouhavý ohřívání výměnníků, který samy ještě tak chladí celej motor a brání dosažení provozní teploty.
Klidně bych to dokázal sehnat, tak kdybyste to někdo chtěl tak by to vyšlo asi na 1200,- při zachování průtoku. A nebo míň když by se tam daly trochu menší ventily. Záleží taky navnitřnim průměru trubek chladící soustavy, tuto je zhruba pro 36mm, takže pokud má někdo 3 litrovýho džípa tak to bude asi dražší. Jinak sem koukal i na elektronický provedení, ale to by byla pálka asi za 5000 - 6000 tisíc

Klidně bych to dokázal sehnat, tak kdybyste to někdo chtěl tak by to vyšlo asi na 1200,- při zachování průtoku. A nebo míň když by se tam daly trochu menší ventily. Záleží taky navnitřnim průměru trubek chladící soustavy, tuto je zhruba pro 36mm, takže pokud má někdo 3 litrovýho džípa tak to bude asi dražší. Jinak sem koukal i na elektronický provedení, ale to by byla pálka asi za 5000 - 6000 tisíc
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
no nevím o tohle se přeci stará termostat ne??Otevře se a voda proudí do chladiče až tehdy když je motor ohřátej. Pokud má napojenej výměník na okruh topení tak ten se ohříva hned stejně s motorem
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
termostat
fakt? o tom sem ještě neslyšel, já myslel že čerpadýlko jede konstantné přes všechny okruhy. Jestli tomu tak je tak se du zahrabat, a tam je to taky řízený nějakym ventilem??
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
no jestli myslíš tím čerpadýlkem vodní pumpu tak ta běží pořád. Termostat je vraženej na vstupu do chladiče a je v něm jen malinká dírka pro potřeby odvzdušnění. V tom termostatu je bimetalová mašinka, která když se ohřeje tak se otevře a tím uvolní průtok vody do chladiče a jak se zase schladí tak se zavře a nebo jen přivře a tím zmenší půtok přes chaldič a tím pádem se automaticky reguluje teplota podle toho jak je termostat od výroby nastavenej. Jo je to holt mašinka 
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
chladič
dobře dobře nevěděl sem to, já dělam do motorek(a tam sem dva okruhy ještě opravdu nikdy neviděl) a v autě si v podstatě jenom vozim zadek.
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
Re: chladič
no nic proti tobě ale v motorkách jsou taky termostaty......wiguf píše:dobře dobře nevěděl sem to, já dělam do motorek(a tam sem dva okruhy ještě opravdu nikdy neviděl) a v autě si v podstatě jenom vozim zadek.
termostaty
termostaty samozřejmě, ale žádnej bimetalovej ventil... možná proto že prostě v zimě se na motorkách moc nejezdí : )
escort 1,8D Bosch již minulost
MB 124 200D
MB 190 250D
MB 124 200D
MB 190 250D
jéé ale ten bimetalovej ventil je součást toho termostatu
Bimetal je kov, kterej se vlivem teploty razantně roztahuje, nebo smršťuje a tím pádem dochází k otevírání ventilu a nebo zavírání
) je potřeba celoročně. Když ho v autě nemáš tak to auto netopí, pač je stálej průtok přes chladič a motor se nedokáže ohřát na potřebnou teplotu a pokud ho máš zaseklej, tak auto zase uvaříš, protože se nemůže kapalina ochlazovat přes chladič
Na motorkách by mělo být to samý pokud je to tam tak udělaný ( do toho já nedělám, tak nevím ) já mám Jawu 250 tku a tam je to jak u Tráboše
pěkně vzduchem 
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
ja nic proti ale nevidel jsem jedinyho vodnika bez termostatu aprilie RS cagiva mito gilera at uz mx ci rx honda NSR CBR kawasaki ninja vsichni termostat meli tak si rikam ze ani na ty motorky moc nekoukaswiguf píše:ne že bych se orientoval v novejch vysavačích, ale vodníci co mi prošli pod rukama buď žádnej termostat neměli anebo akorát reguloval ventilátor. Možná že to ty dražší mašiny maj, ale to už je
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG
nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
