Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
Musím se dnes smát, jak je najednou Fiat v kurzu a jak je jako ojetina jednička. Není to tak dávno, kdy říci, že člověk jezdí s Fiatem bylo fopa, skandál a dotyčný byl socka. ..Různí experti chrlili až nenávist a zajíkali se. A přitom to bylo tak evidentní a dokonce dnes i profi experti na to přišli, "motor 1,6 Multijet se nejlepší světový diesel," nové Tipo má dokonce výbavu, kdy jejich dobíjení telefonu opravdu funguje, na rozdíl od superbouráků BMW a MB. Co se to stalo, najednou auto dělané v Turecku je lepší než koncernové blafy z D? Když jde o posuzování motorů , je to často pro koncern ostuda, ale je třeba rozlišovat. Do roku 2015 "katastrofa", poté už se to lepší .Kod CTHA je motor, který se udajně vůbec nedá provozovat, ale CZDA je "nejlepší motor který kdy kdo udělal"...U kodů CFFE, CFFB, CFGB,CFGC máte jistotu, že Vás nějaká nepříjemná závada čeká.. Lepší už je i Dacia. Tak jsem z toho blázen , král je nahý a najednou si toho všimli. Obrovský rozsah a různorodost motorů koncernu přinesl výsledky , které nikdo nečekal. Přitom stačilo udělat jeden motor pořádně a poté jen inovovat jako dobrý základ. Ale není to pro mne satisfakce, jsem spíš smutný, když si přečtu nesmysl, jak postupoval např. Golf a napíše se, že Golf 4 byl velký postup vpřed v ochraně vozu před korozí a oni hnijou víc než můj Golf 1 z roku 1984..Hlava mě to nebere, na jedné straně se moc chválí, na druhé moc odsuzuje. Hoši ze SM jsou moc emocionální a jdou ode zdi, ke zdi. Nejdřív vychválí levné auto Dacia pro 7 lidí, co je to za ty prachy za bombu , ale pak jej zkritizují, co vše to nemá a třeba slova, no snad to nemá jen obyčejnou klimu, nebo , ten tapecírunk vypadá velmi chudě..Mám za to, že svět a lidé normálně blahobytem totálně zblbli..
nepropadat panice...
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
Když auto funguje, není důvod měnit
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
A to se Lada dělá se stejnou technikou už od roku 1970. Možná by se dalo říct i od roku 1966, kdy vyjel Fiat 124, kterého rusové v licenci začali pak vyrábět. A to se navíc s ruskými zlepšováky dostali tak do doby 1960...
Oct asv 2000, DieselPower
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
začátek, textu, čtu první větu: "Fiat v kurzu a jak je jako ojetina jednička." a v tom mi probleskne hlavou: "to nejspíš bude psát jericho",
podívám se vpravo nahoru a on to fakt píše jericho
Tak jsem to dál ani nečetl Fiat byl, je a bude navždy mrtka.
podívám se vpravo nahoru a on to fakt píše jericho
Tak jsem to dál ani nečetl Fiat byl, je a bude navždy mrtka.
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
Lidé jako ty, jsou ti správní Češi, mlít hubou a slintat, často nevěda o čem. Tohle totiž není vlastně jen můj názor, ale praxe, která mne osobně až zarazila. Zrovna vedle má soused první provedení dnes tak úspěšného Tipa, když jej chtěl koupit, tak bylo vymeteno, nikde auto nebylo, přechází se na inovovaný typ. Ale bylo mu řečeno, že projedou internetem a v Ostravě našli nový vůz, v záruce byl v opravě a majiteli dali jiný. Tak mu jej poslali až do jeho bydliště k prodejci, dostal slevu a dneska jásá, jaké má auto..Tohle o Fiatech psali experti a ne já. A mimochodem píše se mrdka od slova.....
nepropadat panice...
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
praxe ukázala, že nejlepší je Toyota, Zimmerman, Mann+Humel... čau
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
Jericho něco pro tebe
- Přílohy
-
- alfa.jpg (167.76 KiB) Zobrazeno 2196 x
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
ta široká paleta TSI motorů je průser, to se ví ale zlepšilo se to. Já zase od lidí co jezdí nový fiaty neslyším moc chvály. A když vidím ceny dílů, tak se vůbec nedivím. Mě zase přijde že se Fiat dostává tam kde delší dobu dělal chyby VW. Sere se jim to taky, protože už asi uplatit emisní limity není tak lehký, zažít dieselgate jako VW by neustály a tak se pustili do inovací a ty stojí za kulový jako u všech v minulosti. Já furt ale ty zázračný fiaty na silnicích nevidím. Proč nejsou firmy co budou mít stokusový flotily když to stojí půlku a je to o půlku kvalitnější? Co se týká kvality, v DE už to nevyrábí ani Turci, na to jim tam 8 let zpět přišli jiný kapacity. Troufám si říct že běžný servis a ND na S-class stojí stejně jako na Tipo nebo Ducato.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Re: Kvalita se vždy ukáže, ale často to trvá dkouho..
radši si koupí Dačie Dustry a nebo SsangYong v plný palbě...
Nissan GT-R 3,8 V6 2015, Toyota 2.0 D4D 2010, Lamborgini Gallardo 5.0 V10 2006, VW Crafter 2.5 TDI 2008, MAN 6x2 26.414 2000