Zdravím,
Neměl by někdo schéma zapojení konektoru řídící jednotky golf 1.9 tdi 96kw? Auto startuje, ale hlásí mi chybu 01177, tak chci proměřit kabely, ale nevím, kam který vede. Dost by mi to pomohlo
Auto má slabší výkon a vyšší spotřebu o litr, přesto, že jsou nové rozvody, nastavený synchron a nové držáky motoru, tak se klepe motor i při zahřátém motoru. Diagnostikoval jsem auto na VCDS, Vag 304 a VCP a všechny diagnostiky napsali tyto chyby:
01177 - rid.jedn. motoru
64-10 - momentálně nelze vyzkoušet - sporadicky
00281 - snimac rychlosti jizdy (G68)
37-00 - Defekt
00778 - snimac uhlu rizeni (G85)
49-10 - bez komunikace - sporadicky
Koukl jsem tedy do pojistkových skříní a všechno v pořádku, relátka pod volantem taky dobrý. Včera jsem kouknul k řj, kontakty bez oxidace, jen mírně zoxidovaná zem kousek od řj, zkusil jsem proměřit na kostru a kontak tam byl. Takže bych chtěl proměřit kabeláž, ale na to potřebuju schéma konektoru, abych věděl, kam šáhnout. Pokud i to bude v cajku, tak zbývá jen vadná řj.
Tak jsem se vrhnul do elektriky k řídící jednotce, zatím jsem našel hluchý drát z pinu 28 vedoucí k budíkům na modrý konektor pin číslo 11, což by měl být signál otáček motoru. Ale nevím si rady kam vedou piny 28, 33, 40 a 47. Pokud by někdo poradil, budu rád
Tak podle schématu by piny 28,33,40,47 měli být prázdné, ale já tam kabely mám. Našel jsem jedno schéma v angličtině a tyto porty byly označeny Spare cable - náhradní kabel. Je možné, že tam jsou jen tak připojené a vyvedené jen do mezistěny? Jinak moc děkuji josef9 za schéma a všem, kdo poradil. Jak budu vědět něco nového, přihodím to sem pro další, komu se tato nemilá příhoda stane.